Megolvasztott jég {Gratsu}

304 9 8
                                    

Nyaaaa üdvminDenki!
Figyelem! A történet tartalmaz:
• yaoi
• káromkodás
• esetleges öngyilkos gondolatokat
Szóval aki nem szereti az ilyet ne olvasa.
Ezt a résszt Annachan05 -nek köszönhetitek! Remélem tetszik! Esetleges irásbeli hibákért ellnézést.
______________________________________

{Gray szemszöge}
Egy munka volt az egész....
Nem több..... de persze ez a munka egyedi volt és mindent megváltoztatott. De nem is huzom tovább..... elmesélem nektek azt ami 1 hónapja történt..... ami teljesen megváltoztatta az életemet. A melletem ülő Natsut nézve akit egykor piszkáltam eszméltem rá hogy ez a munka számunkra volt a legfontosabb.
1 hónapal ez előt.
Éppen a falat néztem amire a munkák voltak ki irva. Mikor Juvia jött ide hozám szokásosan mosolyogva.
-~Gray-sama~ elmegyünk egy munkára? Dalolta csillogó szemekel Juvia. Ez a lány..... kedves de nem szerettem. Minek adok neki felesleges reményt? Egy bunkó paraszt vagyok. Gyorsan kell egy kifogás. -Öhmmmm nem, mert........ megigértem NATSUNAK! Mondtam gyorsan valami kifogást. -Mi van jéghercegnő? Mondta gyorsan melletem teremve a rózsaszín hajú fiú. -Semmi Juviának csak éppen elmeséltem hogy együtt megyünk munkára. Ugye Natsu? Mondtam mire Natsu csak gonoszan elmosolyodott..... ám segélykérő tekintetem látva már nem mosolygot csak sóhajtott egyett. -Igen, Juvia-san én és Gray együtt megyünk munkára. Mondta Natsu. Mire hálásan néztem rá. -Szerelmi rivális. Mondta Juvia Natsura nézve és elment. Mi?! Ez most komoly? Juvia azt hiszi hogy..... meleg vagyok? Ezzel a gondolatal néztem érterlenül a lány után. -Köszönöm. Mondtam mire Natsu elvigyorodott. -Van mit. Válaszolta vigyorogva Natsu majd folytata -Mikor és hova megyünk munkára? Mondta Natsu.
-Ma.... és most. Mondtam a falra nézve. -Akor megyek pakolni. Teis pakolj jéghercegnő. Mondta Natsu mire szónélkül otthagytam.
{Natsu szemszöge } -mert miért ne?
- -Öhmmmm nem, mert........ megigértem NATSUNAK! Mondta Gray mire oda mentem hozá. -Mi van jéghercegnő? Mondtam végig juviát nézve gyilkos tekintetel. Nincs bajom juviával...... de valamiért rossz rá nézni amikor Grayel van. -Semmi Juviának csak éppen elmeséltem hogy együtt megyünk munkára. Ugye Natsu? Mondta Gray mire gonoszan elvigyorodtam. Ám Gray segélykérő tekintette láttán a vigyor lehervadt arcomról. Sokal tartozol Gray
-Igen, Juvia-san én és Gray együtt megyünk munkára. Mondtam mite Gray hálásan nézett rám míg Juvia gyilkos tekintetel. -Szerelmi rivális. Mondta Juvia végig engem nézve.
-Köszönöm. Mondta Gray mire elvigyorodtam. Hmmm ezt a tartozást egyszer nagyon lefogod tudni. -Van mit. Válaszoltam továbbra is vigyorogva majd folytatam -Mikor és hova megyünk munkára?
-Ma.... és most. Mondta végig a falra nézve Gray. -Akor megyek pakolni. Teis pakolj jéghercegnő. Mondtam mire itt hagyott míg én értetlenül álltam ott. Hova marad a "lángagyu"?
5 percig álltam ott majd mentem pakolni. Miután össze pakoltam ki mentem a céh elé ahol már Gray várt.
-Akor menjünk! Mondta Gray unot tekintetel. Komolyan hova marad a piszkálás?
Egy válrántás kiséretében követtem. Ám amint meglátam a varázs járművet rögtön a rosszul lét kergetett. -Én ere felnem szállok! Jellentetem ki. -Dede! Mondta Gray vigyorogva.... nekem végem. Ezel felszáltam a varázsjármüre..... persze végig hánytam az utat és rosszul voltam. Amin Gray hol nevetett.....
Hol aggódot. Aggódot? Ugyan miért aggódna értem? Ekor leállt a jáemű én meg hálát adtam az égnek hogy végre talaj van alattam. Ugráltam össze vissza persze mindenki engem nézett.
-NATSU! Hagyd már abba. Mondta Gray. Mire abba hagytam az ugrálást. Már nem piszkál? De miért nem?
Ezel mentünk tovább. A feladatunkat hamar elvégeztük, ám itt kellet maradnuk egy szálláson..... readásul egy szobában.
{Gray szemszöge}
A munkát hamar elvégeztük...... ám itt kellet maradnunk...... readásul egyszobába...... és csak ugy adtak igyen szállást ha azt mondtuk egy pár vagyunk..... és meg kellet csókulnunk egymást........ érzem az ajkait az enyémen...... -He Gray figyelsz? Mondta Natsu. -Mi?
-*sóhajt* Egy ágyban alszunk.... Mondta Natsu. -Igen jó hogy mondod. Mondtam megforgatva szememet. Mindketten mentünk aludni.
~Másnap reggel~
Elég érdekes szituációban ébredtem fel. Mert Natsut öleltem aki rám támaszkodot..... ajkainkat csak 1 cm választota el, amit rögtön megis szüntetem. Percegig faltuk egymás ajkait (és én ezt komolyan leirtam?)
Majd mikor elváltak ajkaink lihegve támasztota Natsu homlokát az enyémre. -Gray én........... szeretlek. Mondta Natsu. Szerett? És én őt? Én szerettem őt? De akor juvia? Őt sosem szerettem de elhitettem vele..... elfognak itélni ha igent mondok.
-Én nem! Mondtam és lelöktem magamról. Nekem meg mi bajom???
Natsu elment...... amilyen gyorsan csak tudott. Ám 1 perc sem telt el mikor Natsu sikolyát hallotam majd kirohanva véres testétt láttam meg a földön. Még él...... amilyen gyorsan csak tudtam vittem vissza a céhbe ahol Wendy elátta..... Amint felkellt én legszivesebben megöleltem volna. De ő rögtön elment tőlem. Én szerettem Natsut. Ezel a gondolatal rohantam utána. -NATSU!!!! Orditotam mide ide nézett. -Mit akarsz?! A képembe nevetni?! Csak rajta!!! Mondta Natsu.
-Szererlek. Mondtam és ajkaimat az övére tapasztotam (magyarul megcsókolta..... és én most komoly ezt mind leirtam?)
Vissza a jelenbe
Igy rörtént az hogy én és Natsu egy párt alkotunk. Amit a céh meglepően jól fogadott. Juvia nehezen tette túl magát de sikerült neki. Hihetetlen mennyi minden történt.
~végeeee~
______________________________________
Nyaaaaa ennyi lenne! Remélem tettszett nektek! Igen ez egy Gratsu.... egyszer irtam yaoit de az nem Gratsus volt.... de azért remélem jó lett!
Igyekszem a kövi résszel!
A sor rend:
•Todoroki x reader
• Jeff x reader
• Bakugou x reader
• Todoroki x reader
• Denki x reader
• Masky x reader
• Viktor x reader
• Yurio x reader
Izuku x reader!
Nyaaaa szóval igyekszem velük!
És még nyugodtan kéthetek....
Csak későn tudom hozni részeket.
És lehet egy új animeből kérni ami nem más mint a:
•Attack On Titan!
És olyat is lehet hogy karakter x Oc!

Animes onesothWhere stories live. Discover now