Del 2<3

41 0 0
                                    

Jack sin synsvinkel:


Eg gadd ikkje å gå i siste timen så eg gikk ut på skoleplassen og satte retningen mot bilen min. Eg sendte en melding til Madi,

-Kom over til meg etter skolen, må snakke!

Eg fikk svar med en gang,

-Hvortid? skrev hun.

-Med en gang skolen er ferdig, og det haster. Eg er ikkje på skolen akkurat no, men send meg en melding når du er ferdig på skolen så kommer eg og henter deg.

-Oki! xx, skrev hun tilbake! Plutselig la eg merke til at det var Nicki eg hadde sendt melding til og ikkje Madi, fordi Madi sender ikkje 'xx' etter en melding.

-Opsi, sorry sendte feil, skrev eg til Nicki.

Eg gikk inn på meldinger med Madi.

-Madi? skrev eg til hun.

-Hva er det, Jack? skrev hun tilbake

-Du må komme til meg, rett etter skolen. Må snakke med deg om noe viktig, og eg må fortelle deg noe! skrev eg.

-Oki, kommer! Må fortelle noe eg og, skrev hun til meg 5 min etter.

Eg lå i sengen da det ringte på, eg gikk ned for å åpne døren. Der sto hun, jenta eg elsker!

-Kom inn, vi kan gå opp på rom... eg fikk ikkje sagt mer, fordi Madi lente seg mot meg og la leppene sine på mine.

-Unnskyld, eg skulle ikkje gjort det, sa hun lavt og såg ned i bakken.

-Du, det går fint. Eg hadde faktisk tenkt å fortelle deg no at eg er forelsket i deg. Og at eg vil tilbringe livet mitt sammen med deg. Sa eg til Madi.

Eg såg at hun begynte å rødme, eg tok armene mine rundt henne og sa,

-Eg elsker deg, Madi!

-Eg elsker deg og, Jack. sa hun.

-Men eg må nokk ødelegge dette for eg må snakke med deg om noe viktig og farlig. Sett deg i bilen, eg kjører deg hjem så pakker du en bag med ting du trenger og så flytter du inn her. Det er for farlig for deg og bo i det huset der.

-Vent, kofor? sa hun redd.

-Eg forklarer når vi kommer tilbake igjen. sa eg roligt til henne.



Litt dårlig del eg vet men det blir bedre etter hvert<3

Vote & kommenter<3

-Ingabalinga-

KidnappetWhere stories live. Discover now