"Začnu já!" hlásil se Beau. "Dobře ptáš se třeba Bee!" čekala jsem co z něj vyleze. "Takže Bee řekni mi třeba....jestli už si kouřila?!" zeptal se Beau. "Záleží co?!" řekla Bee. "Tak jinak...co všechno si kouřila?!" řekl.
"No kouřila jsem trávu, cigára, doutník a pak jeste mužskyý přirozeni!" řekla úplně klidným hlasem. "O-okej!" řekl trochu zaskočene. "Teď ty Bee! A ptáš se Luka" řekla jsem. "Takže Luku! Kdo byla tvoje první?" zeptala se Bee a já viděla jak zbledl. "No...." řekl. "Prosim netvrď mi, že jsi ještě panic!" řekla Bee ironicky. "Ne to ne! Byla to Kate Smith!" řekl. "Okej Luku ty se ptáš..." nez jsem to stačila doříct skočila mi Bee do řeči "Tebe!". "Dobře" řekla jsem. "Takže Chris co si myslíš o kamarádech s výhodama? A měla si už nějakýho?" zeptal se. "Kamarádi s vyhodama? Ta nejlepší věc kámo! Žádný citový vazby, nemusíte si říkat miláčku a takovýhle sračky!" řekla jsem přesvědčivě. A měla si nějakýho?!" zeptal se. "Jojo" řekla jsem. "A koho?" zvědavě se ptal. "Ashtona mýho kámoše" řekla jsem. Najednou Bee zazvonil mobil "Ahoj brouku" řekla Bee do mobilu. Potom dotyčný něco mluvil "Chris to je Shean!" řekla. "Jasně, už jdu na to!" řekla jsem a přisunula židli do půlky místnosti. Vylezla jsem na ni a strčila do stropu. Ze stropu se uvolnila jedna část. Položila jsem ji a vyndala ze stropu kufřík. Zase jsem tu díru ve strope zandala. Vzala jsem kufřík a otevřela ho "Kolik toho chce?" zeptala jsem se. "Kolik toho chceš?" opakovala Bee. "Dobře! Prej chce 200 gramu kokainu. A 250 gramu trávy." řekla. Vyndala jsem z kufru kokain s trávou a dala je do tašky. "Kam dneska jedeme?" zeptala se Bee. "Jo dobře, zatim pa!" řekla a rozloučila se. "Takže kam se jede?" zeptala jsem se. "Kousek za město prej tam bude večer nějaká párty" řekla Bee. "Vy prodáváte drogy?" zeptal se Luke ustaraně. "Ne tak úplně my jsme dealerky" řekla Bee. "A co máte za matroš?" zeptal se Beau. "Jenom koks a trávu! Proč chceš něco?" řekla jsem. "No tak on maximálne tu trávu" řekl Daniel. "Kokain ne?! Měli jste ho už?" zeptala se Bee. "Ne! Jedinej kdo už ho měl je Jai." řekl Luke. "Oooo máme tady badboye" křikla jsem přes půlku baráku. "Pujdem se převlíct musíme vyrazit!" řekla Bee. "Neni brzo?!" zeptal se Beau. "Ne! Přes město pojedem tak tři hodiny a musíme tam být dřív než hosti, takže převlíkat!" zavelela Bee.
ČTEŠ
Sexy dealerky
Teen FictionTeď odcházíme z docela divoký pařby, já jsem se kupodivu MOC nezhulila, ani nesjela, ale cítit to ze mě bude. Mezi mnou a Bee panuje ticho, tak se asi představím. Jsem Christine Taylor, je mi 18 let. Bydlim v Los Angeles s mojí mámou, přestěhovali j...