Nyaaaaa üdv minDenki !
Ez egy Katsuki x reader .
Gomene hogy ilyen későn hoztam, de nincs sok időm az irásra +lusta vagyok 😅😶
Tartalmaz:
~ káromkodás ?
Jel magyarázat:
T/N= teljes név
K/v= kedvenc virág
(Név)= neved
Sz/sz= szemed szine
H/sz= hajad szine
Ezt a résszt KamikazeKiller12 -nek köszönhetitek !
_____________________________________
《Katsuki szemszöge》
Éppen sétálok haza mint mindig. Az az átok Deku megint felidegesitett. Ekor valaki nekem jött. Egy lány volt.... a földön ült és fogta a fájó fejét. Gyönnyörű H/sz haja csak ugy lobogot a szélben. -MINEK JÖSSZ NEKEM ?! FIGYELJ MÁR ODA ! Orditotam le a gyönnyörű lányt. -Au... fogta még mindig a fájó fejét -FOGD MÁR BE ! TE VOLTÁL UTBA! NEM ÉN ! Orditot le a lány. Gyönnyörű a hangja. - tch megakarsz halni ? Mondtam már nyugodtabban. Ez a lány, valamiért megnyugtat. - Nem, de mi van akor ha igen ? Mondta a lány és elsétált. Én csak néztem utána. Meg kellet volna kérdeznem mi a neve ? Ekor meglátam a földön egy karkötőt. De hisz ez az övé. Ha újra találkozunk vissza adom, addig meg marad emléknek. Ezel mentem haza. Haza érve a banya fogadot. - KÖSZÖNJ HA HAZAÉRTÉL IDIÓTA ! Orditora a banya. -Fogd be ! Mondtam és bementem a szobámba.
~ 1 hónap múlva~ <hehehe>
Már egy hónapja nálam van a karkötő, és azóta sem láttam a lányt. Ekor megrezent a telefonom. Kirishama hivott, morogva vettem fel.
Hoi Fura hajú ! - Katsuki
Hoi Bakubro ! - Erjio
Mit akarsz ? - Katsuki
Be szeretném mutatni az unoka hugomat ! - Erjio
Tch.. -Katsuki
A többiek is itt lesznek ! Na gyere kérlek Bakubro ! -Erjio
Tch megyek hoi ! -Katsuki
Ezel leraktam a telefont. És elindultam, amikor oda értem bevallom meglepődtem. Mert ott állt előtem. Gyönnyörű H/sz szinü haja le volt engedve, Sz/sz szinü iriszei csak ugy csillogtak. Gyönnyörű. Ekor tekintetét rám kapta. - Hoi ! Ezt elhagytad. Adtam oda a karkötőjét. -Arigatou ! Már mindenhol kerestem !!! Mondta mosolyogva. -Tch
- Elis felejtettem..... ! Na mond higy hivnak ? Mondta a lány.
- Bakugou Katsuki ! Szerencséd hogy találkoztunk.
- Neked aztán van eggód ! Forgata meg a szemét.
-Hoi Bakubro ! Ő az unoka hugom... Kezdte Kirisham de a lány félbeszakitota.
- T/N vagyok ! De csak (név) ! Mondta mosolyogva (név).
- Ohh meg van a karkötőd ? Mondta Kirishama.
- Meg ! Bakugou-kun megtalálta. Mondta boldogan (név).
- És honnan tudta hogy a tied ? Mondta Kirishama.
- Tch fogd be fura hajú !
- Mikor vele találkoztam akor vesztetem el. Mondta (név).
- Ti ismeritek egymást ?! Döbbent le kirishama.
- Nem, de már találkoztunk. Mondta (név).
- Megleptél.
- Huh ? Mondta Kirishama míg (név) hallkan kuncogot.
- Nem hittem volna hogy ilyen vagány az unoka hugod !
- Köszönöm ? Mondta vagy inkább kérdezte egyszere Erjiou és (név).
{Iro szemszöge}
Ezek után (név) és Katsuki össze barátkoztak.
A hónapok gyorsan teltek, Katsuki és Erjiou meg (név) már legjobb barátok-nak mondták egymást. Igen még a robbanó bomba Katsuki is ki mondta hogy ők 3-man legjobb barátok. A mai nap.... február 13. Igen valentin nap előtt. (Név) nem igazán szereti a valentin napot igy egész nap durcizot. Ezt Katsuki észre is vette és elgondolkozot rajta mikor is lenne értelme meg tenni-e ? Végül Erjiou segitségével a választása Február 14-dikére esett.... valentin napra.
(Név) Erjiou-val beszélgetett nagyban mikor negszólalt a csengő. (Név) unotan ment ajtótt nyitni, de amint ki nyitotta az ajtótt elmosolyodot. Katsuki állt az ajtóvan egy csokor K/v -val/vel amit rögtön odais adot (név)-nek. -Oi (név)-chan ! Mondta Katsuki. -Oi Kacchan !!! Mondta (név).
Ekor Erjiou jobbnak látta ha elmegy. Miuttán Erjiou elhagyta a házat Katsuki égő vörös arcal adta oda (név)-nek/nak a csokrot. -(név)... kezdte dadogva Katsuki. -Igen ? Mondta (név) arcán halvány pirel.
- É-én...... t-több a-a-akarok lenni mint a barátod !! Sz-szeretlek. Hadarta dadogva Katsuki. -Énis szeretlek Kacchan ! Mondta (név) vörös arcal. És ekor elcsatant Katsuki és (név) első csókja.
______________________________________
Nyaaaa üdv minDenki !
Hát ez elég béna lett.... ugy mint a többi. De igyekesztem vele.
Remélem tetszett nektek.És remélem tetszett KamikazeKiller12
A sorend:
• Todoroki x reader
• Denki x reader
• Masky x reader
• Viktor x reader
• Yurio x reader
• Izuku x reader
• Laxus x reader
• Levi x Oc
YOU ARE READING
Animes onesoth
RandomTudom hogy van vagy ezer ilyen könyv, de úgy döntöttem Én is meg próbálkozom egyel. Remélem el nyeri tetszéseteket :) Kéréseket: privátban illetve kommentben. ^^ Roya~