Maddison sin synsvinkel:
Eg sitter i bilen til Jack, eg sender en melding til Chloe,
-Eg er ikkje hjemme når du kommer hjem, har flytta inn hos Jack. Forklarer senere. Glad i deg, ringer deg seinere<3
-Eg venter i bilen mens du går å henter det du skal, eller vil du at eg skal bli med deg? spør Jack
-Du kan bli med inn, sier eg med en sexy stemme.
Vi går ut av bilen og løper bort til børen, eg låser opp så fort eg kan. Vi gikk inn på rommet mitt, eg fant fram en bag men eg kom ikkje så langt. To sterke armer kom rundt midjen min og noen lipper begynte å kysse meg i nakken. Eg blei slengt ned på sengen, han la seg over meg og vi klina intenst. Han strøyk den ene handa si ned over magen min, til slutt kom den under genseren min.
Uten at eg viste om det så var den av, eg lå der i bare bh og joggebukse no. Jack tok av seg t-skjorten og hjalp meg med buksen.
-Har du kondom, spurte Jack. Eg åpna nattbord skuffen, der lå det en del kondomer.
-Vil du dette? Vi kan vente vis du vil, sa eg til han.
-Så klart eg vil, eg orker ikkje å vente lengre<3 sa han.
Plutselig kjente eg noe som gikk inn i meg, først gjorde det vondt men då blei det bare deilig.
-Ahh, du er så deilig Madi, Sa Jack. Plutselig så kjente eg noe som spruta inn i meg, ahh det var godt tenkte eg.
eg snudde meg sånn at eg ridde på han,
-Ahhh, ahhh, ropte eg. Til slutt så blei eg så sliten at eg la meg ned ved siden av Jack. Eg låg med ene foten over magen hans.
-Hva er det viktige du skal fortelle meg? spurte eg og såg opp på han.
-Du vet den gjengen eg var med i for noen år siden? Der var det en mann som hater Aidden, eg havnet på sykehuset og han måtte betale sykehuset. Eg sa eg skulle betale han tilbake men så glømte eg det. Han reiste til USA noen uker etter, og der har han bodd helt til no. Han dukket plutselig opp for å ta deg fordi han har vist at eg har vært forelsket i deg i evigheter. Så for en stund sente han en melding der det sto "Eg skal ha tilbake pengene, eller så tar eg dama di!!". Eg svarte han ikkje da men han kommer til å ta deg vis ikkje eg gir tilbake pengene. Det er derfor eg vil at du skal være sammen med meg sånn at eg kan beskytte deg.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikkje så lang del men skriver del 4 snart!
Vote & kommenter
-Ingabalinga-
YOU ARE READING
Kidnappet
RomanceLes denne, kommer med kapitler etter hvert. Setter stor pris på kommentarer og votes<3