Cześć! Jestem Olivia Jabłońska. Nie myślcie, że jestem spokrewniona z Zuzią bo to tylko zbierzność nazwisk. Mam 16 lat więc chodzę do 2 klasy liceum ogólnokształcącego w Warszawie. Od urodzenia mieszkam właśnie tutaj i nie mam zamiaru się przeprowadzać.. Jestem jedynaczką, lecz naprawdę marzę o rodzeństwie. Mam też od 2 lat chłopaka Alana. Uczę się bardzo dobrze poprzez co w domu pisze piosenki. Nie umiem śpiewać więc na YouTube śpiewają je moi znajomi..Moim idolem jest Artur Sikorski.
Oto ja:Hej! Jestem Alan Clive czyli jak wiecie jestem chłopakiem Olivii. Mój ojciec jest Anglikiem przez co mam takie a nie inne nazwisko. Mam 16 lat i przeprowadziłem się do Warszawy 12 lat temu. Poprzednio mieszkałem w Londynie.
Jestem w klasie właśnie z Oliv i nie wiem czy wspominała, że jesteśmy na kierunku humanistycznym.. Nie mam jak narazie żadnych planów na przyszłość, ale jak mam czas interesuje się komputerami i w ogóle informatyką. Poza nauką i zainteresowaniami spotykam się z moją myszką lub jeżdżę że znajomymi na desce.
Oto ja:
Witajcie Kochani! Ja jestem jak już dobrze wiecie Artur Sikorski. Mam 17 lat. Jestem jednym z uczestników Young Stars w wytwórni MyMusic. Mam dziewczynę - Sylwie Przybysz. Nie umiem o sobie nic ciekawego powiedzieć, no ale przyznajcie - znacie mnie..
Oto ja:
Czeeść wszystkim! Ja jestem Konstancja, ale wolę jak mówią na mnie Kosia. Mam 12 lat i chodzę do 6 klasy szkoły podstawowej. Mam 2 braci: Jeremiego i Artura. Mam z nimi baaardzo dobry kontakt! Nie ma lepszych braci uwierzcie.. Interesuje się gimnastyką. Uczę się bardzo dobrze więc po szkole mam czas na rozwijanie swoich umiejętności.
Oto ja:Witajcie kochani! Ja jestem Jeremi Sikorski i jestem bratem Kosi i Artura. Mam 19 lat i należę do Young Stars tak samo jak mój brat. Mam dziewczynę Age. Moje rodzeństwo zawsze może na mnie liczyć, czy wyżalić się..Zawsze im pomogę a oni mi.. Jesteśmy, że tak to powiem goal rodzeństwem serio..
Oto ja:Cześć misie.. Ja jestem Sylwia Przybysz i mam 19 lat. Jestem jedną z Young Stars tak jak bracia Sikorscy. Moim chłopakiem jest jak dobrze już wiecie Artur.. Wiem jest młodszy, ale on jest naprawdę dojrzały jak na swój wiek.
Oto ja:
CZYTASZ
Dziękuję, że jesteś..! ||Artur Sikorski||
FanfictionPrzyjaciele? Związki? Wszystko zaczyna się psuć.. Może prezent był udany? Może dzięki niemu będzie lepiej?