*PRVA VOŽNJA*

339 8 8
                                    

Osvanulo je jako lijepo i sunčano jutro. Ja sam ustala, naravno uz glasan alarm. Bilo je 7h. Morala sam u skolu. Isla sam u srednju, gimnaziju. Sa mukom sam ustala. Obavila sam  svu higijenu. Obukla sam crne farmerice, bijelu majcu, crnu  koznu jakni i obula bijele patike. Spremila sam sebi dorucak jer sam isla u skolu u drugi grad od svojih. Izlazila sam iz zgrade. Na parkingu  bio je momak kraj svog auta. Zvao se Nemanja. Živimo u istoj zgradi, ali on ide na prvu god. na fax. Bilo je iznenađujuće da je on tako rano ustao.
   Ja sam bila u njega zaljubljena. To nije niko znao, pa čak ni moje naj drustvo.
   Mi smo prve komsije. On mi je na početku  pomaga kad sam se doselila, jer  stanujemo u stanovima jedan do drugog. A on je takođe  sam u stanu.
  Javila sam mu se.

-Nina-
Dobro jutro Neco!

-Nemanja-
Dobro jutro Nina! Kako si?

-Nina-
Super, ti? Kuda ovako rano?

-Nemanja-
Idem da završim neke obaveze prije faxa. Hoćeš da te odvezem do škole, da ne ideš taxijem, a i ja sad idem i prolazim pored tvoje škole?

-Nina-
Paa... ajde, može ako već prolaziš pored.

-Nemanja-
Upadaj!

Ušla sam u auto. Bila sam presrećna jer se prvi put vozim sa njim. Često mi je pogled letio na njega. Prezgodan je.

Na putu do škole smo nešto pričali.
...

-Nemanja-
E pa stigli smo. Bilo mi je drago da sam te  dovezao a i sto smo se ispricala.

-Nina-
Hvala ti puno! I meni je takodje drago, možeš nekad da dođes kod mene, pa mozemo pricati o čemu god želiš. Ćao!

-Nemanja-
Super cujemo se, ćao Ninicee!

Nadam se da ste uzivali. Uskoro izlazi jos dijelova. Ostavite vote i komentar.😚💖

~Spontana LJUBAV~Where stories live. Discover now