CAPITOLUL IX

18 3 0
                                    

CAPITOLUL IX

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

CAPITOLUL IX

          KIM ESTE ATÂT de furioasă pe el încât nu mai zice absolut nimic.Fetei nu îi vine să creadă ceea ce a facut Taehyung mai devreme.Deși, fata nu a avut parte niciodată de cineva atât de puternic.

FLASH BACK

          — Kim, vrei să te calmezi?!Nu rezolvi nimic dacă te enervezi! ,Taehyung încearcă din răsputeri să o calmeze pe fată, chiar încearcă să o prindă de umeri și să o scuture pe aceasta ca să își revină pe pământ

          Dar Kim este atât de nervoasă și speriată încât îl împinse pe acesta atât de tare încât îl făcu pe Taehyung să cadă pe spate și să se lovească puțin la cap, ceea ce îl făcu să mârâie printre dinți și să își pună mâna la ceafă ca să vadă dacă nu cumva îi curge sânge din aceea zonă de unde s-a lovit.Băiatul are mare noroc că s-a lovit puțin și nu este ceva grav.

         — Oh, doamne!Taehyung, îmi pare rău! ,Kim începe să își ceară scuze de multe ori atunci când se opri într-un final din plâns și se îndreaptă cu rapiditate către acesta ca să îl ajute să se ridice în picioare cu ea

          — Sunt în regulă!Nu îți face griji pentru mine! ,Taehyung vorbi pe un ton grav și cu răceală atunci când o respinse pe fată de ajutorul ei de mai devreme

          Kim se simte puțin ofensată de cuvintele acestuia gândindu-se de ce reacționează în halul ăsta, dar în momentul când își dă seama ce a făcut lăsă un oftat să îi scape printre buze atunci când își întoarce privirea spre zombii fiind deja furioasă pe ea însăși că l-aș rănit pe Taehyung.Acum își dă seama fata că dacă nu îl poate proteja pe Taehyung, cum îi poate proteja pe ceilalți?

          — La naiba cu tot! ,strigă fata cu putere atunci când luă o piatră mare de pe jos și o aruncă atât de departe pe lac încât se poate vedea cu ochiul liber

          Taehyung își întoarce privirea spre fată și nu se poate abține să nu scape un zâmbet trist pe buzele lui atunci când o vede pe fată atât de dărâmată la pământ și fără vreun scop în viață.Dar băiatul știe foarte bine că trebuie să o ajute să revină pe pământ și să îi aducă aminte scopul acesteia pe lume.

          Kim începe să lovească orice lucru care îi stă în cale fără să îi pese de absolut nimeni din jurul ei.Taehyung când o vede pe fată așa de slabă din punct de vedere psihic îl face să se întristeze și să se îndrepte spre ea ca să o calmeze cumva anume.

Save your life|KTH FF| [TERMINATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum