16 Aralık 2021, ÖMER VURAL

904 51 5
                                    

16 Aralık 1992

Bir ağlama sesi tüm odayı kapladığında buruk bir gülümsemeyle oğlunu kucağına almak isteyen yüreği pır pır eden bir anne vardı. Kucağına bırakılan korunmasız yavrusunun önce kokusunu içine çekti ve alnına bir öpücük kondurduğu sırada gözlerinden akan yaş çocuğunun yüzüne düştü. Hayır, bu mutluluk gözyaşıydı! Hayatının her evresinde onunla birlikte olacağına yemin etti içinden. Bu sessiz yeminini yerine getirmek için çabalayacağını sürekli tekrarladı. Onu her türlü kötülükten koruyacağına söz verdi. Asla ama asla yalnız bırakmayacaktı. Korunmasız evladanı bağrına bastırdı ve doyasıya öptü. Her annenin çocuğu için düşündüğü şeyleri düşünmeye başladı. Onun için yeri geldi endişelendi, yeri geldi sevindi. Her ilkine şahit oldu, her zaman elinden tuttu. Sonra bir gün kocasının onu aldattığını duydu. Hiçbir şey eskisi gibi olmadı ondan sonra, çocuğundan ayrıldı, onunla ilgilenmeyi kesti.

Güçlü olmayı öğrenen çocuklardan bir tanesiydi Ömer'de. Sevgisiz büyümek zorunda bırakılmış , her şeyin suçu sanki onunmuş gibi ondan çıkarmıştı herkes acısını.

Her insan ebeveyn olmamalıydı belki de. Sonra tüm acıyı doğanlar yaşamak zorunda kalmıyordu, anlık anne, baba olma duygusunu tatmak için?

Karlı bir kış gününü, aslında iyi bir aileye gözlerini açmıştı Ömer, sonrası hiçbir çocuğun istemeyeceği bir döngüye dönmüştü. Para bazı şeyleri örtmek için kullanılmıştı. Birazcık sevgi, parayla eş değer olur muydu?

Bu hikaye benim çocukluk, ergenlik ve büyük ihtimalle orta yaşlarımın tamamında var olacak bir hikaye. Ne olursa olsun, zihnimden asla gitmiyorlar, şimdi bugünlerde hissedemiyorum. O yüzden de yazamıyorum. Zihnimin içinde bir yerlerde kayboldular. Sanırım uzun bir süre daha buralarda olmayacağım. Bunun birçok sebebi var ama anlatamayacak kadar kendimi bu konuda yorgun hissediyorum. Beklemeye devam edenler için çok teşekkür ederim, iyiki varsınız! Kendinize dikkat edin.

"Var olmaya devam ettiğin sürece çok güzelsin, zihnimde olsan bile."

Doğum günün kutlu olsun Ömer.

#ÖmerVural
#buzparçaları

Buz Parçaları 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin