6.Kapitola

516 35 2
                                    

Ráno jsem se probudila polonahá vedle Hope a Jaie. Vůbec netušim co se stalo doufam, že jsme si nedali trojku. Rozhlídla jsem se po pokoji, ale nikde nikdo. Opatrně jsem vylezla, abych je nevzbudila. Hledala jsem koupelnu, v tomhle pokoji nebyla. Takže jsem vyšla ze dveří a šla do jinýho pokoje. Otevřela jsem nějáký dveře. Místo koupelny jsem našla Bee na posteli s Beauem, Lukem a Jamesem. Viděla jsem nějáký dveře, otevřela jsem je. Byla to koupelna, ale nebyla prázdná. Byl v ní Daniel, ležel nahej ve vaně. Dostala jsem záchvat smichu. Šla jsem dolů do kuchyně "Ahoj princezno! Jak ses vyspala?" zeptal se Shean. "Jo dobrý, akorát mám vokno! Nevíš co dělo?" zeptala jsem se. "No já radši z toho pokoje odešel, když jste si tam s Hope a Jaiem dávali trojku" řekl pobaveně. "Cože?! Děláš si prdel?!" řekla jsem v záchvatu smíchu. "Ne je to pravda Lucy ti to potvrdí!" řekl. "No ty vole!" řekla jsem. Zachvilku přišla Bee s Jamesem a Lukem "Čemu se smějete?" zeptala se nás. "Ale ničemu!" řekla jsem, nechci aby to věděla. "No tady Chris si dala včera s Jaiem a Hope trojku, jinak nic zajímavýho" řekl Shean. Když to dořekl dala jsem mu loktem do břicha. "Jsme tady dva dny a už zase začíná!" řekl James. "Co?"zeptala jsem se ho. "Ni víš Jai neni ten typ na dlouhý vztahy, jemu holka vydržela maximálně 2 tejdny" řekl Luke. "Takže bad boy?" zeptala jsem se s Bee najednou. "Tak trochu" odpověděl nám James. "To mluvíte o mě?" ozvalo se ze zadu, přišel Jai do kuchyně. "Ne!" řekl Luke. "A o čem?" zeptal se. "O tom, že jsi si dal trojku s Chris a Hope!" řekl Shean. Když to dopověděl tak jsem ho bouchla do koulí! On je to takovej blbec všechno prozradí! "Musim se napít" řekla jsem a šla jsem k mini baru kde jsem vytáhla ze skříňky vodku. Odšroubovala jsem jí a ani jsem se neobtěžovala vzít si skleničku "To bodlo! Jdu vzbudit kluky, aby se dali trochu dohromady!" řekla jsem a šla po schodech. Vešla jsem do pokoje kde spal Beau "Vstávej broučku!" pošeptala jsem mu. On nevstával takže je tu moje metoda! Vzala jsem do ruky kýbl a napustila ho studenou vodou. "Vstávej Beau!" řekla jsem a polila ho. "Kurva co to děláš?!" zařval na mě. "Vstávej kámo!" řekla jsem. "Co tu kurva řves Beau?!" vtrhl do pokoje nahej Daniel. "Měl by ses oblíct! Já jdu dolů pak přijďte!" řekla jsem a šla zpátky do kuchyně. "Co se tam stalo?" zeptal se James. "Beau nechtěl vstát tak jsem ho polila studenou vodou!" řekla jsem. Potom jsme se nasnídali, oblíkli, posbíraly všechny věci co jsme tam s sebou měli a jeli jsme domů.

Občas si říkam, co to píšu za bullshity. :D

Ale snad se líbí. Děkuju za vote <3 a komenty. :)*

Sexy dealerkyKde žijí příběhy. Začni objevovat