De volgende ochtend liggen Elena en Stefan nog in bed. Hoe voel jij je vraagt Stefan.
Elena zegt: "kan beter. Ik voel me niet zo sterk als normaal. Dat is alleen niet zo gek. Ik was gister ook een mens. Ik denk dat ik zo even een bloedzak pak. Hopelijk voel ik me dan wat sterker".
Stefan zegt: "jammer, om te horen dat het beter kan. Jammer, dat jij je niet zo sterk voelt als normaal. Dat is inderdaad niet gek. Dat hoop ik ook. Ik denk dat ik zo ook even een bloedzak pak. Ik heb gister bijna geen bloed gedronken".
Elena zegt: "ik snap dat je het jammer vind om te horen dat het beter kan. Ik snap dat je het jammer vind dat ik me niet zo sterk voel als normaal. Fijn, dat het goed is dat ik zo een bloedzak pak. Fijn, om te horen dat jij ook hoopt dat ik me dan beter voel. Het is goed dat jij zo ook een bloedzak drinkt. Dat is waar".
Stefan zegt: "fijn, dat je snapt dat ik het jammer vind om te horen dat het beter met jou kan gaan. Fijn, dat je snapt dat ik het jammer vind dat jij je niet zo sterk voelt als normaal. Ik denk dat je het fijn vind dat ik het goed vind dat jij zo een bloedzak pak. Ik snap dat je het fijn vind om te horen dat ik ook hoop dat jij je snel beter voelt. Fijn, dat je het goed vind dat ik zo ook even een bloedzak drinkt".
Elena zegt: "ik snap dat je het fijn vind dat ik het goed vind dat jij zo ook even een bloedzak drinkt. Wil je er voor mij ook een meenemen. Dan ga ik zo op de bank zitten".
Stefan zegt: "natuurlijk, wil ik ook jou ook een bloedzak meenemen. Is goed. Zullen we uit bed gaan".
Elena zegt: "fijn, dat je voor mij ook een bloedzak mee wilt nemen. Is goed".
Stefan zegt: "ik snap dat je het fijn vind dat ik voor jou ook een bloedzak meenemen. Fijn, dat het goed is dat we uit bed gaan".
Ik snap dat je het fijn vind dat het goed is dat we uit bed gaan zegt Elena. Elena en Stefan gaan uit bed.
Ze doen alles wat ze moeten doen doen. Stefan haalt 2 bloedzakken uit de kelder. Elena gaat ondertussen op de bank in de huiskamer zitten. Als Stefan de bloedzakken heeft gaat hij naast Elena op de bank zitten.
Even later op de bank in de woonkamer. Stefan geeft een van de bloedzakken aan Elena. Elena en Stefan drinken allebei een bloedzak leeg.
Even later als de bloedzakken allebei leeg zijn. Voel jij je al beter vraagt Stefan.
Elena zegt: "ja, ik voel me al een stuk beter. Hoe voel jij je".
Stefan zegt: "fijn, om te horen dat jij je af een stuk beter voelt. Prima".
Elena zegt: "ik snap dat je het fijn vind om te horen dat ik me al een stuk beter voel. Fijn, om te horen dat jij je prima voelt. Wil je verder nog wat bespreken. Of zullen we samen gaan netflixen".
Stefan zegt: "ik snap dat je het fijn vind om te horen dat ik me prima voel. Nee, ik niet. Jij. Is goed".
Elena zegt: "oke. Nee, ik ook niet. Fijn, dat het goed is dat we gaan netflixen".
Stefan zegt: "oke. Ik snap dat je het fijn vind dat het goed is dat we gaan netflixen".
Stefan en Elena gaan samen netflixen. Verder doen ze wat ze anders ook doen.
JE LEEST
The Vampire Diaries (voltooid)
VampirEen verhaal over de vampire Diaries. Wat nu als Bonnie besloten heeft dat de huidige originele vampieren te veel doden hebben veroorzaakt. En dan nieuwe originele vampieren kiest. Namelijk: Elena, Damon, Stefan, Jeremy, Caroline, Matt als originel...