Neymar P.O.V.
Nisam mogao prestati misliti na onaj poljubac.Kako je samo bili slatka.Od tada me izbegava,ali se ne nerviram zbog toga.To samo potvrdjuje da nesto skriva.A to su najverovatinije njena osecanja prema meni.
"Decki danas dolaze ovi iz Reala,zelim da ih lepo docekate" objasnjavao je trener.A ja sam samo posmatrao Melissu,kako sedi na klupi.
"Ney,slusas ti trenera uopste?" upitao me je Dani
"Pogledaj je samo,kako je slatka kada se tako zamisli"
"Ney,covece preboli je vise vec"
"Necu voli me jos"
"Ma daj nemoguce"
"Poljubio sam je i nije me odbila"
"Sto?" viknuo je malo jace Dani a ja sam se samo nasmejao
"Decki tise" viknuo je trener
"Salis se? "
"Ne,osetio sam da joj srce jako lupa,i da zeli da nastavim da je milujem i ljubim"
"Covece...ja sam mislio da te je zaboravila.Ali sudeci po ovome sto ti govoris,nije."
"Nadam se" nasmejao sam se
"Jesi siguran da si ti zaboravio sve ono sa Ronaldom?"
"Jesam,siguran sam.Ja samo nju zelim,ne interesuju me drugi"
_________________
Melissa P.O.V.
Boze,sto sam mu dozvolila da me poljubi?Sto? Nisam trebala,koja sam ja glupaca...Povredili smo jedno drugog i shvatili da ne mozemo zajedno,zasto me je onda poljubio? Mozda oseca jos nesto prema meni? Ma ne,uostalom i da on mene voli.Ja njega ne volim.Mislim pokusavam da ga ne volim.Ali te usneeee aaaaaaaaa *--------* tako su mekane,te ruke..savrsene za moju kozu.To telo.to sveee.OOhh,pricam ko neka curica od 15 godina.Ali sto cu? Kada osjecam leptirice u stomaku kada pomislim na njega.MMmm,zelim da zauvek osetim njegove usne,ne zelim da zaboravim osecaj kako je njega ljubiti.
"Mel..Mel" cula sam da me neko doziva
"Hmm?" pokusala sam otvoriti oci
"Ti to spavas?" nasmejano me je upitao Dani
"Ma ne,samo sam razmisljala o necemu"
"Ili o nekome" nasmejao se ponovo
"Ili tako heheh "
"Kako si? Nesmeta ti sto moras ovde biti u Neymarovoj blizini?"
"Dobro,pa malo mi je cudno.ali ne smeta mi" nasmejala sam se
"Ej zaboravila sam da te pitam,imas ti Oskarov boroj?"
"Imam,ali mi je u svlacionici mobitel"
"Okej,onda idem sa tobom"nasmejala sam se
Htela sam malo popricati sa Oskarom u vezi Nore.Da vidim kako su i sve to.malo da spijuniram hehe.
"Udji slobodno,svi su jos na terenu.Nema nikoga" nasmesio se
"Okej" usla sam
"Ne mogu da ga nadjem,hmm gde li sam ga stavio? Mozda sam ga zaboravio u automobilu.Idem ga anci,sacekaj me ovde.Ok?"
"Naravno" setala sam gore dole u svlacionici.Zastala sam kod njegovog ormarica.Tamo je bio njegov dres..Mmmm pomirisala sam ga i osetila taj njegov poseban miris.Taman kada sam ga spustila,i krenula prema kupaonici da vidim kako izgleda.Izleteo je Neymar.....
Brzo sam se okrenula i tiho rekla
"Izvini,nisam znala da si tu"
A on je stajao u boksericama iza mene..aaaaaaaaa nemoguce ja uvek moram nesto da zeznem..mogao mi je reci Dani da se Neymar kupa.I sad sam ga jos i videla u boksama.Divno..ali koje teloo..mmmm