Utálak {Todoroki x reader}

428 21 0
                                    

Üdv minDenki!!!!
Itt is vagyok az új résszel.
Ezt a részt IvettFarkas1-nek köszönhetitek!
És ez egy Todoroki x neko reader!!!!
Öröm volt megirni! Shouto-chan a legjobb😍😍😍👌
Na de remélem tettszik nektek!
Esetleges irásbeli hibákért ellnézést!
Jel magyarázat:
T/N= teljes név
Név= neved
Sz/sz= szem szined
K/sz= kedvenc szined
H/sz= hajad szine
______________________________________

♡Név szemszöge♡
T/N vagyok 18 éves az U.A diákja. Bár mindenki jégkirálynőnek hív. Most kérdezed miért? Mert senkivel sem beszélek és bunkó vagyok. Ami azt illeti a suliba mindenki azt mondja hogy olyan vagyok mint Todoroki. Pedig nemis hasonlitunk....
De ez nem lénnyeg. Most éppen a suliba vagyok mikor Mina jön ide hozám. -(Név)-chan!!! Te kit utálsz a legjobban? Mondta Mina. Todoroki Shoutot..... mondanám de a lelkébe akarok tiporni. -Endervodot!
-Miért?? Mondta Mina -Mert miatta van a világon a világ legy nyomorultabb embere.
-Ki csoda??? Mondta Mina kiváncsian.
-Todoroki Shouto!
Mondatomra Mina csak tátott szájal nézett rám. Lehet nem voltam túl kedves de ez van. Ekor Mina elment, mert bejött Azaiwa-sensei. Ami azt illeti az óra gyorsan eltelt. Sőt maga a napis gyorsan eltelt. Ám egész nap egy égető tekintetett éreztem magamon. Amivel nem foglalkoztam különösen.
Most haza fele tartok.....de még mindig érzem magamon azt az égető tekintetett. Kiváló hallásomnak köszönhetően meghallotam nem messze tőlem egy jeges könnycsepet a földre hullani. Ki az? Ki sir? Ki néz engem????? Megforduljak? Vagy ne???
Ezzel a gondolatal fordultam meg és bevallom nagyon meglepődtem. A suli "jégkirálya" akivel engem shipelnek engem néz...... és sir. Todoroki Shouto a jégkirály itt áll mögötem és SIR engem nézve!!! -Öhm mit akarsz?!
-Tch.... nem mit hanem kit! De te inkább hagy békén. Mondta Todoroki és elment. Nem mit hanem kit! De kit akar??? És miért fáj??? Ezel a gondolatal értem haza. Ahol bepakoltam majd le engedtem H/sz szinű hajamat. És bekapcsoltam a tvt. Mikor üzenetem érkezet. Belementem.
Ismeretlen
Ismeretlen: szia! Egy ideig nem mondom meg ki vagyok! Csak ha eljött az idelye. Ne törölj mert ismersz.
(Név): Na ne szórakoz velem! Mond csak ki vagy!!!! Mivan ha egy drog diler vagy??? Vagy bérgyilkos hm???
Ismeretlen: megnyugodhatsz mert egyik sem vagyok. Csakegy ember akit..............
(Név): akit mi???
Ismeretlen: akit utálsz! De elérem hogy megszeres😉
(Név): sok embert utálok...... nem tudom hogy ki lehetsz de ha utálak nincs esélyed.
Ismeretlen: majd meglássuk királynőm😘
( Név): Nem tudom ki vagy!!!! Szóval ne becéz engem! Érted????
Ismeretlen: nyugodj királynőm! Majd meg tudod ki vagyok!😉
(Név): utálak!
Ismeretlen: már nem sokáig királynőm.
(Név): nem vagyok a királynőd!!!
Ismeretlen: de az leszel
(Név): UTÁLAK!!!!
Ismeretlen: csak magadat ismételgeted amire nekem ugyan az a válaszom: Már nem sokáig😉
(Név): Tch.....álmodoz csak...
Ismeretlen: Azt teszem...... hiszen mindig veled álmodom! De az álmom valóra fog válni. Mert te a barátnőm lesszel.
(Név): Max álmodban...
Ismeretlen: mennem kell királynőm! Majd jelenkezem😘

Ezel leraktam a telefont. Ez meg ki a fenne volt?
~1 hónap múlva~ (mert lusta vagyoook és nincs ötletem és mert mièrt ne?)
Már 1 hónapja...... hogy Todoroki rám se néz. Egy idegen aki az mondja ismer egy folytonton irogat nekem. Pont mint mostis. Éppen otthon vagyok mikor valaki irt.
Ismeretlen
Ismeretlen: Szia királynőm! Ma felfedem magam! Remélem elértem a célom találkozunk 10 perc múlva a parkban!
(Név): Honnan tudjam hogy nem akarsz-e megölni?
Ismeretlen: Tudom hol laksz! Ismerlek. Már rég hallot lennél ha megakarnálak ölni.
(Név): jó elmegyek! Elindultam szia!
Ezel elraktam a zsebembe a telefonom és elindultam. Már várok ugy 5 perce.
Mikor valaki a kezét a szemem elé teszi. -Szia királynőm! Mondta Todoroki. -Te voltál az végig?
-Igen én. Mert szeretlek! Mondta Todoroki. -Utálak. Amint ezt kimondtam megcsókoltam ő nem habozott rögtön vissza csókolt. -Még hogy utálsz. Mondta vigyorogva Todoroki miután elváltak ajkaink.
-Fogd be! Mondatomra csak megcsókolt. Miután elváltak ajkaink ismét megszólaltam -Utálak Shouto-chan! -Énis téged (név)-chan. Mondta vigyorogva Todoroki.
Végeeee
_____________________________________
Nyaaaa üdv mindenki!
Remélem tettszet!

És remélem neked is tettszet IvettFarkas1
Igyekszem a következő résszekel

Animes onesothWhere stories live. Discover now