Popi olma saçmalığı.
Belki biraz acımasız olacak ama, ben sonradan uyandım gerçi, hepimiz popi olmak isteriz yani ama ben popülerlik için götünü yırtanları anlamıyorum.
Evrensel Popilik kriterleri:
1) güzel/yakışıklı/taş olucan.2) bi takımda olucan, mümkünse kaptan konumunda. Bu erkekler için futbol daha iyi. Kızlarda voleybol wersiyonu oluyo.
3) okul forması olmasına rağmen, diğerlerinden daha havalı giyencen.
4) altın kural, converse
5) düşmanın olcak. Ama senden daha çirkin olcak.
6) en az beş çoçukla/kızla çıkcan. Onlar da popi olsun ama.
7) eğer liseye felan geçiyosan, ortaokuldaki popiliğini bilsinler, ordada popi ol.
Daha var da aklıma gelmedi.
Benim düşüncelerim,
1) doğarken yüzümüzü seçebileceğimiz bi katalog verilmedi bizlere.2) spor yapamıyo veya yapmıyo olabilirsin, mesela bana normalde yüzme dışındaki sporlar yasak. Ben gene takmıyom da, profesyonel olarak yapamam, özel bi problemden dolayı. Kabul etmezler. Fiziksel şartların olmuyo olabilirve en önemlisi, yeteneğin olmayabilir. Sanata eğilirsin, senin bilceğin iş.
3) havalı olan olsun, bişi demiyorum da, formada havalı giyincem diye kıçını başını açanlar var ya, kızım sen öyle popi olursun ama daha çok sürtük oluyosun.
4) yani converse gzl ayakkapı, bende kullanıyorum ama illede beş conversin olsun diyenleri anlamıyorum. Benim bitane var hepde heryerde onu giyiyorum. Ayrıca duumu olmayabilr yani. En son hatırladığım şekliyle yüzellinin üstündeydi fiyatı. Git nike adidas puma felan al. Vans da en az converse kadar güzel bence. İllede convers diyenler saçmalıyo herkes kendi zevkine uyanı, kendi beyendiğini giysin.
5) okul meydanındaki kız kavgaları, laf düelloları seni daha popi yapabilir ama. Sırf bunun için düşman kazanmayın. Düşmanın olcağına dostun çok olsun, öylede popi olursun. ( kafiyeye gel)
6) popi misin yoksa sürtük/playboy mu lan. Bazı erkekler şu playboyluk olayı havalı gelebilir ama değil. Ayrıca playboy değil pesevenk oluyonuz. Aynı şey.
7) şimdi ozel okullarda liseye geçincede popi olyon aynı yerdesin binalar ayrı bizde ama tanıyolar yane. Diğer liselerde durumlar içler acısı. Yılların popi çoçuğu, lisede kimseyi tanımayan asosyal olursaa... 15 eylulde itunes da. Sinemalarda diyolar hep bende disneyde marvel reklamı izleyomda ondan.
He bu arada çoğunlukla kızlara yönelik yazıyorum. Ama erkek okuyucum varmıdır kiğ. Varsa sorry. Daha genel yazarım ama hep kızlar okuyodur diye düşünüyorum. Erkek okuyucu varsa ses verin olom. Bana zati erkek ruhlu dedikleri için, sizin dilinizi biliyom aq. Neyse çakma yazarınız qaçar.
He beyeniyosabız vote verin lo.
Ve bir başka kafiyeylen bitiriyom.Popi lan o. Seni takmıyooo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçmalık!
Non-FictionCan sıkıntısından yazılmıştır. Saçma saçma şeyler, insanların mallıkları, çeşitli soğuk espiriler felan. İsteyen baksın, beleşe sevap point işte.