Nişan Alışverişi 🎈

262 7 0
                                    

Ali: Ben birşey söylemek istiyorum...

Herkes merakla bakıyordu hele Aslı heyecandan ölecekti.

Ali: Ya siz naptınız sahnede öyle yaa. Müthişti ✨ 

Herkes Ali'ye göz devirdi. Aslı'nın yüzü düşmüştü.

Ali: Derya'nın, Asiye reisin kardeşi olduğu belli oluyo valla hsjhshs. Aslı zaten mükemmel.

Tahir: Sus kardeşim sus konuştukça batıyosun.

Aslı: Batsın batsın! Karakteriyle bütünleşir!

Aslı hızlıca kulise gidip elbisesini çıkartır. Ali ne olduğunu hala anlamamıştır. Tahir ve Ozan onu dışarı çıkartıp konuşmaya karar verirler.

Tahir: Oğlum bak Ali bu kızı kaçırma. 

Ali: Kimi?

Ozan: Gerizekalı Aslı'yı tabiki!

Tahir: Oğlum güzel kız, iyi kız, başarılı, yetenekli.. Daha ne? Hem o da sana karşı boş değil..

Ali: Aslı? Aslı mı? Oğlum kardeşim o benim yapmayın ya.

Ozan: Sen Selin de kaldınn... Anladım ben seni. Ama Selin olmaz ki sana abi ya. Aslı daha güzel, yetenekli, ve iyi. Oğlum bırak o kızı bu daha iyi.

Tahir: tabi oğlum sen daha iyisine layıksın Aslı iyi sana.

Ali: Diyosunuz?

Ozan: Tabi oğlum.

Ali: İyi de abi ben bişey hissetmiyorum ki kıza.

Ozan: Selin var aklında o yüzden. Sen bi kızla sevgili ol gerisi gelir zaten.

Ali: Of bilmiyorum ya. Belki haklısınız Selin sadece küçük bir hoşlantı. Belkide..

Tahir: Belkisi yok abi hadi git konuş Aslı'yla

İçeri girerler. Ali Aslı'nın kulisine gider. Nefes Tahir'e ne oldu anlamında bakar. Tahir ise yok bişey konuştuk der ve geçer. Dönelim kulise.. 🎉

Ali: Aslı.. Galiba gerçekten konuşmamız gerekicek.

Aslı: Ne konuda.

Ali nerden başlayacağını bilemiyordu. Birden boş bulunup Aslı'yı öptü. Aslı neye uğradığını şaşırdı. Sonra.. (aşk itirafı işte ya 😂) Kulisten el ele çıkıp masaya giderler.  Masadakiler alkışı basar. Sonra biraz daha durup eve giderler. 

Nefes eve geldiği gibi Selin'in odasına çıkar. Selin telefona bakıyordu. Nefes yarağa oturup Selin'in yanaklarını sıkar.

Nefes: Bitti mi işin kuzucukum?

Selin: Bitti bitti. Sİz naptınız?

Nefes: Hiç öyleydi işte eğlendik fln. Aslı ve Ali oldu biliyo musun? 

Selin: Ya öyle mi sevindim. 

Bunu derken sesi titriyordu. İşte o an Nefes herieyin farkına varır..

Nefes: Sen.. Ali'ye mi aşıktın!?

Selin: Ne diyosun kızım ben böyle bişey mi dedim?

Nefes: Kızım niye söylemiyosun ki önceden.

Selin: Ya of tamam. Aşk değildi küçük bir hoşlantı sadece. Ama zaten Aslı'yı seviyomuş. En fazla arkadaşım olabilir o benim zaten.

Nefes: Ya kıyamam ben sana ama..

Selin'e sarılır. Nefes'in telefonuna mesaj gelir. Bir bakar ki whatsappta grup kurmuşlar. Aslı,Ali,Derya,Ozan,Tahir ve ben. Ya allahım bu nasıl grup ismidir? "Aşıklar çetesi" Nefes mesj atar.

Aşk OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin