Neymar P.O.V.
Evo me ponovo na putu do Barcelone,pocinjemo sve iz pocetka.Nadam se da ce ova sezona biti bolja.I da,ponovo sam je sreo.Koja slucajnost..Tako je bila slatka.Zeleo sam da je zagrlim,ali sam zastao.Nemam ja nikakvih prava da je grlim.I onaj kreten od Marca samo se motao oko nje.Hteo sam da dodjem i ja u Nemacku,ali sam pomislio da ce se Melissa jos vise naljutiti.Ali toliko me je nerviralo sto su zajedno,pa makar prijatelji bili.Znam ponovo nemam nikakvih prava,ali sam jako ljubomoran.Sto je on grlio moju princezu a ne ja.Kada sam video prvi put sliku na instagramu hteo sam da placem i samo placem.Iako su decki bili sve vreme uz mene,nije to bilo isto kao kada me je ona zagrlila,poljubila me da ne tugujem.Tako je bila slatka dok me je cuvala posle povrede.Ahh ta povreda,jako sam se uplasio da necu moci vise igrati.Ona me ni tada nije napustila,a nije me napustila ni kada ju je Ronaldo zamolio.Stvarno me je volele.Ali da li se ta ljubav ugasila za 3 nedelje?Da li je moguce da me vise ne voli? Ne znam za nju,ali ja i dalje samo nju zelim.Zelim je ponovo videti.Povredilo me je sve sto je uradila,ali sam spreman sve to da prebolim,samo da mi kaze da me jos uvek voli.Znam da misli da sam kreten,jer sam bio stalno u drustvu Brune,ali ne volim je.Ona mene ne zanima.
Ahh,evo vec cujem vriske "Neymar,Neymar.."
"Gospodine Santos molim vas samo par recii"
"Ajde brzo,zurim"
"Kako se osecate posle povrede,mislim proslo je vec vise od mesec dana"
"Pa dosta sam dobro,nekada me jos boli,ali polako prolazi"
"Da li ste se uplasili da necete moci vise zaigrat?"
"Jesam,jako"
"Kako ste se osecali kada ste saznali da je Brazil ispao?"
"Plakao sam..bio sam nekako porazen"
"Vasa devojka je tada bila uz vas?"
"Jeste,sve vreme me je cuvala kao malo djete"
"Culi smo da ste raskinuli?"
"Da,istina je"
"Nije vam smetalo sto navija za Real Madrid?"
"Nije"
"Ali njen bivsi decko igra u tom timu"
"Znam" nasmejao sam se
"Izvinite,ali da li je jos uvek volite?"
"Najviseee" nasmejao sam se
Primetio sam kako se novinarka raznezila.
"Hvala gospodine Santos na vremenu"
Mahnuo sam i krenuo dalje.Kako mi je sve ovo nedostajalo,moji fanovi,moje sve.Jedva cekam da ponovo zaigram.Mada sutra posle pregleda mozda moram odma na trening.Hhaha.Ovde su puno stroziji nego u Brazilu,vec mi je lose,a nisam ni poceo da trcim.
Divni dome,napokon mogu da legnem da spavam,sutra je tezak dan.
__________
Za to vreme u Madridu
"Duso zelis nesto pojesti?" upitala me je mama
"Ne,nisam gladna.Dobro mi je ovako"
"Duso,moras malo jesti."
"Necu umreti mama"
"Dobro ali pricaj sto se desilo tamo"
"U Brazilu ili u Nemackoj?"
"I na jednom i na drugom mestu"
"Pa nakon sto je Neymar saznao da sam se nasla sa Ronaldom i da sam htela pobeci sa njim.Poceo me je ispitivati,da li sam ga prevarila.Nisam htela,samo smo poljubili sa Cristianom.Izbacio me je bukvalno iz kuce,bacio je svoj novac na mene i svoje kljuceve od automobila."