CAPITOLUL VII

33 4 1
                                    

CAPITOLUL VII

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

CAPITOLUL VII

     — Am obosit! ,spuse Taehyung ca un copil mic când merge la cumpărături cu familia și urăște asta

     Kim își dă ochii peste cap la el deoarece acesta se vaită de o oră că a obosit și că îl dor picioarele.Cei doi merg de aproximativ zece minute, iar Taehyung deja a obosit mergând decât 40 de metri.Kim a făcut sport de performanță de când era mică și putem spune că aceasta a avut dăți când a mers și 50 de kilometri pe jos fără să ia așa pauze dese ca acum.

     — Ce naiba, Taehyung!Mergem doar de câteva minute și deja te plângi?Ce fel de bărbat ești? ,Kim îl întreabă pe acesta pe un ton frustrat gata să îl ia la bătaie

     — Unul care ține la picioarele lui dragi! ,îi replică Taehyung printre mii și mii de gâfâieli

     Kim își dă ochii peste cap la el și se oprește din mers ca să se uite pe unde să o ia.Fata își lasă ghiozdanul pe jos și își pune mâinile în șolduri parcă căutând o cale mai scurtă de a scăpa din pădurea asta, în timp ce Taehyung se așază pe primul buștean care îi apare în cale și se așază pe el imediat, răsuflând ușurat deoarece a luat loc după atâta mers pe jos.

     — Kim, mă auzi?Terminat! ,se aude vocea lui Josh care vine se la walkie talkie-ul lui Kim care se află în rucsacul ei

     Tânăra se opri din căutat, dând drumul la zombii-ul inconștient pe pământul rece ca să aibă posibilitatea să scoată walkie talkie-ul din geantă.Aceasta apăsă pe bitumul specific pentru a comunica pe partea cealaltă a aparatului.

     — Da, te aud!Ce s-a întâmplat?Terminat! ,vorbește Kim la walkie talkie cu o seriozitate în glas, sperând ca ceilalți să fie în siguranță

     — Nimic.Doar voiam să știu dacă ești bine... adică dacă sunteți bine!Terminat! ,mormăie Josh în walkie talkie, scărpinându-se la ceafă jenat de situație

     — Suntem bine, Josh!Voi sunteți bine?Terminat! ,spune ea lăsând un oftat să îi scape printre buze

     Josh mormăie un "mhm" la walkie talkie, lăsând liniștea să se așeze în aceea încăpere și pădurea pustie.Fata lăsă un oftat să îi scape printre buze.Pentru Kim contează ca ceilalți să fie bine și în siguranță.Când a auzit asta parcă este mai liniștită.

     Kim mijește ochii într-un anumit punct, văzând ceva cunoscut ei.Fata oprește walkie talkie-ul ca să nu fie prinsă de cineva.Taehyung se uită când la Kim când în punctul unde se uită fata încercând să vadă la ce anume se uită.Dar acesta se uită în zadar fiindcă nici până acum nu a găsit locul specific la care se uită fata atât de serios și adânc.

Save your life|KTH FF| [TERMINATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum