Melissa P.O.V.
Ne mogu da verujem,stvarno me je zaprosio...AAaa kako je samo sladak,ne mogu da verujem.Tako sam srecna ne zelim nikada vise da se svadjamo ili nesto slicno.Zelim zauvjek da budem sa njim....Bozeeee...mislim da sam na nebu..Jedan nogometas me je zaprosio,covece.Uvek sam sanjala da budem sa Ronaldom,taj san mi se nije ostvario,mislim jeste ali ne do kraja.I nije mi zao zbog toga,jer sam upoznala ljubav svog zivota.Znam da je on onaj pravi za mene.Nikada ga ne bih zamenila nizasta na svetu.
"Ney,mislim da je vreme da krenemo"
"Zelim da ostanemo ovako zagrljeni na terenu,zauvjek" sapnuo mi je na uvo
"Hhaha,i ja bih.." nasmejala sam se
"Golupcici moji,vreme je da krenemo" zagrlio nas je Pique
"Heheh u redu ako moramo"progundjao je Neymar
"Idem samo brzo da se presvucem i idemo negde"
"Okej,ali gdje?" nasmejala sam se
"To je iznenadjenje" poljubio me je i usao u svlacionicu
____________
trrr-trrr
"Halo mama"
"Duso,da li je istina ono sto smo upravo videli na TV-u??"
"Jeste,mama.Udacu se za Neymara i rodicu djete"
"Ohh,duso.Kako si samo porasla,jako te volim.Cestitam budi najsrecnija na svetuuu"
"Hvala ti mama,volim te"
"I ja tebe,duso.Ali sada sigurno zelis da pricas sa Norom,tako da prekidam."
"Okej,cujemo se.Nedostajes mii"
"I ti meni,dodji sto pre mozes"
"Hocu malena,dolazim sto prije"
____________
Cekam da se Nora javi na mobitel.
"GIRLLLLLLLLL da li je istina ovo sto sam upravo videla?"
"Hhihih jeste,najsrecnija sam na svetu.Jako ga volim"
"Znam girl,jako sam srecna zbog tebe.I jedva cekam da te vidim za 2 nedelje.Na svadbi"
"Hhehehe da na tvojoj,girl tako sam srecna sto smo nasle prave momke"
"I ja sam,ali idem.Moram jos puno toga spremiti.Mislim da necu ni stici sve da spermim za vjencanje"
"Hoces,opusteno lepotice.volim te"
"I ja tebee,cujemo se"
_______________
"Krenimo.." nasmejao se i uhvatio me za ruku.Zatim je isprepletao moje i njegove prste.A slatkis moj *-*
"Idemo" poljubila sam ga i naslonila se na njegovo rame.
Seli smo u automobil i krenuli.Naslonila sam glavu na prozor i pocela razmisljati.
"Sto je bilo lepa?" upitao me je
"Razmisljam o nama" nasmesila sam se
"Hmm, a o cemu?"
"Pa kako smo se puno svadjali,a sada smo napokon zajedno.Mogu da te dodirnem mogu da te osetim..zelim to da traje zauvek.Ne zelim nikada da se razdvojimo.Srecna sam sto mi se san ostvario i sto sam upoznala Ronalda.Jer da njega nisam upoznala,tebe mozda nikad ni ne bi srela.Mozda i dalje bila neka obicna cura.A sada sam samo tvoja"
"Samo moja,malena.Volim te i ja sam isto srecan.Ne zelim da se svadjamo,zelim i ja tebe zauvek da osetim i da te milujem.Jedva cekam da ponovo postanem tata.Zelim da drzim nasu malenu bebu u narucju"