Jutro je...
Ustala sam uz alarm. Naravno trebala sam u školu. Nešto sam sanjala, ali u trenutku nisam mogla da se sjetim. Inače ja nikada ne mogu da se sjetim odmah šta sam sanjala, ali zato posle nekolika sata se sjetim. Tako i ovoga puta.
Jako mi je naporno bilo da ustanem. Morala sam. Prvo sam otišla u WC. Obavila sam svu higijenu. Malo sam samo stavila pudera, korektora, inace ga ne stavljam u školu ali sam morala jer sam imala ogremne podočnjake, zatim maskare, u malim količinama hajlajtera i napokon sjaj u roze nijansi. To je sve bilo u malim nijansama. Raspremila sam sobu i obukla se. Nosila sam farmerice, majcu kratkih rukava sa otvorenim ramenima, malo širu, i na nju je bilo jedno šareno veliko srce. U njemu su pisalo "N&N". Tu sam majcu kupila kada sam upoznala Nemanju. Jer mi je imalo značenje kao "Nina&Nemanja" -još u srcu. Ona mi je omiljena.
Kada sam sve završila (sa doručkom, raspremanjem stana...), krenula sam da oblačim svoju kožnu jaknu, martinke i naravno omiljeni crni, kožni, ranac. Bila sam spremna. Zaključala sam stan i otišla u školu.
Išla sam pješke, jer je lijepo a i imala sam vremena. Svratila sam po ekipu, M. H. V. i M. , i zajedno smo nastavili ubrzanim hodom.
...
-Mićo-
Šta je Nini, što si smorena čitavo jutro?-Nina-
Ma ne znam.-Mićo-
Ajde, reci. Vidim da te nešto muči, kome ćeš drugo reći ako ne nama.-Nina-
Muči me noćašnji san. Ne mogu nikako da se sjetim šta se dešavalo. Imam osjećaj da je nešto bito. Možda je u njemu Nemanja? Šta mjslite? Možda mi je rekao da me mrzi?...-Mićo-
Ajde Ninii, sana se nikad ne možeš da sjetiš odma. A za tog tvog, možda si ga sanjala. To znači ako sanjaš simpatiju koja je stvarna, da će se nešto lijepo desiti između vas. A inače dobro bi bilo da se nije nešto dobro razvijalo u tom snu ako si ga sanjal?-Nina-
Čuš dobro bi bilo, jesi lud??? -povećala sam ton.-Mićo-
Pa u snu što se desi u javi je suprotno. Misli glavom malo.-Nina-
Joj daa.... izvini...
...
I tako smo nastavili da ćaskamo. Malo su me oraspoložili . Časovi su bilo smor. Na drugom času sam se sjetila šta sam sanjala. U njemu se spominjao Nemanja. Bilo je kao da smo se mi baš razdaljili, u smislu da sve manje i manje komunicirmo i potsjećali. A drugo da se više zbližio sa djevojkom.Na čusu nisam uopšte pratila. Sjedjela sam sa Mašom i rekla joj da se sjećam šta sam sanjala. Nekako sam joj pokušala da objasnim šta se dešavalo u snu, dok profesor nije gledao.
Stigao je konačno odmor. Izašli smo u dvorište na klupe. Ja sam počela sa pričom.
-Nina-
E ovako...Sve sam im ispričala i rekli su u glas " Dobar znak! ". Malo sam bila zabrinuta, ali i srećna. Držala sam se onoga što mi je Mićo rekao, pa sam se tješila time.
Na ostalim časovima sam sjedjela sa Moćom. On je vidjeo da se stvarno brinem. Nije nikom dao da sjedi samnom jer svo vrijeme tjesio me, stavljao neke šale kako bi me oraspoložio, bar malo. Stavro je drug za razliku od ostalih, oni su se šalili na "moj račun". I na zadnjem času mi reakao posljednje na ovu temu.
-Mićo-
Samo nemoj ti reći Nemanji da si ga sanjala, jer to dava još bolji znak. Biće sve OK.Klimnula sam mu glavom i nasmijala.
Kada smo završili sa časovima dogovorili smo se da kasnije prošetamo do parka i da se zezamo.
Kada sam se popela do lifta stajao je Nemanja i čekao da se otvori. Naravno primijetio je da neko prilazi.
-Nemanja-
Ćaooo Nina!-Nina-
Ćaooo!!!Lif se otvorio.
-Nemanja-
Izvoli! Idemo na isti sprat, tako da možemo zajedno.-Nina-
Naravno da možemo. - namignuo mi je i bio jako veseo.-Nemanja-
Vidim svi se slikaju u liftovima, pa zašto ne bi i ja sa jednom tako lijepom djevojkom. Može slika?-Nina-
Nema razloga zbog kojeg se ne bi slikala sa tobom. I da hvala na komplimentu.Slikali smo se naravno sa njegovim IPHON-om. Slika je bila top. Na njoj smo bili zagrljeni. Jako lijepo.
-Nina-
Baš smo slatki, poslaćeš mi sliku na moj broj. Naravno ako ti nije problem.-Nemanja-
Narvano da smo slatki.(Namignu je.) E dobro si me potsjetila. Izbrisali su mi se svi brojevi sa telefonu, pa nisam mogao da dođem do tvog. Samo ako možeš da mi kažeš koji je?-Nina-
Naravno da mogu. Evo ga, stigli smo. Kada izadjemo pa ću ti reći, da nam se nebi zatvotio lift.Rekla sam mu broj i otišli smo svako u svoj stan. Pozdravili smo se naravno.
Čim sam ušla u stan, ostavila sam ranac i raskomotila se. Zatim uzela telefon očekivajući poruku na Viber. Odmah je stigla. Uz poruku :
"Izvoli ljepotice❤"
Ja sam odgovorila:
" Hvala😍😍"
Odmah sam otvorila Instagram i izbacila sliku sa njim. Označila sam ga i stavila komentar:
"Najmiliji❤❤"
Prvi lajk je bio on, zatim i komentar. Pisalo je:
"❤❤Ljepoticee❤❤"
Stavila sam mu srce na komentar i naravno odgovorila sa srcedima.
Ubrzo sam vidjela da je i on izbaci sliku . Isto je i on stavi sve kao ja, samo napisao:"Najmilija❤❤"
Samo je razlika u rodu. I ja sam naravno sve uzvratila( like&com)
...
U šetnji sa društvom sam sve ispričala sa velik osmjehom. Oni su me zezali i tako smo se lijepo zabavili dug period.
...
U stanu sam jela i izašla na terasu na vazduh. Bio je i on na svojoj. Tu smo pričali i zezali se do kasno a zatim otišli na spavanje, jer ako ostanemo još, ostajemo do ujutru.I tako sam odma' utonula u san sa mislima na njega.
Nadam se da vam se svidjeo nastavak. Ubrzo izlazi još jedan dio. Obavezno ostavite vote i komentar. Pišite šta očekujete u sledećem dijelu. Slika može da učini svašta!
Hvala na čitanju!😚💖