Eljött e nap. A harc ideje. Gondolkodtam azon hogy hívjak e valakit segítség ként, de aztán le esett hogy senkink sincs. És soha nem bocsájtanám meg magamnak ha miattam baja esik valamelyik csaladtagomnak. Nekem csak ők vannak.
Egy üres pusztán lessz a mindent el döntő harc. Hogy Beacon Hillsben kik lesznek a főnökök. De semmi kétség, itt van egy nagy hatalmú boszorkány aki alap, egy szóval össze töri a korcsok koponyáját. Van egy elég vérszomjas bátyám, és egy olyan ki mindent meg tenne a családja épségéért.- Damon! Indulnunk kell. - álltam meg a szobája előtt.
- máris.
- Stefan, Bonnie?
- Jó megyek! - szolt a lány.
- mehetünk. - jött ki Stef.
- Bonnie akkor tettél ránk védő bűbájt?
- igen Damon nyugi nem kell párázni. - mosolygott a férfire a boszorkány.
- de magadra is tettél. Nem?
- de persze.
- akkor jól van.|Helyszínen|
- Nos úgy látom hamar jöttünk. - jelentetteki Stef.
- Lehet. - Hunyiritottam össze a szememet míg szét néztem.
- jönnek. De... Elég sokan vannak. - mondta Damon.
- annyira nem lehetnek. - majd meg néztem amit látott Damon. - óó a jó büdös...
- héhé. Nem lehet bajotok. Itt vagyok nem hagyom hogy bajotok essen.
- köszi Bonnie...
- nos akkor ennyien lesztek? Ez így nem valami tisztességes. - jött egy barna hajú kék szemű, elég izmos, egymen koros férfi.
- hát... - vontunk vállát.
- és akkor biztos vagy ebben Sab? - jött elő Scott.
- ki is akarta meg mérgezni a másikat? Te vagy én?
- jo... nagyon sajnálom. Nem kellet volna. Igazad van.
- ha már azonnal igazam van. De gondoltál volna erre amikor meg tetted! - Scott védelmező módra a többiek elé állt. Ugyan így tettem én is.
- mehet?
- mehet!|10 perc múlva|
Már ütlegeljük egymást egy jó ideje. De semmi. Amikor hallodtam mögüllem egy enyhe sikolyt. Bonnie.
- Bonnie! - szaladtam oda. - ki volt?
- nem tudom belém lőtt valaki egy nyílat. - sziszeget. Arrább húztam, és egy kört bocsájtottak maga köré amin nem juthat be senki.
- Allison. - néztem a lányra.
- oda suhantam szépen. És már hamarább ott voltam mint ahogy meg tudta volna húzni a ravaszt a nyilpuskán. Meg dogtam a nyakát és a levegőbe emeltem. A szemem alatt erek gyűltek össze. A metsző hegyesre emelkedett. Nem haraptam belé. Azt nem mert el vesztem a fejem az emberi vér miatt. Inkább csak a nyakát töröm ki.
- nem kellett volna bele lőni Bonnieba.
Sab. Könyörgöm! - nyögte ki e szavakat.
- a családomat nem bántják. - majd ki törtem a nyakát.
- ALLISON! - szaladt Scott a mostmár földön fekvő lányhoz. - Ne. Ne. Ne. - mondogatta könnyes szemmel. Mit ne mondjak. Meg sajnáltam Scottot. El veszíteni valakit nagy dolog... Bár... Ők kezdték, s Allison még egy lapáttal rá tett hogy meg lőtte Bonniet.
Scott mélyen a szemembe nézett. A szememben szomorúság, félelem és csalódottság. Scott üvöltött. Szerintem a falkának. Reméltem hogy ez egy vissza vonulós üvöltés szerűség, de nem. Ekkor mindenki támadott és ha nem elég, akkor ez azt jelezte hogy erőszakossabban támadjanak... Vagyis harapjanak.Nagyon sok mindenkinek szívét téptük. Theo falkáját teljesen ki végeztük. De mikor mentem volna egy alfához, meg éreztem a válamba, egy jókora Scott felé harapást.
Rá néztem mérgesen, a szemem alatt erek gyűltek össze, a szemem sötét lett, majd olyat keztem el cselekedni, amit meg bánok. Bele haraptam a nyakába a fiúnak. 10 mp múlva le szedtek róla, majd el mentek a farkasok.Össze estem.
- hol van Klaus vére?
- Bonnienál. Máris hozom.Stefan sz. Sz.
Oda mentem Bonniehoz, aki feküdt a földön. Adtam neki a véredből hogy fel épüljön.
- Bonnie. A vér?
- máris. - matatott a zsebébe. - hol van? - agodalmaskodot. Ekkor gondoltam.. Bonnie el ájult és meg tört a bűbáj. Vagyis át tudtak lépni hozzá és el vették tőle a vért.
- el vették. - mondtam Bonnienak, magam elé nézve.
- ne. Ne.. - szaladt oda Sabhoz.
- most mi lessz? - kérdeztem, Sabnak a kezét fogván.
- megyünk New Orleansba. - szólt Damon.
YOU ARE READING
vérszag { Vámpírnaplók/A Sötétség Kora/ Teen Wolf }
Fantasya nevem Sabrina Salvatore. de csak Sab-nak szoktak hívni.16 éves vagyok. ember évben. egyébként 139. egy hét múlva lessz a szülinapom. van kettő bátyám Damon Salvatore és Stefan Salvatore. ők is olyanok mint én. egy legjobb barátnőm van. Bonnie Benn...