Stigli smo u zgradu posle rođendana. Nisam mu dala da ide.
-Nina-
Ljubavi, u moj ce mo stan.-Nemanja-
Hajde otkljucavaj.Otključala sam stan. Ostavila sam sve poklone što sam dobila. Ali je samo bijo jedan poseban. Naravno njegov. Mislila sam da sve sanjam. Prvo ogromni medo, zatim klub koji je bio neopisivo ukrašen i torta, potom ruže i baloni. OMG. Ni sad ne vjerujem. Moj se osmjeh nije skidao cijelo veče pa čak i kad sam utonula u san.
Jutrooo....
Budim se malo ranije od Neca i ustajem. Bila je nedelja pa nismo radili. Otišla sam do kupatila, a potom u sobu da se obučem. Obukla sam rozi šorc i sivu majcu koji sam dolje vezala u mašnu. 👇
Ovo je bila klasična kombinacija za "po kući".Neco je i dalje spavao, a ja sam otišla da napravim doručak. Odlučila sam da napravim peciva. To su bile kiflice. Znala sam dobro da ih pravim jer me je majka naučila. On ih je obožavao. Dok su se kiflice pekle, ja sam dekorisala sto. Stavila sam nam uz kiflice priloge i slatke i slane. Lijepo sve sam sve sredila, usula nam sok i stavila na sto.
Čula sam da je ustao. Tačno na vrijeme. Silazio je niz stepenice. Ja sam ga cekala u dnevnoj. Kada se pojavio na vrata, nosio je šorc, a majcu nije imao. To njegovo tijelo i pročice, uhh....
-Nemanja-
Dobro jutro ljubavi.-Nina-
Dobro jutro spavalice.Sa velikim osmijehom sam to rekla i prošla mu i počela da ga ljubim. Malo smo se tu ljubili, tako strasno...
-Nemanja-
Šta ovo ovako lijepo miriše,mm?-Nina-
Pa vidi sam.Zavirio je radoznalo u kuhinju.
-Nemanja-
Aaaa, jel me zezaš?-Nina-
Neeeeeeeee...Zatim je sjeo pored mene. Uzeo cigaru kao i inače i zapalijo je.
-Nemanja-
Jesi li ikad pušila cigare?-Nina-
Kada sam bila manja, brat od tetke je pušio (cigare, da se zna😂) i mene je natjerao da povučem dim.-Nemanja-
Jeli ti se svidjelo?-Nina-
Ne sjećam se.-Nemanja-
Želiš li da probaš?-Nina-
Ne sada.-Nemanja-
Zašto?-Nina-
Prvo moram da doručkujem, jer ako mi se ne svidi zgadi ce mi se doručak.-Nemanja-
Aj samo jednom povuci dim.-Nina-
Ne želim.-Nemanja-
Zašto?