Barbara manken olan.

313 10 7
                                    

Aklıma ilk gelen konu, okul fiziği. Yani, ben okulumdan memnunum tabi de, diğer okullar için söylüyorum.

Hayallerimiz Amerikan okulları. Tüm filmlerde, dizilerde var. Uzun koridorlar, koridorlarda uzun ince, boyundan büyük dolaplar. On onbeş kişilik sınıfları var.

Sarı okul otobüsleri tabi. Külüstür olmasına rağmen çok hoş duruyor.

Ve tabiki Francisco Lachowski (umarım doğru yazmışımdır.) çakması çocuklar ve Barbara Palvin çakması kızlar.

Barbara barbara, manken olan.

Neyse, nah bize öyle okul.

Özel okulların bağzıları çok güzel. Yani benim okulumda da bina içinde spor salonu vs var. Ama okulların çoğunda açık olanı bile yok. Varsa da iki üç okulda var iyi imkanlar.

Mesela yabancı okullarda serbest kıyafet var, ama abartmıyolar. En süslüleri bile, saçmalamadan giyiniyolar. Bizde olsa, donundan kısa etekler, havalı olcam diye 200 liralık lacoste giyinirler. E kardeşim o tişörtün üstüne ayran döküldü hadi, nolcak?? Gitti senin 200 lira. Okul burası, eziklerler yani öyle çok da havalı olmayan tipleri. Özel okul, daha beter olurdu. Burslular falan var. Oyüzden bize sebest kıyafet yok. Bu konuda haklılar bence. Türkiye bura, Amerikaya benzemez lo.

Ben gene MT fan clup a bağlamadan gidiyim en iyisi. +5 okunma olunca yeni bolum yazacağım. Goruşuruz.

Saçmalık!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin