Nefesten;
Tahirlerden çıktıktan sonra Tahir beni eve bıraktı. Arabadan inmeden önce,
Thr: Teşekkür ederim. Hiç kimse yapmazdı bana bu iyiliği. Nefes: Sadece senin için yapmadım. Bu oyunda benim de çıkarım olacak.
Aşağı indim. Çok mu ağır konuştum acaba? Onu bunu bırakta bana bir bakışı var sanki hayatta sadece ikimiz varız ve sadece o an.. Elimi bir tutuşu var sanki masallardaki gibi sonsuza dek mutlu yaşayacağız.. Ya da bizimki mutlu sonsuz olacak. Evin önüne geldiğini farkedince sirkelendim ne diyorum ben? O hödüğe mi aşık olacaktım.. Altın kalpli hödüğe.. Saçmalamayı kes Nefes!
Ben kapıya vurmadan kapı açılmıştı zaten. Peki sizce açan kim? Tabiki de Selin. Beni hemen odaya sürükledi annem mutfaktaydı 15dkya gelceğimi söyleyip Selin ile odaya çıktık. Beni soru yağmuruna tuttu. En baştan herşeyi anlattım.
Nefes: İşte böyle. Bak unutma bunu sadece sen ben ve Tahir biliyo. Tahir belki arkadaşına söyler am sana haber vermeden kimseye bir şey çaktırma. Birde.. Sana içimdekileri dökeyim mi?
Selin: Tabiki kızım ben ne güne duruyorum burda?
Nefes: Canım benimm. Elimden tutup eve getirirken o kadar heycanlandım ki o andan hiç çıkmak istemedim. Yanımdayken aklımda ne Emre vardı ne de aldatılmış olmam. Bir gözleri var bal.. Kehribar.. O kadar güzel bakıyor ki kalbimin atışını hissediyorum ama sonra saçmalama sen ona aşık olamazsın diyorum.
Selin: Sebep?
Nefes: O beni sevmiyor. Çok belli yani.. Aşkla, aşkı bırak küçük bir hoşlantıyla bile bakmıyor. Biliyo musun belki aldatılmadan önce tanışsaydım Emre'yi bırakıp ona giderdim. Neyse ya.. Bak aramızda konuştuklarımız.
Selin: Güven sen bana. Hadi annene de açıkla bence artık. O da senin ailenle tanışsın. Nefes: Hadi ozaman.
Nefes aşağı iner ve annesiyle konuşmaya başlar..
Nefes: Anne şimdi seninle konuşucam ama sözümü kesmeden dinle lütfen. Biz Emre'yle ayrıldık.. Yani o beni aldattı.
Nazan: Nee!
Nefes: Annecim bir dakika. Ama bir sevgilim var. Ben zaten Emre'den ayrılmak için gitmiştim bugün. Hatta ailesiyle de tanıştım bugün. Adı Tahir
Nazan: Ailesiyle tanıştırdıysa ciddisiniz siz.
Nefes kafasını sallar. O anda telefon çalar. Annesi Tahir yazdığını görür. Telefonu alır hemen.
Nefes: Anne napıyosun!?
Nazan: Bakalım nasıl bir çocuk konuşmasından anlarım ben.
Nefes: Of!
Nazan telefonu açar. Nefes hopörleri açar annesi tamam kalsın der ve konuşma başlıyor..
Tahir: Alo Nefes.
Nazan: Annesiyim ben.
Tahir: Öyle mi.. Nasılsınız efendim?
Nazan: İyiyim evladım teşekkürler. Sen nasılsın?
Tahir: Teşekkürler ben de iyiyim. İzniniz olursa Nefes'le görüşebilir miyim?
Nefes telefonu çeker. Konuşmaya başlar annesi hopörleri kapattırmaz çünkü birbirlerine nasıl davranıyorlar merak etmiştir.
Nefes: Alo? Efendim Tahir..
Tahir: Görüşebilir miyiz?
Nefes: Daha eve geleli 1saat oldu.
Tahir: Acil!
Nefes: Tamam kapat giyiniyim.
Tahir: Gerçekten giyin ama.
Nefes: Ne ima ediyosun sen ?
Nefes annesini ve hopörleri unutmuştur bile..
Tahir: Anladığını biliyorum Nefes. Kapının önündeyim seni bekliyorum.
Selin: Öhö öhö öhö (kısık sesle) oha!
Nazan(kısık sesle): Madem burda gelsin tanışalım.
Nefes: Annem seninle tanışmak istiyor gelebilir misin?
Tahir: Konuşacağımız şey gerçekten çok önemli annene özür dilediğimi söyler misin? Ya da dönüşte seni bırakırken gelirim.
Nazan tamam dercesine kafasını sallar
Nefes: Kapat gelicem.
Nefes inadına kısa bir elbise giyer ve Tahir'in arabasına biner.
Tahir: Allahtan gerçekten giyin demiştim!
Nefes: Hadi söyle neymiş bu kadar acil olan?
Tahir arabayı çivraya sürer. Kayalıkların üstüne gelirler.
Tahir: Acilen birşey bulmamız gerek!
Nefes: Ne bulmamız gerek? Ya ne diyosun açık konuş!
Tahir: Annemler.. Evlilikten bahsediyor. Napıcaz şimdi?
Nefes: Ya zaten evlilik konusu yüzünden sevgililik oyunu oynuyoruz.
Tahir: Aklından ne geçiyo senin?
Nefes: Tamam.. Evlenicez. Sadece kağıt üstünde evli olucaz. Bir süre sonra da anlaşamıyoruz diyip boşanırız. (tabi tabi skxldlkx)
Tahir: Başka çaremiz yok sanırım.. Tamam. Ama bana bak bal böceği bana karışamazsın.
Nefes: Sende bana karışamazsın.
Tahirden:
Evlilik deyince hoşuma gitti sanki. Birde benim inadıma güzek giyinip makyaj yapıyor veya doğal oluyor ya .. Sinir olsamda çok güzel oluyor bence. Aman Tahir ne saçmalıyosun? Bu kız sana bakar mı? Bana karışamazsın dedim sen de bana dedi. O şerefsiz adamlar sana bi baksın bak nasıl karışıyorum ben.
Nefes: Bir şey soracağım. Sizin aileden biri biliyo mu bu oyunu?
Tahir: Hayır ama 4 kişiye söyleyeceğim. Aslı, Derya, Ozan ve Ali.
Nefes: Aslı şey değil mi? Annenin sana beğendiği kızlardan biri.
Tahir: Evet. Kardeşim gibi canımdan sayarım ben 4ünü. Ama o kardeşim olan kızı karşıma koymuştu.
Nefes: Niye öyle diyosun ki? Senin yerinde olsam Aslı'ya bakardım. Güzel kız.
Tahir: Aslıyı mı kıskanıyosun sen?
Nefes: Öf ne kıskanıcam seni be! Şaka yaptık tamam. Aslı'yı sevdim zaten iyi kız. Neyse çağır senin şu 4lüyü açıklayalım onlara da. Bende Selin'i arayım.
Herkes gelince Selin tanışır ve durumu açıklarlar. Neden bilmiyorum ama Selin ve Ali gözlerini birbirlerinden alamıyorlardır. (Buarada size bir sürprizim varr.. Aslı, Ali'den hoşlanıyorrr)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Oyunu
FanfictionNefes ve Tahir'in çok aşırı büyük olmasada var olan bir takım dertleri vardır. Peki bu sorunlar neler sizce? Nefef ve Tahir birgün karşılaşıyor tanışıyor ve bir şekilde aşk oyunu başlıyor.. Sizce neler olacak ? 😊