Protekla je i ova sedmica polako. Bio je petak. Konačno zadnji dan u ovoj sedmici škole.
Malo sam kasnije ustala, jer sam bila druga smjena. Ali sam i ustala na vrijeme da bi polako ustala i uživala u jutru. Ipak bilo je oblačno, pripremala se kiša. Nije mi smetalo. Imala sam neki lijep osjećaj čitavo jutro.
Ustla sam natenane. Otišla sam u kupatilom, obavalo svu higijenu. Provo što sam uradila, kada sam izašla iz kupatila, jeste napravila nes kafu. Polako sam je popila. Obožavala sam je. Otišla sam da raspremim sobu. Obukla crnu trenerku koja je na sebi imala znak NIKE, ljubičasti, i bijelu majcu kratkih rukava. Iščešljala sam kosu i zavezala visoki rep. Stavila sam samo malo maskare i labelo. Bila sam sportski tip danas.
Sve sam završila, bilo je vrijeme da krenem. Obukla sam šuškavac, obula bijele patike i uzela ranac i telefon. Taman kada sam izašla iz stana Nemanja je zaključavao vrata.
-Nemanja-
Ćaoo, ćao! Kako si?-Nina-
Ćao. Evo može, ti?-Nemanja-
Dobro. Hajde samnom ako hoćeš do škole da te povezem, pošto idem i ja na fax.-Nina-
Super, idemo.Krenuli smo. On je bio isto obučen kao ja. Nosili smo istu trenerku potpuno, samo što je njegov znak bio crveni. Takođe je i on nosio bijelu majcu i otkovčanu jaknu.
-Nemanja-
Izgleda da imamo istu trenerku.-Nina-
O da. A i stil nam je danas skoro isti...-Nemanja-
Može se reći.Ćaskali smo po običaju i sprdali se.
-Nemanja-
Izlaziš li večeras?-Nina-
Nevjerujem. Društvo mi neće tako da nemam sa kim. Ti?-Nemanja-
Ni ja nisam planirao, slična kao tvoja slučajnost. Imam ideju! Možemo večeras zajedno izaći? Ako hoćeš naravno.-Nina-
Ne znam da ne bude nevrijeme.-Nemanja-
Nema veze, ićećemo sa mojim kolima. Ja ne pijem nemoj da brineš?-Nina-
Paa... ajde, može ako si siguran da ne piješ?-Nemanja-
100% siguran. Idemo oko 20h. Može?-Nina-
Naravno.Nastavili smo. Taman kada smo stizali do škole, poče kiša. Nije jako. Mogla sam da pretrčim a da se ne ukvasim.
-Nemanja-
Evo stigli smo, pretrči dok nije počelo jako da pada.-Nina-
Hvala ti. Idem. Ćaooo.Školska vrata su mi odvrili. Naravno društvo. Opet su vidjeli da sam sa Nemanjom stigla.
-Nina-
Ćaoo društvo.-M H V i M-
Opaa i ćao.-Nina-
A što to " OPA " ?-Vuk-
Pa vidimo nisi sa taxijem a ni pješke.-Nina-
Došla sam sa Necom. Komšijom.Tu smo se svi zasmijali.
-Nina-
Ljudi obukli smo se isto. Kao da smo znali. Ima stu trenerku ovak'u, samo sa crvenim znako.-Mićo-
Ima tu hemije.-Nina-
Ima, ima. Prvi čas.Svi smo se smijali i oni me zezali. Presrećna sam bila. Dok nisu počeli časovi. Kao i obično su bili dosadni, iako sam imala sve petice. To je bilo normalno.