Προαύλιο.
Η Στεφ ήταν δίπλα στον Άρη.
Ο Άρης την είχε στην αγκαλιά της φιλώντας την μαλακά στο κεφάλι της.Η Μόνικα με τη παρέα της, την κοιτούσε με μίσος και αποδοκιμασία.
Ξύδι ήθελα να πω, όπως είχε πει κι αυτή αλλά δεν ήθελα να φέρω εντάσεις σε μια τόσο ωραία στιγμή για τη κολλητή μου.
Πήγα δίπλα της, αγνοώντας τα βλέμματα από τη παρέα της.
Ο Άρης με καλωσόρισε, λέγοντας μου να νιώσω άνετα με τη παρέα του.
Που η παρέα του αποτελείτε από τα ποιο μαλακισμένα άτομα που υπάρχουν στο σχολείο.
Αρχικά, είναι εγωιστές, ψώνια, μαλακισμένα, ευτυχώς ΟΧΙ βιαστές,
Καθόλου ανεκτικοί και ΣΣΞΙΣΤΕΣ!
Καθόλου φεμινιστες!Αυτά τα χαρακτηριστικά με απωθούν για να νιώσω άνετα.
"Δε μας γνώρισες την αδελφή σου Άρη, πώς το έπαθες αυτό;"
"Δε στη γνώρισα μαλάκα γιατί ξέρω πόσο πεφτουλας είσαι"
Α ναι, και πεφτουλες.
Μέχρι αηδιαααςς."Μην με εκθέτεις έτσι ρε φίλε"
"Δε σε εκθέτω, έχεις εκτεθεί μόνος σου"
"Ευτυχώς, η Αγγελική έχει τη τάση να καταλαβαίνει άτομα οπότε θα σε συμβούλευα σαν κολλητός σου να μείνεις μακριά απ' την αδελφή μου, γιατί δεν θα είμαι τόσο επιεικής αν μάθω ότι παίχτηκε κάτι ανάμεσα σας"
"Έβγαλε αδελφική αγάπη ο Άρης;"
Ρητορικό αυτό;
"Όχι αδελφέ, απλά σε προειδοποίησα γιατί ξέρω πόσο μαλάκας μπορείς να γίνεις!"
"κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια;"
Ρωτάει η Στεφανία καθώς έρχεται κοντά μου "για να είναι δίπλα μου"
"14 χρόνια, απ' τα τρία μου"
"Πώς γνωριστήκατε;"
"Ο Άλεξ πηγαινοέρχονταν με τους γονείς του Νέα Υόρκη- Θεσσαλονίκη.
Οι γονείς μας γνωρίζονταν απ' το επαγγελματικό τους περιβάλλον. Έτσι, γνωρίστηκα εγώ κι ο Άλεξ...""Ε μετά γίναμε κολλητοί"
"Για αυτό Άλεξ κάτω τα χέρια σου απ' την Αγγελική γιατί θα έχεις να κάνεις μαζί μου, δε με νοιάζει αν είσαι «αδελφός», κολλητός, φίλος...αλλά πάνω απ' την αδελφή μου δε βάζω καμία φιλία "
"Απλά πήδημα αδελφέ!"
"Δε θα σου παίξω τέτοιο παιχνίδι αδελφέ!"
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μου γείτονας
Fanfiction1ο μέρος "αγάπη" "είσαι ότι πολυτιμότερο έχω Αγγελική στο κόσμο. Δε μπορώ να χάσω και εσένα" - δε θα με χάσεις ποτέ Άλεξ. 2ο μέρος. "Πόνος" "Μη με αφήσεις Αγγελική, μπορεί να μη σου αξίζω αλλά σε αγαπώ" - Μερικές φορές Άλεξ, πρέπει να αφήνουμε...