Jack sin synsvinkel:
Etter å ha ligget i sengen til Madi finner vi ut at eg skal sende en melding til resten av gjengen,
-Eg og Madi stikker hjem til meg no, kommer dere med pizza om en stund? skriver eg.
Chloe: jepp, plukker opp pizza på veien eg:)
Mike: er der om 5!
Hunter: Skal bare innom butikken for å kjøpe øl, så kommer eg:)
-Madi, kommer du? Vi må dra no, Sier eg og setter meg inn i bilen. Etter noe som føltes ut som 1 time, kommer hun ut med to bager over skulderen. Hun er så vaker når hun går.
Etter at vi har kommet inn dørene hjemme hos meg, viser eg hun veien inn i stuen.
-Vil du sove på ditt eget rom eller med meg, sier eg og blunker til henne. Eg kan se at hun rødmer.
-Du, eg tenkte siden det er snart sommerferie at du og eg kanskje kunne reise og leie en leilighet i Madrid eller Barcelona. Hva sier du til det? sier eg
-Jaaaa!! Kan vi ta med Chloe, Mike og Hunter da?? spurte hun på en sukkersøt måte og blunker mangen ganger med øynene sånn at eg ikkje kan si nei.
-Vi har vell egt bestilt bilettene, for vi tenkte at vi 5 kanskje kunne dra på ferie sammen. Vi planla det for ca en uke siden. Og vi ble enig om at eg skulle si det til deg, hehe. Men du blir med??
-Jaaa ofc!!!, Hvortid går flyet da og hvilke dag? roper hun!
-Neste lørdag, klokken halv 6 om morningen, Eg vekker deg før vi reiser, siden du skal bo ho meg en stund framover, sier eg.
Vi bærer bagene inn på rommet til mitt, og så går vi inn igjen i stuen og setter oss i sofaen. Eg setter meg i kroken og Madi kommer inn i amrkroken min. Etter at vi har sittet der en stund kommer Chloe, Mike og Hunter trampende inn med Pizzaesker i hendene.
-Noen som er klare for pizza?? roper Mike og Hunter i kor fra gangen.
Chloe sin synsvinkel:
Da eg, Mike og Hunter kommer inn i leiligheten til Jack, så sitter Madi i armkroken til Jack.
-Aww, tenker eg mens eg ser på hvor søte de er sammen. Skulle ønsker Hunter likte meg tilbake for da hadde sikkert vi og sittet sånn som Jack og Madi.
Vi satt alle sammen i den store sofaen til Jack og Hunter og så på Nettflix, etter en stund så var all pizzaen spist opp. Og Madi sov i armkroken til Jack.
-Hvor mye er klokken, hørte eg Madi mumle lavt der hun lå.
Eg tok fram telefonen min og sjekket klokken,
-Den er halv ti, hva da?
-Nei, bare lurte, tror eg snart skal legge meg, sa hun.
-Tror det er en god ide, kan eg joine?, spurte Jack med et glis rundt munnen.
-Skjør på, sa hun og blunket til Jack.
Madi reiste seg og drog med seg Jack inn på rommet, tror vi andre kunne tenke oss hva de holdt på med;)
Hunter sin synsvinkel:
Eg tok opp telefonen min og sendte en melding til Mike,
-Skal eg fortelle det no eller?? skrev eg.
-Skjør på!, skrev han tilbake.
-Du, Chloe? sa eg
-Ja?
-Eg....Eg liker...Eg liker deg, og eg lurte på om du ville bli sammen med meg? fikk eg så vidt fram.
-Ehh, okey? Ja, ja det vil eg, Sa hun og smilte til meg.
Etter en stund så finner eg ut at eg skal gå å legge meg, siden eg bor i samme leilighet som Jack så trenger eg ikkje å gå så langt.
-Vil dere sove over eller drar dere hjem? spør eg.
-Eg kan sikkert sove over vis det er greit for deg, sier Chloe.
-Eg kan ta gjeste rommet eg, så kan eg la dere to være i fred, sier Mike og blunker til meg.
Hehe, ikkje så bra del, men det kommer bedre deler etter hvert:)
Vote & kommenter<3
-Ingabalinga-
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Kidnappet
Любовные романыLes denne, kommer med kapitler etter hvert. Setter stor pris på kommentarer og votes<3