CAPITOLUL III

59 7 1
                                    

CAPITOLUL III

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

CAPITOLUL III

          — Fii sigură de asta.


          — Tu ești nebună?! ,strigă prietena ei la ea cu disperare atunci când îi auzi cuvintele fetei, deja începând să fluture din mâini fiind foarte furioasă pe ea și pe ceea ce vrea să facă ea chiar acum

          În timp ce prietena ei țipă la ea cât de nebună este încât își riscă viața să iasă afară unde sunt zombii, Kim doar își doar pregătește toate armele de care nevoie la vânătoare de zombie.Kim știa foarte bine că asta se v-a întâmpla:Sierra va începe să țipe și să o facă să se răzgândească, dar Kim nu se lasă înduplecată și face ca ea.

          Kim doar oftează la prietena ei care începe să se învârte încontinuu în camera ei de câteva ore, încă procesând cuvintele fetei.Sierra este foarte furioasă pe prietena ei pentru că își riscă viața pentru a prinde un zombi și să îl aducă la laborator ca să poată face Josh un antidot.

          — Sierra, asta este singura șansă în care pot să îi salvez pe oameni! ,vorbește Kim după un timp, atunci când se opri din pus toate cele necesare

          — Există și alte modalități ca să îi salvezi pe oameni! ,o contrazice Sierra pe prietena ei, începând să tremure din cap până în cap

          — Și care anume? ,o întreabă prietena ei, sprijinindu-se cu fundul de biroul acesteia și punând mâinile în sân, dorind cu ardoare să afle ce anume vrea să zică prietena ei

          Sierra începe să se bâlbâie, încercând să găsească o scuză ca să o facă pe Kim să nu se ducă afară la zombii.Dar nu găsește absolut nimica.Parcă toate cuvintele o lasă imediat ce fata o întrebă acest lucru.Sierra oftează printre buze, cedând la faptul că prietena ei are dreptate.Nu există nici o modalitate.

          — Nu vreau să te pierd, Kim! ,șoptește Sierra printre buze, cu capul în jos fiind tristă și având un zâmbet trist pe buze

          Kim se uită la ea, deja știind că aceasta a lăsat capul în jos, ca să poată plângă fără să fie văzută.Mereu a făcut așa, dar aceasta nu știe că prietena ei, Kim, a văzut de multe ori.Fata oftă printre buze, pe urmă se duce la ea și o trage într-o îmbrățișare mare și călduroasă.

           Kim știe foarte mult cât suferă prietena ei, de aceea încearcă de multe ori să îi arate că v-a fii bine, dar câteodată nu îi reușește asta deloc.Kim îi mângâie spatele delicat, șoptindu-i cuvinte liniștitoare la ureche ca să o calmeze pe aceasta.

          — Nu o să mă pierzi, Sierra.Îți promit eu! ,șopti fata la urechea prietenei ei cu o voce blândă

          Sierra lăsă un oftat să îi scape printre buze, înainte ca lacrimile să se scurgă pe obrajii, lăsându-le să se scurgă pe obrajii deoarece doar așa poate să scape de acele sentimente de teamă și frică că ar pierde cea mai bună prietenă a ei.Gândul că prietena ei ar păți ceva ar lua-o razna complet.E singura persoană din viața ei care nu a murit.

Save your life|KTH FF| [TERMINATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum