Neymar P.O.V.
Bio sam presrecan,predhodna noc je bila carobna.Tako mi je nedostajala,bio je predobar osecaj ponovo ljubiti je.Poceo sam da se budim, video sam da ona nije pored mene.Uplasio sam se zatim sam ugledao neko tamo pismo sa mojim imenom.
Poceo sam da otvaram i ....
Ney.....
Stvarno ne znam sto ti pisem,mislim da ce mi biti lakse ako ti sve napisem.Neymare predhodna noc je bila savrsena,jako si mi nedostajao.Ali..mislim da bih trebala izbaciti tu rec is svog recnika i sada u ovom trenutku biti sa tobom da te budim svojim poljupcima.Ali ne mogu..ne mogu da zaboravim sve nase svadje,bojim se.Bojim se da ti ne dosadim mislim posle tolikih svadja ni ne verujem da bi zeleo uopste da budes sa mnom.Stvarno ne znam da li si proveo noc samnom zato sto me volis ili samo tako...Ja znam da te itekako volim,da si mi bitan.
Neymare nikada te necu zaboraviti,jer kada sam te ugledala mislila sam da si ti pravi.Prevarila sam se....ostaju mi samo lepe uspomene...
Ahh,taj Brazil.Kada mi ga neko spomene setim se svega
Neymare ti si me promenio.Ja sam obecala da nikada necu biti vise ni sa jednim nogometasom,ali ti si me oborio snogu.Ja sam bila i previse tuzna pre nego sto sam otisla u Brazil,ti si mi izmamio osmeh na lice.I sada isto to radis.Znam da nisi pored ali kada se setim tvog osmeha ja se rodim ponovo.Otisla sam u Brazil sa svojom najfrendicom i Anom u totalno nepoznat grad.Nisam zelela iskreno da ti kazem,jedina stvar me je tesila sto ce one biti uz mene i sto cu videti Marcela.Nora vas je htela sve smuvati.Ustvari ne sve,osmehnula mi se i rekla tebi ostavljam Neymara..Nisam tada shvatila o cemu ona prica.Ali nakon naseg “divnog” prvog susreta shvatila sam sto je rekla,ne znam kako je znala,ali sam ja sve vreme mislila na tebe,uprkos tome sto si me udario po dupetu jos u prvoj minuti.Secam se kako si zadihan usao na teren,hehe kasnio si :) Ubrzo sam saznala da si raskinuo sa Brunom i da ja koja te jos nije ni poznavala zabrinula sam se.Nadala sam se da si dobro.Kasnije mi je Marcelo ispricao da sam ti se odmah svidela,i da si hteo da ubijes njega,jer sam ga poljubila.Ljubomorko moj....I tada je Ana izgovorila moju sudbinu
“Onda je tvoj pacijent Neymar” bila sam i previse besna,mislila sam da si zenskaros..nisma htela da budem u tvojoj blizini.Zatim verovatno se secas pricala sam sa mamom,i kada si usao video si me uplakanu.Tada si me zagrlio,nisam htela da te pustim,izgubila sam se u tvojim ocima.Tako si lepo mirisao.Tako si snazan bio,znala sam da sam u tvom narucju sigurna.Kako sam te tada pregledala ne pitaj me,bila sam u soku koliko si mi se svidjao.Meni curi koja je mislila da je zavrsila sa momcima zauvek.Pozvao nas je Marcelo uskoro i onda smo igrali FIFU.Umedjuvremenu nisam imala ni vremena da razmsljam o tebi,jer je Nora videla Oskara bez majce tako da je nastao haos u nasoj sobi.Ipak zelela sam te ponovo videti.Sa tobom sa igrala i pobedili smo ih..hehe.Secas se upitao si me ko me je naucio tako da igram,verujem da sada i sam znas.
Ronaldo,suze su mi bile u ocima,nisam mogao vise citati..sve uspomene su pale ispred mene.Setio sam se svakog trenutka provedenog zajedno.Ipak ona je pobedila i nasmejao sam se,kada sam se setio samog pocetka.
Usrecio si me,kada sam videla tvoju poruku u kojoj je pisalo da zelis negde izaci sa mnom ,zaspala sam sa osmehom na licu.Posle duzeg vremena tugovanja i plakanja nocu.
Kada si dosao po mene sledeci dan,nazvao si me princezom...Stavio si mi povez oko ociju secas se? Bilo je jako smesno ali i sltako.Ipak ja nisam mogla da sutim i jedno 100 puta sam te pitala gde idemo.
Naravno da se secam,princezo moja...