3.BÖLÜM

483 22 0
                                    

Multi : Kerem

Gizem den devam :

Yanı başımda çalan alarma lanet ederek kalktım . Niye alarm kurulu ya .

Off okul var ya. Yanıma baktığımda bir adet uyuyan Aslı var . "Aslı kalk hadi. Sonra iki saat seni bekliyorum "

Dedim ve hazırlanmaya başladım . O sırada Aslı da uyandı
"Günaydıın . " sabah sabah ne bu enerji  hayattan bezmiş bir sesle günaydın dedim.

Yemekhaneye gidince herzamanki gibi iştahımın olmadığını fark ettim . Ve birşey almadım . Aslıya baktığımda tabağını doldurduğunu görünce göz devirdim .

Birşey daha fark ettim Aslı mutsuz . Kıyamet yakalşıyor olmalı . Masada sormaya karar verdim.

Tam Cemre lerin masasının yanından geçerken Cemre ayağını uzattı . Aklı sıra çelme takıcak . Sırıtp ayağına bastım . Bir şey demeden ileredim .

Yada çalıştım . Çünkü biri saçımı tutuyor . Sinirle arkamı dönüp kolunu tuttum ve yumruğu yüzüne çaktım . Ve yere yapıştı.

Bende üstüne çıkıp yumruklamaya başladım. "Ben sana daha kaç kez benimle uğraşma. Canını yakarım diyicem 'canım arkadaşım ' ?"
"Bırak . Tamam be . Ahhh bırak "

Saçlarından tutup kafadını yere çarptırdım ve üstünden kalkıp masama ilerlemeye başladım .

Hiçbir şey olmamış gibi de " Aslı gel otur hadi . " şok olmuş bir şekilde gelip oturdu ve yemeğine başladı .

"Neyin var ?"  diye ruhsuz bir şekilde sordum . "Şey ya aslında . Mm sonra konuşsak . "
"Söyle " dedim . Allah aşkına neyi var bunun böyle .

"Sende beni bırakıcakmısın onlar gibi ?" diye sessiz bir şekilde mırıldandı . Derin bir nefes aldım . "Hayır " dedim "Ben birine bağlandıysam asla bırakmam . Bunu ilk ve son kez söylüyorum iyi dinle . Sen benim kardeşimsin . Ve sana söz veriyorum seni asla bırakmıycam"

Öyle bir güldü ki. Anlatamam . Ama ben n'aptım gülmedim . Niye güleyim ki .

"Tamam bu kadar duygusallık beni boğdu . Bitir yemeğini gidelim . "

Sanırım benim ailemde Aslı. Kıza onca sene kötü davrandım . Yani yüzüne bile bakmadım. Ama anladım ki ben ailem o .

"Gizem . Ya Gizem hadi . " bana seslenen Aslı yı başımla onayladım . Hadi bakalım sabah sabah kavga ettik devamında böyle olmaz umarım.

Okula vardığımız da Aslı yine Keremle konuşurken beni unuttu.
Şimdi sınıfta hocanın gelmesini bekliyorduk .

Iyy ders matematik. Sevmediğim halde yaparım aslında. Ama naparsın sevmiyorum işte.

Burada yapılıcak tek şey uyumak.
Tam kafamı koydum hoca seslendi . "Gizem kaç kere daha uyarmam gerek dersimde uyumaman için "

"Zibilyon kez" dediğimde iyice sinirlendi. "Saygısız. Gel soruyu çöz. "Aklınca zor yazmış .

Kalkıp çözdüm. Birşey demeden oturdum . Öyle kalırsın işte . Bana birşey demeden derse devam etti.
Bende uykuya geri döndüm.

---------------------

Ne kadar uyumaya çalışsamda uyuyamadım . Zil çalınca da birlikte kantine gittik .

Her zaman ki gibi onlar konuşuyor ben sessiz kalıyorum.
" Ee Gizem kankam sen niye yetimhanedesin ?" birincisi ne zaman kanka olduk , ikincisi sanane. "Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum."

YETİMHANEDEKİ SUSKUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin