Nyaaaaa üdv minDenki !
Itt vagyok újra !
És ezt a résszt --Mei-Chan-- -nek köszönhetitek !
Remélem tetszik nektek !
És remélem tetszik neked
Tartalmaz:
• Trágár beszéd
• Perverz beszólás
• Creepypasta
Jel magyarázat:
(Gyilkos név) = gyilkos neved
Sz/sz = szemed szine
H/sz = hajad szine
(Név) = neved
______________________________________
♡Jeff szemszöge♡
Reggel van..... sajnos! De nem ez a lénnyeg hanem az hogy piheni sem tudok. Hogy miért nem tudok piheni? Mert ezek az idióták... név szerint: L.J, Tcci Tobby, Clockwork, Masky és Hodie sürögnek forognak a kastélyban. -Mi a fennérért nem tudtok piheni hagyni? Mondtam idegesen Masky-re nézve. -Te még nem hallotad jaffy fiú? Mondta L.J.
-Mit nem hallotam idiota? Mondtam unotan. -Ma jön az új tag. Mondta Clokwork. -Readásul lány! Mondta L.J.
-Jó és akor mivan? Lesz egy újabb lány aki rajong értem... Minek örüljek?! Max jó lesz egy éjszakára..... Mondtam.
-Ti fiúk..... most leszögezem még mielőtt Slendy-nek kell elmondania hogy ha egy újjal is hozá értek nektek végetek! Mondta dühösen Clockwork.
- Ajj de kár!!! Ketdet el hisztizni L.J.
- Felőlem, csak hagyatok aludni! Mondtam unotan. -Jaj Jeffy fiú megint hisztizik! Mondta L.J.
-Fogd be te pedofil! Mondtam.
-Kuss már!!!! Mondta Clockwork.
Ekor E.Jack és painter jött be az ajtón egy H/sz hajszinű, Sz/sz szemü lányal.
Bevallom egész csinos.
♡(Név) szemszöge♡
Bevallom nem igazán akartam csatlakozni. De painter rávett! Mikor be értem rögtön egy fekete hajú, vágot száju fiút pillantotam meg először. Aztán egy 2m magas szürke bohóct.
Utána egy gyönnyörű lányt kinek (nem emlékszem melyik szeme helyén) egy óra volt. Utána 2 maszkos fiút. Utána pedig egy szájmaszkot hordó fiút pillantotam meg. Kb egyidősek lehetünk! -Szia gyönnyörűm ! Mondta a szürke bohóc. -Neked meg mi a fasz bajod van ?! Mondtam. -Oh egy igazi vadmacska vagy ! Pont mint én az ágyban! Mondta a szürke bohóc. -Perverz ! Akarod tudni hogy-hogy végezlek ki most rögtön ?! Mondtam rá nézve Sz/sz szinű szememel, melyekel most gyilkolni tudtam volna. Ekor a vágot száju fiú szeme felcsillant. A bohóc nem válaszolt. Visszont a lány felnevetett. - Látod ?! Perverz!! Mondta a lány. -BEMUTATKOZNÁTOK ?! Mondtam mérgesen.... mert még a nevüket sem tudom.
-Masky vagyok! Kacsintot a maszkos.
-Én Hodie vagyok ! Mondta a másik maszkos.... de sok itt a maszkos.
- Ticci Toby vagyok, de csak Toby ! Mondta a szájmaszkos.
- Szia ! Clockwork vagyok ! Mondta a lány kinek az egyik szeme helyén rgy óra van.
- Launghing Jack vagyok ! Mondta a szürke bohóc.
Ezután a többiek is bemutatkoztak.
~1 hónap múlva, (név) szemszöge~
Már 1 hónapja itt vagyok. Már megszktam L.J perverz viselkedését, Toby idegesitő szokásait, Jeff beképzeltségét, Ben videojáték mániáját, E.Jack kanibálságat, painter véres rajzait melyet általában vagy én vagyok vagy Jude Angels. Ami azt illeti nem értem... miért nincsenek együtt ?!
-Ma Jeff és (név) mehetnek el. Mondta Slendy. Este van, már a kastélyt elhagyva sétálok még Jeff mellet. Mikor tábor tüzet és velem egyidőseket pillantotam meg. Jeff és én rögtön bementünk a tömegbe és megöltünk mindenkit. Már csak 2 lány maradt életben akik egyszere szólaltak meg. -Te jó ég!!! Jeff the killer és (gyilkos név) itt vanak!!!! Szerinted már együtt vannak ?! Mondták egyszere minket nézve. -Hogy mi?! Én és ő ? Ugyan !!! Nevetem fel.
- Igen már együtt vagyunk. Mondta Jeff és megcsókolt. Mire én lefagytam. -DE ARANYOSAK !!! Mondta boldogan egyszere a két lány. Mire Jeff végre elengedet. Majd megöltük a 2 lányt. És ekor Jeff újra megcsókolt. Én pedig vissza csókoltam. -A barátnőm vagy ! Nem tehetsz ellene semmit ! Mondta Jeff majd újra megcsókolt. -De te sem ! Mondtam rá kacsintva.
~Végeeee~
______________________________________
Nyaaaa enyi lenne!
Elég béna lett.... de ezt kell szeretni !
Remélem tetszett nektek !
És remélem tetszett --Mei-Chan--
A sor rend a következő:
• Bakugou x reader
• Todoroki x reader
• Denki x reader
• Masky x reader
• Viktor x reader
• Yurio x reader
• Izuku x reader
• Laxus x reader
• Levi x Oc
Igyekszem velük !
És kérjetek nyugodtan !
YOU ARE READING
Animes onesoth
RandomTudom hogy van vagy ezer ilyen könyv, de úgy döntöttem Én is meg próbálkozom egyel. Remélem el nyeri tetszéseteket :) Kéréseket: privátban illetve kommentben. ^^ Roya~