3.Kapitola

632 41 1
                                    

Ráno nás probudil budík převlíkli jsme se, já sem si vzala džínovej krátkej komplet, pod to černý tílko do půlky břicha a černý conversky. Bee si vzala bílej korzet do půlky břicha, k tomu černý kraťasy s cvočkama a bílý conversky.

Nalíčily jsme se a sešly dolů v kuchyni už seděli kluci s mamkou. "Ahoj" řekly jsme nastejno. "Ahoj dejte si snídani!" řekla máma. "A co máme k snídani?" zeptala se Bee. "Palačinky!" rekla mama. "Okej" rekla jsem. "Sakra musim bežet! Holky proveďte kluky po městě" řekla a vyskočila od stolu. "Jee, Luku máš hezký brejle!" řekla Bee. "Děkuju" řekl Luke. "Určitě to myslela ironicky!" řekl Beau. "Já si myslim opak! Bee má ráda kluky s brejlema! Viď?!" řekla jsem provokatyvně vůči Bee. "Ty si píča! Bylo to jenom jednou! A navíc, užje to starý!" řekla Bee napůl vysmátě a napůl naštvaně. "Starý, ale dobrý!" řekla jsem a začala jsem se smát. "O čem je řeč?" zeptal se James. "Ale o ničem" řekla Bee. "No víš Bee se asi před půl rokem spustila na párty s nejákym ošklivim brejlatim šprtem s rovnatkama!" řekla jsem co nejrychleji, aby mě nestihla přerušit. "Twl, ty si fakt píča!" řekla Bee s úsměvem na tváři. Nasnídali jsme se a šli si sednout do obýváku. "Mám nápad! Jelikož se vůbec neznáme! Tak si zahrajeme na pravdu! Aby jsme se poznali!" řekl Daniel. "Fajn!" rekla Bee.

Vím část o ničem, ale začíná se to teprve rozvíjet :D. Děkuju moc za přečtení a vote :) <3

Sexy dealerkyKde žijí příběhy. Začni objevovat