Nasedli jsme do aut a vyrazili, jeli jsne přes tři hodiny. Když jsem dojela na místo ten dům jsem moc dobře poznala. Byl to dům kam mě Shean vzal, tady jsem potkala Bee. Páni! Takovejch vzpomínek! "Jdeme!" řekla Bee. Vyšli jsme po schodech a já zazvonila, ze dveří vyšel Shean "Tady jsou moje holky!" řekl a padl nám kolem krku. "Ahooj" řekla jsem. "Koho to tu máte ?" zeptal se. "To jsou kluci, kteří u nás teď bydlí!" řekla jsem. "Aha a...." řekl. "Neboj nic neřeknou!" řekla Bee. "Dobře pojďte dál!" řekl a nastavil ruku na znamení ať vejdeme. Když jsme vešli viděla jsem na gauči Sheanovo holku Lucy s kamarádkou Hope. Jsou to holky jako my. Zvedly se a šly k nám "Ahoj krásky!" řekla Hope, obejmula Bee a dala jí pusu na tvář. Já jsem se obejmula s Lucy. "Copak to tu máte za bonbóny?" zeptala se Hope a koukala na kluky. "Ale to jsou kámoši, co u nás bydlí. Tohle je Luke, Beau, James, Jai a Daniel. Kluci tohle je Hope a Lucy." řekla Bee. "Okej máte s sebou plavky?" zeptala se Lucy. "Ne!" řekla Bee. "Okej Hope doveď kluky k Sheanovy do šatny a dej jim nějaky kraťasy! A holky vy pojďte se mnou" řekla Lucy. "Okej pojďte za mnou kluci" řekla Hope. Došli jsme k Lucy do šatny. Měla ji obrovskou takovýho oblečení po hromadě jsem neviděla ani v obchoďáku. "Takže kdo chce modrý?" zeptala se. "Já!" řekla Bee. "Dobře Chris ty máš růžový" řekla. Převlékli jsme se a sešly dolů, tam byl Shean s Hope a klukama. Musim říct, že všichni byli celkem namakaný, ale u kluků co znam nic neobvyklího. Asi dvě hoďky jsme byli u bazénu a povídali si. Potom začali chodit lidi, takže jsme se převlíkli. Seděli jsme v obýváku a hulili, párty byla v plném proudu. Seděl vedle mě Jai "Já se nudim" řekl. "Tak pojď se mnou!" řekla jsem. Viděla jsem jejich pohledy "Nebojte nechci se s nim vyspat" řekla jsem a táhla Jaie do schodů. Došli jsme do pokoje "Tak co tu děláme?" zeptal se zmateně. Vytáhla jsem z kapsy kokain "Tohle!" řekla jsem. Šňupali jsme tam, asi půl hodiny jsme tam seděli. "Měli by jsme jít dolu" řekl. "Okej jdem!" řekla jsem. Byli jsme sjetý, takže jsme se trmáceli ze schodů. Když jsme tam došli všichni byli buď zhulený nebo ožralý.
Děkuju moc všem, co to čtou. Káždý vote a koment potěší. <3
ČTEŠ
Sexy dealerky
Teen FictionTeď odcházíme z docela divoký pařby, já jsem se kupodivu MOC nezhulila, ani nesjela, ale cítit to ze mě bude. Mezi mnou a Bee panuje ticho, tak se asi představím. Jsem Christine Taylor, je mi 18 let. Bydlim v Los Angeles s mojí mámou, přestěhovali j...