8:30
"Τι έχουμε τώρα;"
- Ιστορία..
"Κατεύθυνση;"
- Για να σου λέω ιστορία ρε Στεφ τι νομίζεις ότι είναι;
"Πω..."
- ήθελες να κάνεις κοπάνα;
"Ε ναι, ο Γιώργος ήθελε να βρεθούμε στο πάρκο.."
- Θα πας μετά ρε Στεφ... Ξέρεις ότι ο συγκεκριμένος θέλει να βρίσκονται όλοι στο μάθημα.
"Έχεις δίκιο"
- τελειώνουμε 5η ώρα, πες του να πάτε τότε.
"Όντως, θα έρθεις;"
- φυσικά!
"Τέλεια.."Μπήκε ο καθηγητής μέσα.
Άρχισε να παραδίδει μαθημα..
Τον άκουγα καθώς σημείωνα σημαντικά σημεία που μου έκαναν εντύπωση..
Εκτός απ' το βιβλίο χρειαζόμουν παραπάνω πηγές..
Ο κ. Παύλος ήταν ο καλύτερος σε αυτό γιατί δεν έμενε μόνο στο βιβλίο αλλά έδινε παραπάνω πηγές, λόγια ώστε να πιαστείς.[...]
11:00
Είμαστε στη γνωστή καφετέρια.
Έχουμε παραγγείλει τους γνωστούς καφέδες.
Καθόμαστε συζητώντας διάφορα θέματα.Ο Γιώργος είναι κουλ παιδί.
Έχει επιλέξει θετική κατεύθυνση..- με τι θες να ασχοληθείς Γιώργο;
"Τα πλάνα μου είναι για ιατρική, κάνοντας μεταπτυχιακό στη ψυχιατρική ή ιατροδικαστική ιατρική"
- α εσύ το πας μακριά ε;
"Ε ναι..έχω μεγάλες βλέψεις..."
- και ποιος άνθρωπος δεν έχει βασικά..
"Φυσικά.."
- μου φαίνεσαι σοβαρό παιδί για την ηλικία σου..
"Σοβαρό με την έννοια;"
- τα περισσότερα αγόρια που πηγαίνουν Δευτέρα Λυκείου δεν έχουν βλέψεις για επαγγελματική αποκατάσταση. Ασχολούνται με το κάπνισμα, ποτό, καλοπέραση χωρίς να δίνουν ιδιαίτερη βάση στα μαθήματα..
- όταν όμως έρχονται οι πανελλήνιες χτυπάνε το κεφάλι τους στο τοίχο.."Ακριβώς, δεν είναι συνειδητοποιημένοι.."
- ναι..
"Εσένα για ψυχολόγο σε κόβω"
- είναι η αλήθεια ότι θέλω να ακολουθήσω ψυχολογία αλλά μου αρέσει και η αστυνομία...θα δείξει όμως..
"Μαζί με τη Στεφ μου...έχετε σκοπό να ανοίξετε δικό σας γραφείο;"
- αν όλα πάνε καλά φυσικά! Με τη Στεφ εκτός από κολλητές που είμαστε έχουμε και άψογη συνεργασία...
"Χαίρομαι που το ακούω αυτό"
- ναι..
"Πόσο χαίρομαι που έχετε συμπαθήσει ο ένας τον άλλον"
- είναι κουλ παιδί!
"Τη συμπάθησα πέρα απ' τις ενστάσεις σου"
- ενστάσεις;
"Μου είχε πει ότι θα είσαι πολύ σκληρή αλλά σε βλέπω πολύ χαλαρή..."
- είναι μέχρι να νευριάσω..
Γελάσαμε και οι τρεις πίνοντας ακόμα μια γλυκιά απ' τους καφέδες μας.
Ο Άρης μαζί με τη παρέα του κάθονταν στο παρακάτω τραπέζι.
Είχε πάνω του τη Μόνικα..
Ένας φίλος του την Αλεξάνδρα..
Ένας άλλος φίλος του -που δεν τον είχα ξανά δεί- φασώνονταν απροκάλυπτα με την Σία..Γελάω!
- πώς μπορούν να φασωνεται αυτός ο τύπος σε ολόκληρο μαγαζί, με τόσο κόσμο να κοιτάει στο μέρος του;
Ρώτησα φανερά πειραγμενη..
"Μάλλον ο τυπάς έχει πολύ θάρρος και δε δίνει δεκάρα στο τι θα πει ο κόσμος"
- μάλλον ο τυπάς είναι γλοιώδης και γελοίος που προτιμά να εκθέτει έτσι τη κοπέλα του..
Της έπιανε το μπούτι καθώς της χουφτωνε τα οπίσθιά της..
Αυτή του χαμογελούσε βάζοντας το χέρι του λίγο πιο μέσα απ' τη περιοχή της..Πήρα το βλέμμα μου απ' το τραπέζι του αδελφού μου αλλάζοντας το θέμα..
Αυτός ο τύπος μου άφησε μια τάση για εμετό...
Σίγουρα δε μας νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι στην ιδιωτική τους ζωή αλλά δεν είναι ότι καλύτερο να εκθέτεις τη κοπέλα σου μπροστά σε κόσμο με τέτοιο είδους τρόπο..
Απορώ πως δε του έκοψε χαστούκι.
Εγώ στη θέση της θα το έκανα..
Βασικά όχι, εγώ στη θέση της δεν θα άφηναν κανένα άντρα να με εκθέσει τόσο άσχημα.Μπορεί να έχει καύλες δεν αντιλέγω, αλλά δεν εκθέτεις έτσι τη κοπέλα που κάνεις κάτι, ακόμη κι αν αυτό είναι αποκλειστικά σεξ.
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μου γείτονας
Fanfiction1ο μέρος "αγάπη" "είσαι ότι πολυτιμότερο έχω Αγγελική στο κόσμο. Δε μπορώ να χάσω και εσένα" - δε θα με χάσεις ποτέ Άλεξ. 2ο μέρος. "Πόνος" "Μη με αφήσεις Αγγελική, μπορεί να μη σου αξίζω αλλά σε αγαπώ" - Μερικές φορές Άλεξ, πρέπει να αφήνουμε...