Prošlo je dugo vremena od kad smo ja i Nemanja u vezi.
Bio je raspust, ali ja sam ostala ovdje i on je takođe. Radili smo oboje. Nismo htjeli da idemo ni jedno ni drugo kuci za raspust jer nas je vezala naša ljubav. Našli smo izgovor kući našima da imamo ovdje bolje uslove za posao, a oni su nam povjerovali.
Meni se bližio rođendan. Jupiii. Bila sam presrećna. Imao je i razlog. To ne zato što je ovo prvi rođenda koji slavim ovdje i sa njim. OMG! Presrećna sam iako mi je tek za dva dana.
Jutro je... Kod Nemanje sam u stanu. Inače svaku noć smo bili zajedno, ili kod njega, ili kod mene u stan.
Budimo se ja i on u isto vrijeme. Sjajno. Ovo se desilo prvi put. Nači, bukvalno, u istu sekundu. Razbuđujemo se i prvo pogledamo jedno u drugo. To uradimo sa osmjehom. Poljubi me nježno i polako.
-Nina-
Dobro jutro ljubavi.-Nemanja-
Dobro jutro ljubavice moja mala.Zatim samo ćutimo i gledamo se, zagrljeni. On polako pocinje da me pribija uz njega i jako steže njgovim snažnim rukama. Podigne me i okrene tačno da sam ležala na njemu. Zatim lagano privučemo une i ljubimo se tako dugo uz pauze, da bi smo uzeli zraka...
Kada smo ustali i sve završili sjedjedjeli smo i prelistavali društvene mreže. On prekine tu tišinu.
-Nemanja-
Znaš li koji je danas dan?-Nina-
Znam bebo sto?-Nemanja-
A znas li da je nekome koga najvise volim za dva dana rođendan?-Nina-
Ne znam koga najvise volis, ali znam kome je rođendan.-Nemanja-
Ali ja tebe najviše volim.-Nina-
I ja tebe previše.-Nemanja-
A kako si do sada slavila rođendane?-Nina-
Pa zadnji sam... - ispričala sam u sve, i sve sta mi se najvise svidjeloi ono sto nije, a ma bas sve.I tamo smo pričali dok nismo krenuli na posao. Bili smo stalno ista smjena.
-Nemanja POV-
Uh, moram joj spremiti ogromno iznanađenje. Prvo moram uzeti slobodni dan za njen rođendan a sj. moram zamijeniti smjenu, ali ona ne smije saznati ništa. Moraću je lagati malo ali nema veze. Moram držati iznanađenje što dalje od nje. Znači sad da vidim sa gazdom za posao. Pravac kod njega.
....
Sve smo se dogovorili kao što sam planiraonm. Nije imalo nikakvih ptoblema. Sve sam objasnio. E sad, kako bih mogao da je iznenadim. Prvo koji klub da izaberem.
....
Dok sam bio na poslu smislio sam sve. Žurku ću joj napraviti u njenom omiljenom klubu. Za poklon ću da joj kupim 101 ružu. Za boju cu vidjeti koroz danasnju pricu sa njom koje cu boje. Naravno necu je pitati koju ce boju, nego cu sam da zakljucim (hahahah) . Naravno uz to će da bude mnogo balona skuljenih zajedno iste boje kao ruže, kojice ici u vis....Dosli smo ja i Nemanja sa posla. On se samo presvukao i došao kod mene kao i stalno.
Jeli smo nesto sto sam spremila ubrzo i sjeli. Pustili smo neku laganu muziku.
-Nemanja-
Ljubavi, sjutra mijenjam Arsenija jer ima nekih obaveza pa smo različita smjena. Jel se ljutis?-Nina-
Ma ne, zasto bi se ljutila.-Nemanja-
A jesi li planirala nešto za rođendan preksjutra?-Nina-
Mislila sam da ostanem kući, mozda da budemo ovdje nas dvoje i ekipa, samo da napravim neke bezveze kolače.-Nemanja-
A može li da ti odložiš to sa prijateljima a ja i ti da odemo u neki kafić na kafu sok i sl.-Nina-
Moze, i onako mi je sve jedno.