Madison sin synsvinkel:
Eg er Madison men vennene mine kaller med Madi, Eg bur i Bergen, Bankvegen 21. Eg og vennene mine går på Amalie Skram Vgs, Eg og Chloe går andre året mens Jack, Mike og Hunter går siste året.
Eg og Chloe bor i ein 3 roms leilighet sammen, siden foreldrene våre ikkje vil ha noe med oss å gjøre. Foreldrene mine flytta fra meg når eg var 14 år, og siden da har eg bud i ein leilighet her i Bergen. Budde først hos tanten min i Oslo til eg var 16 år og så fant eg ut at mamma og pappa hadde latt ein leilighet i bergen stå der til eg vart 16. Uff, ja eg kan vel gå over til hverdagen min her.
Riiiiiiing!!!!!
Det ringte nettopp til timen!
Eg går mot klasserommet i andre etasjen for å ha matte, eg sier hade til folka mine og stikker.
-ehm, Madison, du er forseint til timen igjen!
-Ka du vil, hæ? Nei nettopp du vet ikkje hva du vil Ole. Du kan ikkje bare komme her å si at eg har gjort noe gale når eg er 2 minutter for tidlig!! sa eg iritert.
-Bare gå å sett deg du, Madison! sa læreren min til meg når eg var på vei til plassen min.
-I dag så skal vi smakke om Algebra, så vis dere vil være så snill og slå opp på side 123 og begynne på oppgave 2.30 til 2.45. Så slipper dere og gjøre så masse i lekse:)
Det ringte ut til lunsj, eg pakket sammen bøkene mine og gikk ut av klasserommet. Eg hant skapet mitt og puttet bøkene og vesken min inn i skapet.
-Sitte smmen i maten? spurte en gutt eg aldri har sett før.
-Ehh, sorry assa men eg har noen å sit... eg fikk ikkje sagt mer for han skubba meg inntil skapene og sok tak i haken min og sa,
-Enten så sitter du med meg eller så får du svi! Sa han strengt med sammenbitte tenner.
Eg holdt på å miste pengene og mobilen min som eg hadde handa, eg tok et ekstra godt tak rundt de og snek meg unna grepet hans. Så løpte eg til kantinen.
-Ka har skjedd med deg'a, Madi, Spurte Mike rolig.
-Det var en fyr i gangen som sa at eg skulle sitter med han eller få svi! sa eg lavt.
-Kordan såg han ut, Madi? spurte Jack,
-Han hadde mørke klær og blondt bustette hår, han hadde og et arr på halsen.
-Mike send en melding til Hunter å si at Aidden er tilbake i byen! sa Jack lavt.
Vote & kommenter<3
-Ingabalinga-
YOU ARE READING
Kidnappet
RomanceLes denne, kommer med kapitler etter hvert. Setter stor pris på kommentarer og votes<3