In incapere, totul urla ca n-aveam ce sa caut acolo . Scarile erau pe cale sa se naruie, clientii galagiosi stateau umar la umar, iar atmosfera era un amestec de sudoare, sange si mucegai . Glasurile se estompau strigand intruna cifre si nume, iar bratele se agitau, trecand banii dintr-o parte intr-alta si gesticuland pentru a comunica, acoperind zgomotele . M-am strecurat prin multime, tinandu-ma aproape de prietena mea cea mai buna .
- Sophie, tine-ti banii in portofel! mi-a stricat Caitlyn, zambetul ei generos stralucind chiar si in lumina slaba .
- Stai pe-aproape! a strigat James pentru a acoperi larma .
Caitlyn l-a luat de mana, apoi pe mine, in timp ce James ne conducea prin marea de oameni .
Mugetul ascutit al unui megafon a strapuns aerul plin de fum . Sunetul m-a speriat, facandu-ma sa tresar ; m-am uitat in jur cautand sursa acestuia .Un barbat statea in picioare pe un scaun din lemn, tinand intr-o mana un teanc de bani, iar in cealalta megafonul . A ridicat aparatul si a inceput sa vorbeasca :
- Bine ati venit la baia de sange! Numele meu este Tony. Eu fac regulile si stabilesc lupta . Pariurile se incheie odata ce adversarii sunt in ring . Nu aveti voie sa atingeri luptatorii, sa ii ajutati sau sa navaliti in ring . Daca incalcati aceste reguli luati bataie de va pisati pe voi si sunteti dati afara fara sa mai vedeti vreun ban! E valabil si pentru voi, doamnelor .
Inima imi bubuia in piept. Imbracata cu un cardigan roz din casmir si cu cercei de perle in urechi, ma simteam ca o invatatoare de la scoala pe plajele din Normandia . Facusem promisiunea ca voi rezista la orice avea sa se intample, dar odata ajunsa acolo simteam nevoie sa ma agat cu ambele maini de bratele subtiri ale lui Caitlyn .
Deoarece ma invarteam in niste cercuri mai cuminti, am fost suprinsa a afla ca Jake, varul si colegul de camera al lui James, participase la prima sa lupta acum sapte luni . S-a zvonit despre el ca era cel mai mortal competitor pe care Tony il vazuse in cei trei ani de cand infintase Cercul . Trecand in anul al doilea, Jake era de neinvins . Impreuna, Jake si James isi plateau lesne facturile si chiria din castigurile de pe urma acestor lupte .
Au urmat ovatii, iar atunci cand Marek a intrat in incapere, multimea s-a despartit asemenea Marii Rosii . S-a eliberat un spatiu circular, iar multimea a fluierat, a huiduit si l-a tachinat pe competitor . Acesta a topait in sus si in jos, si-a flexat gatul dintr-o parte in alta ; chipul sau fiind sever si concentrat . Harmalaia s-a redus pana la un zgomot monoton .
- Urmatorul nostru luptator nu are nevoie de prezentare, dar fiindca ma sperie de moarte, am sa-i fac oricum una! Baieti, tremurati in ghete, fetelor, scoateti-va chilotii! Vi-l prezint pe Jake Malik!
Publicul a fost cuprins de delir cand Jake a aparut in cadrul usii aflate pe peretele opus . Si-a facut intrarea, la bustul gol, relaxat si lipsit de afectare . A pasit in mijlocul cercului de parca isi facea aparitia la o noua zi de munca . Cand si-a ciocnit pumnii stransi de incheieturile degetelor lui Marek, muschii i s-au incordat sub pielea tatuata . Jake s-a aplecat sa ii sopteasca ceva la ureche luptatorului, acesta fortandu-se sa isi pastreze expresia serioasa .
La semnalul megafonului, Marek a adaptat o pozitie defensiva, iar Jake a atacat . Stateam pe varfuri cand mi-am pierdut campul de vizibilitate, inclinandu-ma cand intr-o parte cand in alta pentru a vedea mai bine . Primeam coate in coaste si eram izbita cu umerii, clatinandu-ma ca o bila . Crestetele adversarilor au devenit vizibile asa ca am continuat sa-mi fac loc inainte .
Cand insfarsit am ajuns in fata, Marek l-a apucat pe Jake cu bratele lui groase si a incercat sa-l arunce la pamant . Cand acesta s-a aplecat pentru a executa miscarea, Jake l-a izbit in fata cu genunchiul lasandu-se peste el, pumnii lui lovind intruna fata insangerata a lui Marek .
In brat mi s-au infipt cinci degetele, iar eu am sarit ca arsa .
- Ce dracu' faci, Sophie? m-a intrebat James .
- Nu vad de-acolo din spate! am strigat .
M-am intors exact la timp sa vad cum Marek a lansat un croseu. Jake s-a rasucit, izbindu-l pe Marek cu cotul drept in nas . Sangele m-a stropit pe fata si mi-a patat cardiganul . Marek a cazut pe podeaua din beton si, timp de o fractiune de secunda, in incapere s-a lasat o liniste deplina .
Tony a aruncat o bucata stacojie de panza peste trupul fara vlaga al lui Marek, iar multimea a explodat, banii circuland din mana in mana . Eram impinsa de cei care veneau si plecau . Am auzit glasul lui Cat strigandu-mi numele, insa eram prea fascinata de dara de rosu care mi se intindea de pe piept pana la talie .
O pereche de bocanci greoi s-au oprit in fata mea, atrangadu-mi atentia spre podea .Mi-am ridicat privirea ; jeansi patati de sange, un abdomen frumos sculptat , un piept dezgolit, tatuat si scaldat de transpiratie, si, in cele din urma o pereche de ochi caprui, frumosi si calzi .Cineva m-a prins din spate, insa Jake m-a prins de brat inainte sa cad .
- Hei! Dati-va inapoi de langa ea! a strigat el incruntandu-se si imbrancindu-i pe cei care se apropiau de mine .
Expresia sa ferma topindu-se intr-un zambet la vederea bluzei mele, apoi mi-a tamponat fata cu un prosop .
- Scuze pentru asta, Pigeon .
Tonty l-a batut usor pe Jake peste ceafa .
- Hai, Jake! Ai niste malai care te asteapta!
El nu si-a luat ochii de la mine .
- Imi pare al naibii de rau pentru pulover . Iti sta bine cu el .
In clipa urmatoare a fost inconjurat de fani, disparand asa cum aparuse .
- La ce ti-a fost mintea, proasto? a tipat Caitlyn, tragandu-ma de brat .
- Am venit aici sa vad o lupta, nu-i asa? i-am zambit eu .
- Sophie, tu nici macar nu ar trebui sa te afli aici, m-a certat James .
- Si nici Cat, i-am spus eu .
- Ea n-a incercat sa sara in ring! s-a incruntat el .
Cat mi-a zambit si m-a sters pe fata .
- Sophie, esti asa o pacoste! Dumnezeule, te iubesc!
M-a luat cu bratul de dupa gat si ne-am croit drum in sus, pe scari, iesind in noapte .
CITEȘTI
Sophie
FanfictionSophie Wright este o fata buna, nu bea si nu vorbeste urat si are haine cuminti in sifonier . Crede ca s-a distantat suficient de lucrurile intunecate din trecutul ei, dar cand ajunge la colegiu impreuna cu prietena ei cea mai buna, dorinta de un no...