4.Bölüm

394 19 0
                                    

Multi : Cenk

Hafta sonu Gizemden

Offf. Yeni bir gün daha.
Bu gün hafta sonu. Ve ben bütün hafta bu günü bekledim.

Neden mi? Babamın mezarını buldum. O yani babam ölü ama olsun. En azından yerini biliyorum. Onunla konuşurum.

Her neyse bütün hafta bulmak için uğraştım. Ve hakkında bilgilere ulaştım. Sanırım annemin ailesi zengindi. Ama  babamı bilmiyorum. Annem hakkında bilgi bulamadım.

Bu günde  babamın yanına gidiyorum. Yemek saati gelince kalktım ve hazırlanmaya başladım.

Siyah pantolon. Siyah tişört. Siyah hırka. Siyah ayakkabı. Tamam hazırım. Sıra Aslıyı kaldırmada.

"Aslı eğer 5 dk içinde kalkıp 5 dk içinde hazırlanmazsan kendim giderim yemeğe." bunu dememle Aslı yataktan uçup - evet uçtu- hazırlanmaya başladı.

Uyanık olduğunu biliyordum çünkü sessiz olmaya çalıştığı halde demin ses yaptı. Beni demin uyuyor sanıyordu.

Aslı hazırlandığında yemekhaneye indik.

Yemeklerimi yemek yerine oynuyordum. "Gizem bir sorun mu var?" diye sordu. Kerem.

Kafamı kaldırıp onlara baktım.
"Bu gün işim var. Telefondan rahatsız etmeyin beni." deyip kalktım. Bir an önce babamın yanına gitmek istiyorum.

Dilek abladan izin almalıyım önce.

Cenkten Devam

Gizem. Çok değişik bir kız. Konuşmuyor hiç. Çok sessiz. Ne yaşadıda böyle bilmiyorum ama gerçek kişiliğinin böyle olmadığına eminim.

Bu gün birden işim var deyip kalkınca Aslıya sordum. Ama oda bilmiyor. Aldığım cevapsa ' Bu aralar bilgisiyarda bir şeyler yapıyor. Yani çok sık.'

"Ben Gizemin peşinden gidiyorum. Haberdar ederim sizi."
deyip Gizemi aramaya başladım.
En sonunda bahçeden çıkarken görünce hemen koştum. Tabi yakalanmadan.

Uzun bir süre yürüdü. Baya uzun sürdü yürümesi. Ama en sonunda bir mezarlığa gelince önce duraksadı. Sonrada mezarlığa girip dolaşmaya başladı.

Bir mezar buldu ve onun yanında durdu. Bende hemen bir ağacın arkasına geçtim. Şimdide birşeyler konuşuyor. Dinlemek istemedim. O yüzden Kereme msj attım.

Gönderilen: Kerem
Gizem bir mezarlığa geldi.

Gönderen : Kerem
Ama Aslı daha önce hiç gitmediğini söyledi. Neyse takibi bırakma . Gizem kankim iyi mi?

Gönderilen : Kerem
İyi gibi. Kapatıyorum şimdi.

Deyip telefonu cebime koydum. Ve merakıma yenik düşüp dinlemeye başaldım.

"... Baba neden herkes beni bırakıyor? Neden yani. Ben birşey istemedim ki. Sadece sevilmek istedim. Ama hiç kimse sevmiyor. -hıçkırık- Ama Aslı Kerem Cenk var. Sanırım bir tek onlar değer veriyor bana. Ama biliyorum onlarda bırakıcak. Sen gibi annem gibi. Üvey ailem gibi. Herkes gibi onlarda bırakıcak. -hıçkırık- Lanet olsun sadece sevilmek istedim başka birşey değil. "

Gizem. Bu Gizem olamaz. Yani hiç böyle olucağını tahmin etmemiştim. Şimdi konuşmuyor sadece ağlıyor.

Yanına gidip gitmemek  arasında kadım. Tekrar konuşmaya başladı.

"Ama sana söz veriyorum baba. Seni kimin öldürdüğünü bulup. Kendi ellerimle öldürücem. Beni sensiz bırakanı bulup onu öldürücem bu kendim bile olsam. Ölümünün sebebi bensem kendimide hiç düşünmeden öldürürüm baba. Neyim var ki kaybedicek. Ama önce annemi bulucam. Söz babam söz. "

YETİMHANEDEKİ SUSKUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin