6

471 33 1
                                    

Chłopak poczuł że coś przysłanie słońce. Otworzył powoli prawe oko i dostrzegł zarys wysokiego mężczyzny.

-Coś się stało? - Spytał chłopak i ponownie zamknął oko.

-Dawno się nie widzieliśmy. - Odpowiedział mężczyzna. Słysząc głos przybysza, Naruto poderwał się z ziemi.

-Kurama?! - Krzknął zdziwiony chłopak. - Czemu się nie odzywałeś?

Kitsune uśmiechnął się na widok reakcji chłopaka. Dawno z nim nie rozmawiał i nie miał też czasu by chociaż przez parę minut go poobserwować. Nie dostarczał mu również żadnych nowych zwojów z zaklęciami i przez to podejrzewał że chłopak przestał trenować. Jednak dziś zdołał znaleźć czas by odwiedzić chłopaka. Gdy dotarł pod Akademię trafił akurat na sparing Uzumaki'ego z Uchihą. Ze zdziwieniem obserwował walkę.

-Widzę że stajesz się coraz silniejszy. Skąd nauczyłeś się tyłu zaklęć?

-Nie wspominaj o mnie. Znając życie będzie próbował mnie uśpić tak byś nie mógł mnie już obudzić.

-Usłyszałem je podczas podglądanie treningów magów. - Skłamał chłopak.

Kurama pokiwał głową i uśmiechnął się.

-Cieszę się że nie przestałeś trenować. Masz ogromny potencjał! - Zawołał Kurama.

Uzumaki zaśmiał się i pomasował się po karku. Dziwnie było znów spotkać kogoś kto pomógł mu w trudnej chwili. Kogoś kto zniknął na kilka lat bez żadnego słowa.

-Zresztą widzę że zmieniłeś swój wygląd. - Zauważył Kyuubi.

Białowłosy tylko kiwną głową, nie wiedząc zbytnio co na to odpowiedzieć. Miał nadzieję że Kaneki mu pomoże jednak ten milczał.

-Zbiórka! - Oboje usłyszeli głos Iruki.

Naruto podniósł się z ziemi i spojrzał na siedzącego obok kitsune, który przyglądał mu się z zaciekawieniem.

-Muszę już iść. - Powiedział i pobiegł w kierunku swojej klasy.

-Niebawem się spotkamy. - Mrukną starszy kitsune i zmienił się w podmuch wiatru.

************

Gomenasai za brak rozdziałów przez tak długi okres. Pomału wracam do pisania więc jeżeli chcecie bym kontynuował to wyczekujcie rozdziałów co weekend!

Naruto no Kitsune- Naruto FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz