Laura
Annyira unom ezt a munkát!Egy kávézóban dolgozom mint pincér.Egész nap emberek csicskáztatnak,rettentő idegesítő.Régen nem volt „olyan" munkám,meg jó hogy nem kell külföldre rohangálnom, de bekell vallanom hiányzik.
Eredetileg főállásban embereket raboltam,olyan embereknek akik nem sajnálták a pénzt ellenségük kézrekerítésére.Jól megéltem belőle,de mióta majdnem lecsuktak, azóta távol maradok az illegális ügyektől.Bár elég nehéz ez,hisz a baráti körömben mindeki valami olyan törvényellenes dologgal foglalkozik.Két barátnőm van.Ha már itt tartunk úgyis megkell látogatnak őket a törzs helyünkön.
Mi?!Mégcsak 9:40?!Ááh!Soha sincs vége ennek a szarnak.Délután elkelett mennem egy retkes konferenciára.De most komolyan,egy kávézóban minek ilyet tartani?!Tartott kb 45 percig.Halálra untam magam.
Épp készültem élve elfoszlani amikor zizegni kezdett a telefonom.Egyszerűen ki nyomtam,de az illető nem akarta lerakni a telefont.Mivel az utolsó sorban ültem,így könnyen megszökhettem.Az épület előtt idegesen felvettem ugyanis még mindig hívogatott.
Nem nézve kivel beszélek dühösen bekeszóltam a telefonba.
-Mit akar?
-Hova lett a jó modorod?Hát így kell beszélni egy jó baráttal?
-Dave?
-Na látod nem nehéz ez?Erőltesd meg az agyacskád kicsit gyakrabban.
-A felsőbbrendűség érzeted nem változott.-mondtam gúnyosan.
-Úgy valahogy.-nevetett.-Zavarlak?
-Épp egy konferencián ültem de halálra untam magam szóval nem.
-Sirály.Akkor ráérsz.
-Mire készülsz?-kérdeztem gyanakodva elindulva törzshelyünk fele.
-Semmi jelentőségteljesre. Addig míg ideérsz,előkerítem Momot.
-Azt hittem évek óta nincs itthon.
-Lerobbant a hippibusza valahol Észtországban,így hazajött. Eléggé ki volt akadva,de talált valakit a cégnél,aki megjavítja.
-Valahogy számítottam erre.
-Akkor várlak.Szia!Pár perc gyaloglás után oda is értem a Tiltottösvény utcába.
Sosem értettem miért írjak egybe,de az emberek hülyék,így nem foglalkozom vele.
Ez egy mellék utcából nyíló keskeny lakó rész.Mindig félhomály van,mert a házak túl közel vannak egymáshoz. Régen rengeteg rabló és mafiavezér lakott itt,szóval vannak gazdag és szegényes épületekben.A nagy részükben már nem lakik senki,lehet a tulaj sem él már. Pár csöves él a romos házak porában fulladozva.De sötét ügyet intézéséhez kiváló.
A leghátsó háztömbök földszintjén a sarokban van egy régi gyógyszertár.A redőnyök mindig levannak húzva, sötétítő van még az üveg ajtón is.
Ebben van a mi kis törzshelyünk. Belöktem az ócska faajtót ami nyikorogva tárult ki előttem.Bent mint mindig sötét volt,csak egy kis fény szűrődött be,a régi, omladozó redőnyök közt.
A bútorzat elég szegényes,de otthonos.Az egész helység nem túl nagy,így mikor Dave beakarta rendezni,szűkösre kellett mindent méretezni.
Van egy ócska,féreg rágta asztalunk,3 székkel, amik bármikor szét eshetnek.A szoba egyik sarkában van a "tárgyaló terem",ami egy vörös kanapét,egy üveg asztalt és pár fotelt foglal magába.
Ezenfelül van pár szekrény, polcok,egy láda(Layla késkészletének kellett),meg egy antik festmény amit úgy lopott valamelyikük egy másik lakásból.
A kanapén ült és olvasott jó barátnőm,Layla.Ő az aki az alvilági ügyekben az egyik,aki a legjobban otthon van.Drogdílerként csempészik mindenféle kábítószert külföldre és hazánkba.A fedőnév(Dave) állítása szerint azért kell,mert nőként nehezebb érvényesülni egy csomó,alattomos férfi közt.
Amint meglátott mosolyogva átölelt.
-Ezer éve nem láttalak.Hogy vagy?
-Az az ezer év csak 2 hónap volt.
-Pff.-legyintett majd leült.-Az idő csak korlát.
-Ahogy mondod.Mióta rendes munkába keztem időre kelek.
-Te időbe kelsz?Csak poénkodsz.
-Nem!Tényleg.-levágtam magam egy fotelbe.-7:20-ra járok dolgozni.
-Idióta!-röhögött.
-Hé!Nem ér kinevetni.Én legalább legálisan keresem a kenyerem, ellentétben valakivel, aki a létező összes törvényt már szegte meg.-vágtam vissza.
Unott arccal nézett rám.
-Rossz hatással van rád a munka.De tereljük a témát.Láttad a kocsim?
-A régi Mercedesed?Ami darabokra hullik?Most nem láttam.
-Az már valahol Jakartában van egy bontóban.Az autóm pár házzal odébb áll egy garázsban.Ha a bal oldalon jöttél biztos láttad.
-Nem.A másik irányból jöttem.De ne menőzz a dolgaiddal.Az olyan gáz.
-Csak azért mondod mert csóró vagy.Meg irigy.-szinte fuldoklott a nevetéstől.
-Ès Momo?
-Azt monta nem ér rá.De majd egyszer úgyis eljön.De tudod,mostanában sok dolga van.Valaki gyökér ráküldött egy bérgyilkost és azt próbálja lerázni.-unottan pörgette a ceruzát az ujjai közt.
-Téged ez nem is érdekel?-háborodtam fel.
-Ezek olyan dolgok,amibe nem érdemes beleavatkozni.-monta bölcsen majd egy kancsóért nyúlt.-Kérsz egy teát?
Fél óra múlva mennem kellett délutáni műszakra,ezért elköszöntem és rohanni kezdtem.Persze megnéztem az új autóját.Egy Lamborgini.Nem tudom mit vártam.Jungkook
Az itteni lakcímek nem az erősségem,így segítségül hívtam legjobb barátomat,a Google mapst.A helyről fotókat nem talált csak történelmi dolgokat,amik magyarul voltak,szóval egy kukkot nem értettem belőle.Jinnek megmutattam,aki azt tanácsolta,hogy ne menjek el.
Viszont kíváncsiságom mindig nagyobb volt mint az eszem (ezért lettem énekes)ezért feltétlen menni akartam.
Tae és Jimin csak délután értek haza.Gondoltam nem szólok nekik arról,mit találtam ,mivel úgyis jönni akarnának azt meg nem akarom.De szemét vagyok XD.
Délután 4 óra lehetett miközben baktattam az ismeretlen, magyar utcákon.Próbáltam megjegyezni merre jöttem mert a mobil netem bármikor elfogyhat.A GPS egy sötét utcához navigált.Nos azt hiszem minden magyar embernek ott kellett volna lennie mikor próbálom kimondani az utca nevét.
Tiltottü utcsazbkvml.Mindegy. Egy próbát megért.Beljebb merészkedtem az omladozó épületek köze.A járda sok helyen repedezett,növények sehol.Az egész rohadt ilyesztő volt.Lábaim remegtek mikor a telefonom pittyegni kezdett, hogy közel vagyok.„Tudtam, hogy az a lány meg akarja ölni Taet.Mi lett volna ha ő jön ide.
Jaj,Jungkook!Ne szarj már be!"
A cím,a sarokban levő régi gyógyszertárhoz vezetett. Halkan bekopogtam.Semmi.
Még egyszer megpróbáltam.
Megint semmi.El akartam rohanni,de muszály volt kinyitnom az ajtót.Óvatosan belöktem az ajtót,ami nyikorgással fejezte ki nemtetszését.Beljebb lépve elég takarosnak tűnt a hely. Asztal,székek,polcok.
Egyszercsak valami éleset éreztem a nyakam tájékán.
Ordítani akartam de a mögöttem lévő befogta a szám egy zsebkendővel. Megpróbáltam ellenállni egy darabig,de testem elgyengült és összeestem.
Kitudja meddig voltam ájult. Mikor felkeltem 2 hatalmas barna szempárral találtam szembe magam.
-Jézusom!-kaptam a szívemhez.
-Nem Jézus.Layla.-nyújtotta felém a kezét.
-Jungkook.-mutatkoztam be esetlenül. Körbenéztem és egy kanapén feküdtem.
-Sajnálom hogy elaltattalak......meg hogy fegyvert fogtam a nyakadhoz.
-Semmi gond.-vakartam meg a tarkóm.-De ez mire volt jó?
-Reflexek.Szerintem fogalmad sincs róla mennyire nehéz őket kontrollálni.
-Ne haragudj,de nem beszélek valami jól angolul és ez nagyon összetett volt.
-Elvileg híres vagy.Istenem!-váltott át koreaira.-Ez a BTS micsoda szerencsétlen.Mond hogy tudsz japánul,mert koreaiul viszont én nem tudok olyan jól.
-Akkor japán.-bólintottam.
Beszélgettünk mindenféle dologról és kiderült,hogy ismeri Tae magyar "barátnőjét".
Amúgy most mennyi az idő.Ha sötét van,nem tudok hazamenni.
-Akkor elviszlek én.-elővett egy kulcsot és elindult a kijárat irányába.-Na gyere,mert bezárlak!
Gyorsan kirohantam a kis helyiségből,de amint kiértünk az utcára,rögtön összerezzentem.
-Na!Ne szard össze magad!-veregette meg a vállam és elkezdett lökdösni egy garázs fele.Benne egy luxus kiadású Lamborgini állt.
-Azta!Még nekem se futja ilyen autóra.
-Akkor próbáld ki!-mosolygott.
Gyorsan hazadobott(meg se kérdezte hol lakom)majd megállított a kapuban.
-Figyelj!Adok neked egy cetlit amit átkell adnod Kim Taehyungnak.És üzenem mellé, hogy legkésőbb 18:00-ra ott legyen.
Kezembe nyomta a fecnit és otthagyott.
Mikor beléptem hárman támadtak le,hogy mégis merre voltam.Jin azért mert aggódott értem,Nam azért mert az gáz lenne ha egy utcai őrült kinyírna,Yoongi csak azért,mert
nem sakkoztam vele.Persze egyikkel se foglalkoztam,rögtön Taehez mentem,aki aludt.
Óvatosan megrázogattam.
-Tae,Tae!Kelj fel!
-Mit akarsz Kook?-morogta.
-Azt hiszem megvan Laura lakcíme!
Persze erre egyből fölkelt.
Volt fél órája,hogy elkészüljön
így nem siette el a dolgot.
Amint végzett,azt monta,legkésőbb holnap jön,majd elrohant.
-Fura dolog ez a szerelem.-jegyezte meg Jin.
-Mert te annyira ismered!-morogta Yoongi.Taehyung
Nem volt messze Laura háza.
Igazán takaros volt ahoz képest hogy magyar.A Google képekben a magyarok tök csórók.Becsengettem.
Egy öreg néni nyitott ajtót.
Fordító segítségével sikerült elmondanom neki kit keresek.A második emeleten lakik,elvileg.
Felloholtam a lépcsőn és izgatottan bekopogtam.
Mikor halottam a kulcs fordulását az ajtóban,különös halvány lila füst szivárgott át egy résen.Mielőtt felfoghattam volna mi történik,elnyelt a sötétség.
YOU ARE READING
BTS vs Magyarország
FanfictionA magyarok mindig panaszkodnak azon, hogy nem elég híresek. Hogyan csináljunk világméretű botrányt?Majd én megmutatom! A BTS Magyarországra érkezik koncertezni. Mind úgy hiszik,békésen hazajutnak majd.............De vajon mihez kezdenek ha Nam sötét...