Öykü sahile gelince onunla oturup konuştum. Ayaz eskiden çok çapkın birisiymiş. Tek gecelik kızlarla takılıyomuş. Onu aldatmasından korkuyomuş. Onu bırakıp gitmesinden. Öykü'yle konuştum ve sonunda ikna ettim. Artık iki tane daha tatlı arkadaşlarım oldu. Eve gidip pijamlarımı giydim sonra da uyudum. Sabah olunca kalktım ve şimdilik rahat bişeyler giydim. Bugün Tahir'in ailesi geliyordu. Tek güzel tarafı oyundan da olsa Tahir'le sevgililik oynayacaktık. Kahvaltıya indiğimde annem ve Selin beni bekliyordu. "Günaydınnn" deyip oturdum.
Nazan: Günaydın kızım. Bugün kaç kişi gelicekler?
Nefes: Bilmem saymadım.
Nazan: Kızım öyle bi söylüyosun ki sanki eve ordu gelicek.
Nefes: Arkadaşları kuzeni flnda gelicek. Ordu sayılır yani.
Nazan: Say hadi ozaman. Ona göre hazırlık yapalım.
Nefes: Tamamm. Asiye abla, Mustafa abi, Saniye teyze, Murat, Fatih, Tahir, Asiye ablanın küçük kızı Balım, Asiye ablanın kardeşi aynı zaman da tahirin arkadaşı Derya, Onun arkadaşı Aslı, Deryanın sevgilisi Ozan, Tahir'in en yakın arkadaşı Ali. Toplam 12kişi.
Nazan: 3.Dünya savaşı ordusunu mu kurucaz?
Nefes ve Selin güler.
Nefes: Ha şey. Biz sonrasında biraz gezicez hemde işimiz var.
Nazan: Ne işiymiş o?
Nefes: Önemli bişiy değil ya hayır işi.
Nazan: Ne hayırı söyle bakıyım.
Nefes: Aslı Aliden hoşlanıyo sanırım. Alide boş bakmıyo. Aralarını yapıcaz.
Nazan: Yakışıyolar mı bari?
Selin'in yüzü düşer.
Nefes: A a Selin? Noldu?
Selin: Y-yok bişey. Ben sizinle gelemicem.
Nefes: Aaa niye? Bak bu 2 oluyo ama.
Selin: Sonra telafi ederiz. Dosyaları incelicem ben.
Nefes: İyi öyle olsun bakalım.
Nefesler biraz ortalığı toparlayıp hazırlık yaptıktan sonra Nefes odasına çıkar duşa girer. Saat 18.00 olmuştur bile. Gelmelerine 1saat vardı. Selin'in de yardımıyla hazırlandı Nefes. Selin'e bıraksaydı sanırsın kız istemeye gelicekler. Hafif makyajla ve enseden salaş bir topuzla Nefes muhteşem gözüküyordu. Ve kapı çaldı..
Elbise;
Nefes kapıyı açtı. İlk önce Saniye Nefes'i baştan aşağı süzdü. Sonra Tahir'in kulağına eğildi.
Saniye: Hata mı ediyrız kızı almakla?
Asiye duyar bunu.
Asiye: Niye Saniye Hanum hayurdur?
Saniye: Elbisesinin boyuna bak. Bizim orda böyle giyinene or... Derler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Oyunu
FanfictionNefes ve Tahir'in çok aşırı büyük olmasada var olan bir takım dertleri vardır. Peki bu sorunlar neler sizce? Nefef ve Tahir birgün karşılaşıyor tanışıyor ve bir şekilde aşk oyunu başlıyor.. Sizce neler olacak ? 😊