Bölüm/ Episode'3

195 25 3
                                    

  Doruk ise hemen yanımıza gelmişti...

Ateş'ten:

 Melek'i Nazlı'ya vermiştim ve Nazlı eve girmişti Doruk ise hayla benim yanımdaydı ve ters ters bakıyordu. 

''Bak bu seni ilk ve son uyarışım bir daha seni ne Nazlı'nın, ne de Melek'in yanında görmeyeceğim.'' demişti göğsüme vurarak tehditkar bir ifadeyle.

''Sana ne lan sana ne kız benim kızım sana ne oluyor.'' demiştim ve yumruğumu çakmıştım ilkten yere serilmişti, daha sonra ise oda ayağa kalktı ve bana bir yumruk çakmıştı aramızda bir arbede çıkmıştı resmen ikimizde bir birimize sırayla yumruklar çakıyor idik onun yüzü kötü haldeydi tabi kendiminki daha görmedim o sıra Nazlı gelmişti ve bizi ayırmıştı. Doruk eve girmişti ve Nazlı benim yanıma gelip,

''Ateş bazen gerçekten saçmalıyorsun işte böyle yapıp kendini benden uzaklaştırıyorsun.'' demişti sinirle bende arabaya binip gitmiştim

Nazlı'dan:

 Sabah erkenden uyanmıştım ve kahvaltı hazırlamıştım daha sonra ise Melek'i uyandırmaya gitmiştim yanına oturdum ve saçına bir buse kondurdum uyanmıştı ve doğrulup yanağımdan öpmüştü.

''Günaydın anne.'' demişti bende ona göz kırpmış idim. Dün büyük ısrarlar sonucu beni ikna etmişti bugün benimle hastaneye gelecekti. Dolabının yanına gitmiştik ve bir gömlek ile etek seçip giydirmiş idim. Daha sonra ise beraber sofraya inmiştik. Doruk da aşağıda bizi bekliyordu Melek koştu ve Doruk onu kucağına alıp döndürmeye başlamıştı.

''Tamam tamam döndüyme başım döndü ya.'' demişti Melek. Hep beraber sofraya geçmiştik ve kahvaltı yapmaya başlamıştık.

Ateş'ten:

  Gizli operasyon bilgisi gelmişti Eylem, Fethi ve ben beraber çıkmıştık. Satır denilen bir adamın olduğu mekana gidecektik ve bir kaç fotoğraf çekmemiz gerekmekteydi. Mekana geldiğimizde adamın bahçeye çıkmasını bekliyorduk .

''Eylem ya böyle zor olmuyor mu iki asker birde çocuğunuz var?'' demiştim.

''Dayıoğlu niye hatırlatıyorsun o konuları sen acaba zaten kaçıncı evlenme teklifimde kabul etti biliyorsun sende! '' demişti Fethi ve gülmüştük.

''Vaay Fethi beye bak sen birde şikayet ediyor ben sana az bile yaptım dua et kabul ettim yoksa evde kalırdın canım'' demişti Eylem ve bana göz kırpmıştı.

''Eylem seni bilmem ama ben evde kalmazdım.'' demesiyle Eylem Fethi'nin koluna vurmuştu.

'' Pisliksin Fethi KULAKSIZ !'' demişti Eylem daha sonra ise Satır çıkmıştı bahçeye ve muhabbet  son bulmuştu.

Nazlı'dan:

  Melek ile hastaneye gelmiştik tabi ki herkes çocuk sevme peşindeydi.

''Hadi arkadaşlar herkes işlerine! '' demiştim ve Melek ile odama geçmiştik. Melek için iki tekli koltuğu birleştirmiştim ve içine küçük bir battaniye serip oturtmuş idim. Daha sonrada oyuncaklarını vermiştim.

''Meleğim şimdi benim gitmem gerek çünkü bazı abla ve ablaların çok hastalanmış onları tedavi etmem gerek tamam mı?''  demiştim olumlu anlamda kafasını salladı ve bir hemşireye emanet edip ameliyata gitmiştim.  2 saat sonra: Ameliyat zor geçmişti ama hastanın durumu iyiydi ameliyathaneden çıkıp odama gittiğimde Melek uyumuştu. Oyuncaklarını toparlamıştım ve düzgünce yatırarak üzerini örtmüştüm.

Ateş'ten:

 Operasyondan dönmüştük ve taburda Keşanlı ile oturuyorduk Eylem ve Fethi ortalarda yoktu aynı şekilde Feyzullah da kesinlikle Su ile buluşmaya gitmişlerdi. Bende Keşanlı'ya dün geceki olayları anlatmıştım. 

''Aga yalnız senin yüzün böyle ise Doruk denilen herifi düşünemiyorum.  '' demişti.

''Ne varmış Dayıoğlu yüzümde töbe töbe! '' demiştim

''Tamam aga kızma'' demişti o sırada Toplantı odasında yarım saat içinde toplanmamız gerektiği haberi gelmişti. Keşanlı ile geçmiştik yavaş yavaş Yavuz komutanım, Fethi, Feyzullah, Aşık...herkes toplanmıştık daha sonrada Erdem komutanım gelmişti.

''Oturun beyler. Gitmeniz gereken çok önemli bir görev çıktı. Bildiğiniz gibi Satır ülkeye  uyuşturucu sokmaya çalışıyor bugün görüştükleri adamlarla da bu sebeple buluştular, ............... ormanında ..............plakalı araçtan yük indirecekler sizden isteğim gidin o uyuşturucuları ve Satır'ı alın gelin. Allah yardımcınız olsun. '' demişti Erdem Albay, hazırlandık ve yola koyulmuştuk.

Eylem'den:

 Dün Nazlı'yı yıllar sonra görmüştüm ve onunla konuşmak istiyordum. Çalıştığı hastaneye gitmiştim odasına gittiğimde oturuyordu Melek de uyuyordu. Beni görünce bir an gülümsedi ve ayağa kalktı bende içeriye  geçmiştim. Ve oturdum

''Nasılsın Nazlı? '' dedim

'' İyiyim Eylem seni gördüğüme şaşırdım beklemiyordum.'' demişti.

''Bende kendimden beklemiyordum ama 3 senedir seni görmüyordum ve dün gördüm ee dünde vakit geçiremedik özlemişim seni. '' dedim oda bana aynı anlamda şeyler söylemişti daha sonra Melek uyanmıştı ve Nazlı'nın da gitmesi gereken bir ameliyat çıkmıştı. O ameliyata gitmişti bizde Melek ile oynuyorduk.

''Sen çok tatlısın biliyor musun?'' demiştim. Bana doğru döndü ve,

''Sende çok tatyısın'' demişti bana bakıp beraber saatlerce oyun oynamıştık ve sohbet etmiştik.

Ateş'ten:

  Satır bir kulübe de bekliyordu dışarıya ise yüzlerce adam dikmişti, o sırada bahsedilen kamyon gelmişti ve işte operasyon başlamıştı. Adamlar asla bitmiyordu ve bit gibi çoğalmışlardı.

'' Komutanııım! hepsini birden nasıl indireceğiz? '' demişti Feyzullah.

''Merak etme aslanım indiririz '' demişti Yavuz komutanım tam nişan almıştım ki olduğum yerde ayağa kalkmamla sırtımda iki kurşun hissetmiştim ve daha sonrada yere düşmüştüm. Yavaş yavaş gözlerimin kapanmasıyla bilincimi kaybetmiştim.

 Fethi'den: 

  ''Kardeşim kardeşim uyan. Ateş beni bırakıp gitmeyeceksin dimi? Ateeeş!'' diyordum ama beni duyduğundan emindim.

''Aşık nabzı nasıl?'' demiştim ve 

''Yavaş!'' diye bir cevap almıştım Yavuz komutanım bir helikopter çağırmıştı. Helikopter gelene kadar Satır'ı ve uyuşturucu dolu kamyoneti de almıştık. Ateş'in yanında ben gitmiştim. Hastaneye varmıştık.

Nazlı'dan: 

  Eylem ile odamda oturmuş kahvelerimizi yudumlarken bir anda hemşire odaya gelmişti. 

''Nazlı hanım! Nazlı hanım! Acil gelmeniz gerek yaralı bir asker getirdiler sırtında iki kurşun var ve nabzı çok düşük!'' demişti. Asker kelimesini duyduğunda Eylem' de benimle  beraber kalkmıştı. Melek'i hemşireye emanet edip çıktık. Çıktığımda yaralıyı sedye ile getiriyorlardı tam önüme geldiklerinde durmuşlardı ve sedyede yatan kişi ATEŞ İDİ...

BÖLÜM SONU

Eveet yeni bir bölüm sonu! Sizi kırmamak için bölümleri erken erken atıyorum fark ettiyseniz ama bundan sonra sınır koyacağım zaten okullar açılıyor bildiğiniz gibi. 7. sınıf öğrencisiyim ve hazırlanmam gereken bir bursluluk sınavım ve okul sınavlarım var...Yine bölüm atacağım ama mesela 3 günde bir atıyorum şu anda ama 1 haftada atacağım...Yine bir sürü soru dimii? Acaba Ateş'e bir şey olacak mı? Nazlı bu durumun üstesinden nasıl kalkacak? Yeni bölümde göreceksiniz...

İNSTAGRAM: @naz_at  -----) bana dm ulaşabilirsiniz...

...KENDİNİZE İYİ BAKIN...YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE

MELEK♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin