2019: Ateş'ten:
Operasyondan dönmüştüm ve tabura geçtim. Taburda Fethi ve Feyzullah vardı. Ben ise yine her zamanki halimle içeriye geçtim ve cebimden Melek'in resmini çıkartarak bakmaya başladım. Fethi ise bana çaktırmadan konuyu dağıtmaya çalışıyordu.
''Bu akşam bize yemeğe gelsenize.'' dedi Fethi.
''Yok ya canım istemiyor başka zaman.''deyip geçiştirdim.
'' Ya dayıoğlu gel işte hem Toprak(4) seni çok özledi.'' dedi Fethi.
''Tamam madem.'' dedim ve taburdan ayrıldım.
Eylem'den:
Yemekleri hazırlamıştım ve Fethi ile beraber sofrayı kuruyorduk. O sırada kapı çaldı bende hemen açmaya gittim. Feyzullah, Su ve Nisan(1) gelmişti.
''Hoş geldiniz.'' dedim ve içeriye geçmelerini söyledim. Biraz sonra ise Ateş gelmişti ve kapı çaldı. Toprak ise her zamanki tavrıyla ''Ateş abi!'' diyerek kapıya koşmaya başladı. Kapıyı açmamla Toprak Ateş'in üzerine atlamıştı.Hep beraber sofraya geçtik.
Sofrada hep beraber konuşuyor ve eğleniyorduk. Tabi Ateş hariç. Üç yıldır böyleydi sanki hayat ona zehir gibi geliyordu Nazlı konusu açılınca ise hemen ortamı terk ediyordu. Ama Toprak ile oynarken eğleniyordu, bizde Ateş'in moralini yüksek tutmak için hep bize davet ediyor veya ona gidiyorduk.Konu bir anda Toprak'ın sorusuyla başka yöne dönmüştü.
''Ateş abii sen neden evyenmiyoşun?'' diye soru yöneltmişti Toprak. Ateş'in ne kadar içinin parçalandığını hissedebiliyordum ki...
''Hepinize iyi eğlenceler.'' diyerek evden ayrılmıştı.
Ateş'ten:
Yine Nazlı aklıma gelmişti ve sinirlenmiştim. Arabayı bir tane bara sürmüştüm ve içeriye geçip sırayla kadehleri içiyordum Bir kaç saat burada durmuştum ve artık içtiğim içkiler etki etmeye başlamıştı .Başım dönmeye başlamıştı. Çıktım ve arabaya bindim kafam yerimde değildi arabayı ise tam gaz sürüyordum ki bir anda gözümün kararmasıyla. Bir yere çarpmış idim...
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim başımda Fethi ve Eylem vardı.Gözlerimi açtığımı gördüklerinde sevinmişlerdi.
''Ateş kardeşim iyi misin?''dedi Fethi. Halsiz olsam bile az az konuşuyordum.
'' İyiyim merak edilecek bir şeyim yok.'' demiştim.Sonra ise odaya doktor geldi ve bir kaç şey söyledi.
'' Merak etmeyin ciddi bir şeyin yok ama gece boyunca ağrınız olabilir isterseniz hastanede kalın yada taburcu da edebiliriz.'' demişti. Fethi taburcu işlerini hallederken bende hazırlanmıştım. Eve gidecektim ama büyük ısrarlar sonucu Eylem ve Fethi ile gittim.
'' Senin için misafir odasını hazırladım Ateş, gel hadi.'' demişti Eylem.Onunla beraber gittim ve odaya geçtim ama sabaha kadar uyuyamamıştım. Sabah olduğunda Toprak yanıma gelmişti.
''Ateş abi sen düyn gece buyada mı kaydın?'' demişti sempatik tavırlarıyla.
'' Evet aslanım dün gece küçük bir kaza olayı yaşanmıştı.'' dedim gülerek.
'' Neyy kaza mı? Kanadı mı biy yerin?'' gibi ardı ardına sorular sormaya başlamıştı.
Dördümüz kahvaltı yaptıktan sonra Toprak'ın bakıcısı gelmişti. Bizde üçümüz tabura gittik. Görünürde bir görev yoktu hep beraber taburda oturmuş bekliyorduk ki ben yine her zaman ki gibi Melek'in resmine bakıyordum. Keşanlı ise yanıma oturdu ve bir şeyler söylemeye başladı.
''Aga sen istihbaratçı adamsın her gün kızının resmine bakıp üzüleceğine bulalım yerlerini al gel.'' demişti ve o an gerçekten mantıklı olduğunu düşünerek. Bu işe tamam demiştim.
'' Bu işte kimler benim yanımda.'' dediğimde herkesin benimle olduğunu görmüştüm öğlene doğru bir yer bulmuştum ve Fethi ile gittik. Kapıyı çaldım ve bir teyze açtı.
''Buyurun oğlum kime bakmıştınız. '' dedi.
'' Teyzecim biz askeriz eve girmemiz gerek iznin varsa.'' deyivermişti Fethi.
'' Tabi oğlum buyurun geçin.'' dedi teyze. İçeriye geçtiğimizde oturma odasına küçük bir kız çocuğu resim yapıyordu bizi görünce hemen ayağa kalktı.
'' Esma teyçe bu abiley kim?'' demişti kibar ve tatlı ses tonuyla.
'' Askermiş onlar Melek'çim.'' demesiyle kızım olduğunu anlamıştım o sırada merdivenlerden topuklu ayakkabı sesleri gelmeye başlamıştı. Kafamı döndürdüm ve gördüğüm kişi Nazlı idi. Şaşkınca bana bakarken elindeki çantası yere düşmüştü hızlı adımlarla yanıma gelmişti ve kolumdan tutarak bahçeye çıkardı.
''Senin burada ne işin var Ateş!'' diyerek sert çıkışmıştı
'' Yıllar önce benden kaçırdığın kızımı almaya geldim Nazlı hanım!'' demiştim.
''Ateş bak sakın! Melek senin kim olduğunu bile bilmiyor. Ondan uzak dur ve kızımın düzenini bozma.'' demişti.
''Eğer bilmiyorsa açıklarız! Bu zamana kadar ondan uzakta yaşadım ama artık hayır buna izin vermeyeceğim.'' dedim.
''Ateş böyle sonradan gelip beni kızımdan ayıramazsın!'' demişti.
''Sen Melek'i benden ayırmıştın ama ben senin yüzünden kızımın yüzünü bir tek hastanede görebildim be.'' dedim ve yine bağırıyordum.
''Diyelim Melek'i aldın sonra ne olacak Ateş? Sen yine uzun operasyonlara gittiğinde Melek yalnız mı kalacak?'' diyerek soru yöneltmişti.O sırada bahçe kapısında Melek göründü.
'' Ayye geymiyecek misin eve?'' demişti. Bende Nazlı'nın kulağına fısıldadım.
''En azından bizi tanıştır, onu görmeye gelirim.'' Nazlı da başıyla onayladı ve Melek'i yanına çağırdı.
''Bak Melek bu Ateş abin.'' demesiyle kalbime hançer saplanmıştı sanki ömrüm boyunca kızım bana abi diyerek mi seslenecekti.
''Oyun oynayalım mı?'' demişti tamam demiştim Fethi ise hayla bekliyordu isterse gitmesini söyledim ve gitmişti bizde eve girdik. Melek ile oturmuştuk ve bebek oynuyorduk ama en azından kızımla beraberdim.Oyun oynarken de Melek'in resmini çekmiştim. Bana karşı çok samimiydi sadece abi demesi dışında! O sırada tabura gitmem gereken bir mesaj gelmişti ayağa kalktım ve Melek yanıma geldi. Kucağıma aldım.
'' Sen tekyay gey tamam mı?'' demişti.
''Tamam. '' dedim ve yanaklarından öpüp boynundan kokusunu içime çekip geri indirdim. Nazlı'ya ise bakmıyordum bile o sırada kapı açıldı ve bir adam girmişti. Melek de
'' Babaaa!'' diyerek koşarak, giren adamın kucağına atlamıştı...
BÖLÜM SONU
Eveeet yine bir bölüm sonunda karşınızdayım...Bölüm hakkında görüşlerinizi bekliyorum. Bölüm kötüyse eğer eksiklikler varsa söyleyin lütfen...Sizce bundan sonra nasıl devam edecek? Melek'in baba diyerek sarıldığı adam kim? Ateş ne yapacak? ve daha 1001 çeşit soru var hepsini öğrenmek için diğer bölümü beklemeniz lazım...Ben yazarken çok eğleniyorum inşallah sizlerde eğlenirsiniz. Entrika falan isterseniz daha fazla yapabilirim ehuehue...Mutlu ve Sağlıklı kalın...
Bu arada bu kitaptaki Nazlı Erdem'in kızı değil bunu da belirteyim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK♥
Romance-Asker bir babanın uzun süreli bir operasyona gitmesi ile karısının onu terk etmesi ve 3 yıl boyunca kızına veya eski karısına ulaşamamış olması. Öbür tarafta ise Melek'in gerçek olmamasına rağmen gerçek zannettiği babası ve bunu ona annesinin söyle...