Jak zwykle po szkole poszłaś do ulubionej kawiarni. Dzisiaj był tam wyjątkowo duży ruch, jednak ty nie mogłaś sobie odmówić ulubionego ciastka i kawy. Zajęłaś ostatni wolny stolik. Nagle przy kasie zauważyłaś chłopaka, który od niedawna zaczął chodzić do twojej szkoły. Po chwili odebrał swoje zamówienie i zaczął rozglądać się po lokalu. W końcu ruszył w twoja stronę.
-Mógłbym się dosiąść? - spytał. Widać było, że trochę się denerwuje.
-Pewnie - odpowiedziałaś.
Nagle wyciągnął z plecaka jakieś gazety, mnóstwo notatek i zaczął nad czymś myśleć.
-Co to? - zapytałaś. Trochę to wścibskie, ale dłużej nie mogłaś wytrzymać z ciekawości.
-Pracuje nas pewną sprawą. Dokładnie chodzi o morderstwo. Szukam jakiś powiązań ze starymi sprawami, pominiętych szczegółów, jakichkolwiek informacji, które mogłyby choć trochę pomóc - odpowiedział.
-A czy od tego nie jest policja? - rzuciłaś do bruneta i uśmiechnęłaś się.
-Mam na nazwisko Stilinski. Mówi ci to coś? - zapytał cię ironicznie.
Stilinski od wielu lat jest szeryfem w twoim mieście. Znałaś go bardzo dobrze, jednak nie wiedziałaś, że ma syna.
-Gdybyś przedstawił mi się na początku to inaczej byśmy rozmawiali - odpowiedziałaś.
-Oj.. Przepraszania. Mów mi Stiles
-[T.I], miło mi. Mogę rzucić na to okiem? - zapytałaś. Stiles odpowiedział ci o wszystkim co wie w tej sprawie, a ty starałaś się jakoś pomóc. Spędziliście tak cały dzień.
CZYTASZ
Teen Wolf - preferencje i imagify
SonstigesPostacie: Stiles, Scott, Derek, Isaac, Jackson, Aiden, Liam, Theo, Brett, Peter, Parrish, Nolan #17Stilinski-0104 #07Stlilinski-2205