Něžně jsem ho líbal a pak jsem si vzpomněl na bratra musím pro něj dojet. Pomalu jsem se od něj odtáhl. Měl přivřena očka a pootevřenou pusinku. Byl tak roztomilý. Natáhl jsem se ještě pro jeden polibek. Dýchal zrychleně a rudé tvářičky to zdokonalovali.
,, Neboj večer ti to vynahradim" zabručel jsem. Trošku sebou cukl. Pak se na mě jen podíval pootevřenými očky. Vstal jsem a šel se obléknout. Pak jsem došel i s věcmi za Izukym a začal jsem oblékat i jeho. Vypadal dost vyčerpaně...že by ho vyčerpalo to jak jsem ho líbal? Je ale sladký.To bylo divný. A to jak řekl že mi to vynahradí večer. Kayi já se bojím. * Ale prosím tě nemel hlouposti. Já věřím že to tak hrozný nebude a že nám zase pustí tu zajímavou bednu.* Já bych si tak jistý nebyl. * Když myslíš* pomalu jsem se ještě roztřeseně vydal za Takashym. Šel do kuchyně. Sedl jsem si ke stolu a hned přede mnou přistál talíř s jídlem. Docela jsem se lekl a málem se setkal se zemí ale dvě ruce mě chytili a zachránili. Trošku jsem si Takashyho přitáhl k sobě.
Dělá mi radost. Vzal jsem si ho do náruče a sedl si na místo kde ještě před chvilkou seděl on. On seděl na mém klíně a po chvíli začal i jíst. Pozoroval jsem jak se láduje připravenou palačinkou. Když dojedl odnesl jsem si ho do ložnice a položil na postel. Trošku se začal třást. Já si ho jen přitáhl do obětí a začal odpočívat. Jsem to ale mrcha. Mačkal jsem ho v objetí dokať byl čas na oběd. Došel jsem do kuchyně a začal chystat kari. To by mu mohlo chutnat. Po chvíli přišel a dokonce mi pomohl. Práce nám šla jen od ruky. Zachvíli jsme seděli už u stolu a pochutnávali si na tý pochoutce. Izuky se oblizoval ještě delší dobu po tom.
Když se dojedlo tak se umylo nádoby a jelo se pro Takashyho bratra. V nemocnici nás odvedli rovnou do jeho pokoje kde spokojeně chrupkal neko v jeho obětí. Vypadali oba roztomile a šťastně. Jakmile se neko probudí a spatřil nás div nevyletel z kůže radostí. Musel jsem se usmát. Skočil na mě a tím mě povalil na zem.
,, Jak se vůbec jmenuješ???"
,,Tom" jen jsem zakyval hlavou že rozumím a schodil jsem ho ze sebe. Tom se na mě podíval ublíženě a odběhl k tomu dotyčnýmu na lůžku.,,Čau brácha jak ti je?"
,,Je to lepší"
,,Půjdem dom co ty na to?" Jen zakyval hlavou na souhlas.
,,Jdu podepsat ty papíry a ty se mezitím obleč a zbal. Ti dva ti jistě pomůžou" řekl jsem a ještě podrbal mé stvoření na hlavě. Během chvilky bylo vše zařízený a já se vracel zpátky.Jen co Takashy odešel jsme pomohli teda snažil jsem. Tom na mě koukal jako bych mu chtěl toho dotyčného tady sebrat nebo co. Furt mě od něj odstrkoval. No tak jsem si sedl do kouta a čekal.
Když jsem přišel viděl jsem Izukyho jak seděl v koutku a bratr div toho neka tady neohnul. Koukám že vášnivou noc nebudeme mít jenom my. Měl jsem ho tu ještě den nechat. Docela mě štvalo že se tady div neojedou a Izuky u toho musí být. Odkašlal jsem si jako že už jsem tu a mohli by jsme vyrazit. Ty dva se konečně od sebe odlepili...no hurá. Lepit se na sebe budou doma stejně jako já na své štěňátko. Nechci aby mi uteklo takže se mě nezbaví. Hehe dneska mu ukážu kouzlo lásky. Vzal jsem ho ještě do restaurace aby nebyl hladoví.
Když jsme konečně dorazili domů tak se na mě začal Takashy strašně lepit. Nechápu co to do něj vjelo, ale nelíbilo se mi to. Už jsem se bál že se mnou bude chodit i na záchod. Když nastal večer začal jsem se čím dál více bát. Konečně Takashy někam odešel a já se mohl vklidu schovat. * Zalez pod postel tam nás nenajde* postel je klasika tam nás najde a je to moc blízko postele. Bohužel mě žádná lepší schovka nenapadla. Zalezl jsem si teda pod tu postel a vyčkával.
Dobře chtělo by to nějakou romantiku aby to potom šlo samo. Napustil jsem vířivku a naházel do ní okvětní lístky růží. Logicky nesměli chybět ani svíčky. Ve dvou sklenkách se ocitla červená tekutina...i když nevím jestli mu to víno bude chutnat. Přišel jsem do pokoje kde jsem ho zamkl ale on nikde. ,, Štěňátko vylez já ti nic neudělám. Půjdem se jen vykoupat." A pak si uděláme dobře ale to jsem radši neříkal nahlas. Nikde nic. Prohledal jsem celí pokoj už zbývala jen postel. V koutku pod postelí se krčilo moje štěňátko. Pohladil jsem ho po nožce ale cukl.,, Pojď ke mě lásko " svůdné jsem zavrněl. Nevypadalo že by se mu od tamtud chtělo. Opatrně jsem ho vytáhl a přitulil se k němu aby se tolik netřásl. Když to pomohlo tak i s ním v náručí a bez oblečení nás obklopila teplá voda. Izuky zkoumal lístky a vypadal u toho k nakousnutí. Pohupoval ocáskem ze strany na stranu a jemně vířil vodu. Během chvíle se ocitl na mém klíně a jemně jsem si ho tiskl k hrudi jak největší poklad. Trochu zakňučel a tak můj stisk povolil.
Držel mě pevně na svém klíně a začal mi obsypavat krk polibky směrem dolů na mé záda. Pomalu mi umýval celé těle. Schválně přejížděl po bradavkách. Utekl mi jeden slastný sten.* Co to sakra ty ses zbláznil* když ono je to příjemné. Takashy postupoval rukou níž a níž pak se zničeho nic zastavil a zabalil mě do ručníku. Odnesl mě do ložnice a tam mě pohodil na záda. Líbal mě na ústa a posouval se níž a níž. Zastavil se u mých bradavek. Jemně si s nimi hrál. Jednu opečovával jazykem a druhou ukazováčkem a palcem. Slastně jsem začal sténat. Ani jsem se nedokázal bránit...prostě to nešlo. Kay bál radši zticha a zase jel asi na dovolenou. Z přemýšlení mě vytrhl nával slasti a bolesti zároveň. Skousl mi ouško sice trochu silněji ale bylo to příjemné. Zavzdychal jsem a omotal kolem jeho pasu ocásek. Přitáhl jsem si ho k sobě co nejvíce to šlo. Zalehl celé mé tělo. Musel jsem držet své hlasivky na uzdě ale moc se mi to nedařilo.
Dával jsem si záležet tak aby ho to moc nebolelo a byl dostatečně uvolněný. Hladil jsem ho po celém těle, hrál si s jeho bradavkama i udem. Vychutnával jsem si jeho slastné vzdechy. Vůbec se nebránil za což jsem byl rád. Dal jsem mu do pusinky své prstíky aby je naslinil. Hrál jsem s jeho jazýčkem. Zkoumal jsem prsty každou jeho skulinku v pusince. Když byli prstíky nasliněné zabloudil jsem jedním k jeho vstupu. Jemně jsem vklouzl do jeho krásného zadečku. Trochu se stáhl takže jsem ho začal líbat. Chvili to trvalo ale nakonec těsnost kolem nich prstů povolovala. Když se trochu uvolnil začal jsem s prstem v něm pohybovat. Vysouval jsem ho a zase zasouval hrál jsem si s jeho otvurkem a pomalu přidával prsty. Musel jsem se usmát jak se kroutil, sténal a hekal rozkoší. Byl to krásný pohled. Něžně jsem jeho krček obsypával polibky a flíčky. Přidal jsem i třetí prst při kterém trochu zakňučel. Chci zkusit jestli mi dovolí do něj vsunout víc prstů. Vím že je to jeho poprvé ale chci zkusit všechny prsty.
Trochu to bolelo ale ta slast kterou tvořil svými prsty byla nepopsatelná. Šeptal mi něžná slovíčka která ve mě probouzela zvláštní pocity a mé tělo hořelo. Prsty přibývali uz byli čtyři a já už nemohl. Je to na mě moc ale on přidal ještě jeden poslední. Přirazil do mě a ve mě se ocitla celá jeho pěst. Docela to bolelo ale když ty prsty natáhl otřel se o nějaké místečko a mě to donutilo opravdu hodně zasténat. Najednou vše zmyzelo. Trochu jsem zakňučel ale to mě přešlo když jsem ucítil další tlak. Toto nebyly, ale jeho prsty. Začal jsem se trochu klepat, ale on mě začal utěšoval a hladit. Přirazil a mnou proběhla bolest. Z očí se mi hrnuli slzy a jemně jsem se třásl.
Má touha po něm mě ovládla a já prudce přirazil i když jsem chtěl opatrně aby ho to nebolelo...tak se nepovedlo. Když se mé štěňátko přestalo třást tak jsem začal jemně a pomalu houpat. Okamžitě jsem našel jeho místečko a tak začal sténat ale teď to bylo hlasitější. Líbal jsem ho na ústa a začal zrychlovat. Mé ruce mu sami od sebe jezdili po těle a jeho nohy jsem si opřel o ramena takže jsem se dostal i hlouběji což on už nevydržel a potřísnil nám bříška. Já ale neměl dost potřebuju víc...víc té jeho prdelky. Sténal jsem a on už jen lapal po dechu. Začal jsem mu honit. Znovu se vzrušil. Plus pro mě. I když už nemohl pořád se snažil vydržet.
Pořád přirážek pořád neměl dost. ,, M-mu-ah-muž-u..s-si...ah...ah za-ah-zajez-dit" zeptal jsem se ho opravdu těžko. Po tváři mu pohrával úšklebek. Vysadil si mě na sebe a já začal dosedat. Ukradl jsem si jeho ústa a dosedal čím dál rychleji. Dostával se do mě hluboko a pořád se otíral o to místečko. Konečně jsme se oba udělali. Svalil jsem se na něj vyčerpáním.
Zlatíčko mi uslo v náručí já ho jen umyl a odnesl do postýlky. Přitulil jsem se k němu a též usl.