Hoofdstuk 15: Eerste test tussen Jeremy en Bonnie deel 3:

13 0 0
                                    

Even later als Bonnie en Jeremy weer zitten.

Elena zegt: "zien jullie dat het wel kan. Jeremy moet alleen voorzichtig zijn. Bonnie is veel breekbaarder dan je denkt".

Jeremy zegt: "fijn, om te zien dat het wel kan. Ik was al bang dat ik haar niet zou kunnen aanraken of andersom. Ik probeer voorzichtig te zijn. Ik ken alleen mijn eigen krachten niet. Ik wist niet dat mensen en heksen zo breekbaar zijn".

Elena zegt: "ik snap dat je het fijn vind dat het wel kan. Ik snap dat je daar bang voor was. Het kan wel. Je moet alleen niet te snel willen. Als jullie echt alleen willen zijn dat duurt nog wel even. Intiem zijn duurt nog langer. Fijn, om te horen dat je voorzichtig probeert te zijn. Ik snap dat jij je eigen krachten nog niet kent. Dan weet je het nu".

Jeremy zegt: "fijn, dat het wel kan. Ik wil ook niet te snel. Ik snap dat dat tijd nodig heeft. Ik moet eerst oefenen met hulp erbij. Ik snap dat het nog langer duurt voor we weer intiem kunnen zijn. Ik snap dat je het fijn vind om te horen dat ik voorzichtig probeer te doen. Fijn, dat je snapt dat ik mijn eigen krachten nog niet ken. Dat weet ik nu inderdaad".

Elena zegt: "ik snap dat je het fijn vind dat het wel kan. Fijn, om te horen dat je niet te snel wilt. Fijn, dat je snapt dat het tijd kost voordat je alleen met Bonnie kunt zijn. Zonder haar pijn te doen. Dat moet je inderdaad. Fijn, dat je snapt dat het nog langer duurt voordat je intiem met haar kunt zijn".

Jeremy zegt: "ik snap dat je het fijn vind om te horen dat ik niet te snel wilt. Bonnie, ben ik voorzichtig genoeg. Vertrouw je erop dat ik je geen pijn wilt doen. Dat als ik het wel doe dat perrongelijk is. Vind je er erg dat we voorlopig niet echt alleen kunnen zijn. Vind je het erg dat we voorlopig niet intiem kunnen zijn".

Bonnie zegt: "ja, je bent voorzichtig genoeg. Je kent alleen je eigen krachten niet. Ik zie dat je jij best doet. Om mij geen pijn te doen. Tuurlijk, vertrouw ik erop dat je mij geen pijn wil doen. Dat merk ik. Als je merkt dat ik pijn heb stop je meteen. Dat vind ik niet erg. Ik wil geen gevaar lopen. Met onze vrienden erbij kan het wel. Dat we voorlopig niet intiem kunnen zijn vind ik wel jammer. Alleen wisten we dat toen Elena jou in een vampier veranderde".

Jeremy zegt: "fijn, om te horen dat jij vind dat ik voorzichtig genoeg ben. Die ken ik inderdaad niet. Fijn, dat je zie dat ik wel mijn best doe om je geen pijn te doen. Fijn, dat je erop vertrouwd dat ik je geen pijn wilt doen. Als ik merk dat ik jou pijn doe stop ik inderdaad meteen. Fijn, dat je het niet erg vind dat we niet echt alleen kunnen zijn. Ik snap dat je geen gevaar wilt lopen. Alleen doe je dat wel door vrienden te zijn met vampieren. En zelfs een relatie te hebben met een vampier. Dan kunnen we inderdaad wel alleen zijn. Fijn, om te horen dat je het wel jammer vind dat we voorlopig niet intiem kunnen zijn. Dat wisten we inderdaad".

Bonnie zegt: "ik snap dat je het fijn vind dat ik vind dat je voorzichtig genoeg bent. Ik snap dat je het fijn vind dat ik zie dat jij je best doet om mij geen pijn te doen. Ik snap dat je het fijn vind dat ik erop vertrouw dat je mij geen pijn wil doen. Ik snap dat je het fijn vind dat ik het niet erg vind dat we nooit echt alleen zijn. Fijn, dat je snapt dat ik geen gevaar wil lopen. Dat klopt. Alleen heb ik nooit een onveilig gevoel bij Elena, Caroline, Damon of Stefan. Op dit moment alleen bij jou. Omdat ik merk dat je er nog moeite mee hebt. Wat ik snap. Je bent pas net een vampier. Ik snap dat je het fijn vind om te horen dat ik het wel jammer vind dat we niet intiem kunnen zijn".

Jeremy zegt: "fijn, om te horen dat je bij Elena, Caroline, Damon of Stefan nooit een onveilig gevoel heb. Is niet erg dat je merkt dat ik er moeite mee heb. Fijn, dat je snapt dat ik er moeite mee heb. Dat ben ik inderdaad".

Bonnie zegt: "ik snap dat je het fijn vind om te horen dat ik nooit een onveilig gevoel heb bij Elena, Caroline, Damon of Stefan. Fijn, dat het niet erg is dat je er moeite mee hebt. Wil een van jullie nog wat zeggen of vragen".

Jeremy zegt: "ik snap dat je het fijn vind dat het niet is dat jij ziet dat ik er moeite mee heb. Ik niet. Iemand anders".

Elena zegt: "ik wil vooral zeggen, dat we jullie zullen helpen. Vooral Stefan en ik. Wij weten hoe het is om als mens en vampier verliefd op elkaar te zijn. Jullie kunnen elke dag bellen of langskomen".

Bonnie zegt: "fijn, dat jullie ons helpen. Ik denk dat we de hulp van jullie allebei nodig hebben. Jullie zijn een van de weinige die dat weten. Normaal gesproken worden mensen en vampieren niet verliefd op elkaar. Fijn, om te horen dat we elke dag kunnen bellen of langskomen".

Jeremy zegt: "ik vind het ook heel fijn dat jullie ons helpen. Ik denk ook dat we allebei jullie hulp nodig hebben. Jullie zijn inderdaad de enige die ik ken bij wie dat gebeurd is. Ik vind het ook fijn om te horen dat we elke dag kunnen bellen of langskomen".

Elena zegt: "ik snap dat jullie het allebei fijn vinden dat Stefan en ik jullie zullen helpen. Wij zijn inderdaad de enige die weten hoe dat werkt. Normaal gesproken niet. Maar normaal gesproken blijven vampiers ook niet lang op dezelfde plek. Ik snap dat jullie het fijn vinden dat jullie elke dag kunnen bellen of langskomen".

Bonnie zegt: "klopt. Dat is waar. Dat doen vampiers normaal gesproken inderdaad niet. Als niemand verder nog vragen heeft of wat te zeggen ga ik liever naar huis".

Jeremy zegt: "ik ben echt super blij met de hulp. Als niemand verder nog vragen heeft wil ik ook graag naar huis".

Elena zegt: "fijn, om te horen dat je blij bent met de hulp. Ik heb geen vragen meer. Het is goed dat jullie allebei naar jullie eigen huis gaan".

Jeremy zegt: "ik snap dat je het fijn vind om te dat te horen. Oke. Fijn, dat het goed is dat we allebei naar ons eigen huis gaan".

Iedereen staat op. Jeremy en Bonnie nemen afscheid. Ze gaan allebei naar hun eigen huis.

The Vampire Diaries (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu