Travel abroad gidince napcaz

54 3 1
                                    

Selam. Bir kitapta gördüm, hoşuma gitti, buraya yazayım dedim.

Şimdi, diyelim travel abroad gittiniz,bir türk'ü nası tanırsınız.

1- İşinde iyi olan birisini överken hakaretle iltifat eden bir Türk'ten başkası olamaz.

2- Ancak bir türk aracın sinyal lambaları dururken kolunu çıkararak dönüyorum hareketi yapabilir.

3- Yemeğin etini en sona bırakan kişi tabiki türktür.

4- Ancak bir türk yeşil yanınca önündeki herkesi salak sanarak kornaya abanabilir.

5- Dingildeyen bir masanın ayağına kağıt sıkıstırma fikri bir türkündür.

6- Dişlerinin arasından viij viij diye ses çıkaran birini görürseniz selam verebilirsiniz, kesin türktür.

7- Tv de film seyrederken filmin oyuncularıyla muhatap olan türk sinema severlerdir.

8- Ancak bir türk kulağını kalem yada örgü şeyiyle karıştırabilir.

9- Arabasına öküz, köpek, horoz sesli korna taktırma fikrinin patenti bir türke aittir.

10- Gazete kağıdını çok işlevli kullanıyorsa kesin türktür.( cam silme bezi, külah, sümük mendili, sofra bezi...)

11- Ancak bir türk kadını, denize dikkat çekmemek için elbiseleriyle girip, bütün dikkatleri üzerine çekebilir.

12- Yoğurt kabını saksı yapıyosa türktür.

13- Arabasının arkasına yazı yazan bir türk değil de nedir ( rahmetli de sollardı, tek rakibim thy, babam sağolsun, maşallah)

14- Uçakta bulunan tanıdıklara uçak havalandıktan sonra görmeyeceğini bildiği halde el sallayan birini görürseniz hemen boynuna sarılın.

15- çiğnediği sakızı daha sonra çiğnemek üzere kafasındaki tülbente yapıştıran bir türk kadınından başkası değildir.

Assdgadf neyse.

Saçmalık!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin