0.3

75 7 18
                                    

Ağzımdaki metalimsi tat sinirlerimi dahada bozuyordu.

O serefsizlerin bana yaptıkları aklıma geldikçe gülüyordum, kafayı yemiştim.

Şu belalı işten bir kurtulsam çok güzel olacak ama bunu polis sağolsun bitiremiyordum, bar'a gittiğimde suçum olmamasına rağmen yine o piçten dayak yiyicem.

Karşımdaki memura olayı anlatıyorum şu an ama beni anlamamak konusunda diretiyordu.

Geceyi nezarette geçirem galiba

Bir kaç saat önce 🕒

Elimdeki içki tepsisiyle avlayacağım kişilere doğru ilerledim. Yanlarına vardığımda

-merhaba çocuklar lezzetli bir içki denemek istermisiniz?

Sarışın bir çocuk hemen atıldı.
-tabiki güzelim, gel bizimle takıl.

Yanlarına oturduğumda bazı kişiler itiraz etselerde sonradan bana alıştılar, arada sırada sohbetlerine katılsam da barın olduğu yere bakınıp herhangi bir işaret bekliyordum.

Telefonum titreştiğinde hemen elime alıp gelen mesaja bakındım.

Patron;
- en köşede oturan çocuğu tavla ve seninle birlikte odalardan birine sok, bu işide doğru yapamazsan seni beter yaparım.

En köşede sessizce oturan çocuğa bakındım, biraz zor olacak ama yapmak zorundayım.

O sırada bazı kişiler doğruluk cesaret oynamak istedikleri için bende oyuna katıldım.

Şişe bana ve sessiz çoçuğa denk gelmişti.

Soru kısmı çocuğa gelmişti.

Umursamazca cesaret diyip yapacağım şeyi bekledim.

sessiz olmasına rağmen beni şaşırtacak şeyi söyledi.

-buradaki biriyle odalardan birine giriceksin.

-Peki

Dediğimde herkesten sesler çıkmıştı.

Yavaş adımlarla masadan kalkıp o çocuğun oturduğu yere doğru ilerlediğimde çocuk şaşırmıştı.

Elimle onu gösterdiğimde yanındaki kız ayağa kalkıp bana tokat atmıştı.

Derin bi sessizlik olmuştu, yüzümü döndüğümde tıslar gibi gülmeye başladım, birçok kişinin dikkati bana çekilmişti.

Bana tokat atan kıza güzel bir tokatta ben yapıştırmıştım, kız direk yere düşmüştü, o sessiz olan çocuk bir anda bana bağırdı.

- seni sürtük sen kendini ne sanıyorsun sevgilime dokunmaya nasıl cüret edersin ha

Elini havaya kaldırmış

Yüzüme gelecek şeyi bekliyordum, ve beklediğim her zaman ki gibi olmamıştı.

Adamın elini tutan bir el vardı.

- yeter bu kadar jouyung, kıza yüklenmeyi kes.

Adının jouyung olduğunu öğrendiğim çocuk sinirli bir şekilde bana bakınıyordu.

O sırada bar'a doğru baktığımda lanet olası patronum buraya doğru bakıyordu, sinirli bir yüz ifadesiyle
O an bittiğimi hissetmiştim.

Bir anda kendimi yerde bulmuştum, yerdeki kız beni yumrukluyordu.

Bir kaç saniye tepki vermeden vurmasına izin verdikten sonra onu üzerimden ittim, diğerleride kızı sakinleştirmeye çalışıyorlardı.

beni koruyan çocuk ise bana bakınıyordu, acıyan gözlerle

Onu umursamadan ayağa kalktım,

kimse bile beni yerden kaldırmaya çalışmıyordu ki zaten buna alıştım.

Bir kaç saniye sonra siren sesleri gelmişti, o an bulunduğum duruma lanet ettim..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yalnızlık Senaryosu 👒MiyeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin