co jsi to udělal...

680 51 31
                                    

Nakonec jsme oba leželi vedle sebe v náručí toho druhého. U něj je mi dobře. Spokojeně jsem odpočíval a potom už spal. Jistě člověk by řekl že budu jen obyčejný mazlíček, ale jsem něco víc. Takashi je jen a jen můj a nikomu ho nedám. Ještě dříve než jsme usli tak mi zdělil že pojedeme na dovolenou k moři. Už se těším na vodičku a písek.

To štěstí. Ty jeho zářící oči když jsem mu zdělil to že pojedeme na dovolenou. A ještě mu musím dát to koťátko. Opatrně jsem se vyprostil z jeho sevření a došel pro koťátko. Poté jsem si lehl zpátky a mezi nás dal kotě. Koťátko se uvelebilo mezi námi. Momentálně jsem spokojený. Je to krásný život. Mám kotě, manžela a šťastný život. Vrzly dveře. Rychle jsme se otočil abych spatřil co se děje. Byl tam Tom. Neko se ke mě přiblížil a omráčil mě. Nic takového jsem nečekal.

Probudil jsem se ve sklepě. Naproti mě byl Takashi. Byl svázaný k tyči a z hlavu mu tekla krev. Chtěl jsem se pohnout ale až pak jsem si všiml že jsem svázaný.  O nohu se mi otíralo malé kotě.
,, Tak jsi se probudil. " Rozhlížel jsem se a hledal vlastníka hlasu. Ze tmy se vynořil neko. Takashi se začal probouzet.
,, A konečně můžeme začít. " Vytáhl nůž a mířil ke mě.
,, Ne co chceš dělat!!?? Přestaň!!!" Žadonil Takashi, ale neko na něj nebral ohledy a ostří mi projelo kůži. Pořezal mě po celém těle. Řval jsem bolestí a plakal jsem. Chtěl jsem aby přestal, ale bylo vidět jak se v mě bolesti výživa. Mučil mě různými způsoby. Řezal mě, bičoval, kolikrát mě i znásilnil. Pak jednoho dne mi prořízl hrdlo. Pak už jen tma. pokaždé když mě Tom mučil tak Takashi brečel a prosil ať toho nechá. I teď když mě zabijel tak Takashi doslova řval. Před očima se mi přehrál celí život. Nejvíce jsem si prohlížel to jak jsem byl s Takashim jelikož to byli nejlepší chvíle mého života. Celí to netrvalo moc dlouho. Vše zmizelo a já byl v místnosti sám. Dlouho sám.

Nechal mě se na to vše dívat. To jak mu prořízl hrdlo. Vyžíval se v tom. Křičel jsem. Přivedl i mého bratra kterého mučil a pak pomalou smrti taky zabil. Celkové ho mučil přes mesic.
Je ráno a on rozrazil dveře. Vypadal naštvaně. To znamená jediné. Vybije si na mě zlost. Vzal bič a napřáhl se. Mému tělu uštědřil asi tak deset ran.
,, Proč si je zabil nic ti neudelali!!"
,, Neboj teď je řada na tobě konečně se za ním vidáš. Už mě nebavíš si bezcenný. Nevím proč jsem tě nezabil jako prvního.  " přišel ke mě blíže a též mi podřízl hrdlo jako jim. Objevil jsem se v místnosti. Izuki se koukal do prazdna a plakal, ale asi si to neuvědomoval. Jeho oči vypadaly tak prázdně, bez života a kousla citu. Obejmul jsem ho ze zadu.
,, Věř že v příštím životě si tě najdu. Věř že vše co jak teď nemohl zažít tak zažiješ. Najdu si tě a ty chvíle budou ještě lepší. Budu tě zahrnovat láskou ještě větší než teď. Budeš má hvězda kterou budu následovat.
Miluju tě" stím jsem cítil jak mé tělo se strácí. Plakal ještě více.
,, Věřím ti a miluju tě "
Rozplynul jsem se do vzduchu. Ještě jsem mohl naposledy vidět jeho andělskou tvář která byla celá od slz.
,, Sbohem "

Láska z útulkuKde žijí příběhy. Začni objevovat