Fire

41 3 1
                                    

Jungkook

Tae-nek nyoma veszett.2 napja hogy elindult Laura házához.Az egész banda halálra volt rémülve.Nam összeveszett a managerrel aki leszidta, majd őt hibáztatta.Jint annyira megviselte,hogy elment ő is a házból.Leaderünk könyörgött neki,ne tegye mert ő is bajba kerül.De hát nem is ő lenne ha hallgatott volna rá.
Én szegényt Jimint vigasztaltam.Ő teljesen depressziós lett attól,hogy itt maradt egy vadidegen országba,ahol kávét sem tud rendelni mert még angolul se tud senki,Tae eltűnt,Jin meglépett,Nam tök ideges és üvöltözési rohamai vannak(???), Suga úgy döntött kiköltözteti Jimint a közös szobájukból.
Szerintem ez elég érv arra hogy haza akarjon jutni.
-Mikor lesz már vége ennek az egésznek!?-temette tenyerébe arcát mikor levágta magát a kanapéra.A vele szemben elhelyezkedő fotelben helyet foglaltam és felvettem a "nincs ok a pánikra,hisz itt vagyok én" arcot.Észre is vette.
-Kook.Miért vágsz ilyen "szakszerű" arcot?
-A nyugalom kedvéért.-feleltem nyugodtan.Megdobott egy párnával miközben jól kiröhögött.
-Te meg a nyugalom külön univerzumban éltek.
-Pff.Viccesnek hiszed magad de majd meglásd,a legrosszabb helyzetben én leszek a legnyugottabb.-emeltem fel mutató ujjam.
-A legrosszabb helyzet?Ne beszéljünk róla.Inkább ne.Ne kísértsük a sorsot.
Ekkor Hoseok berontott a nappaliba.
-Jint lecsukták!

Jin

2 napja semmi hír Taehyungről.
Annyira aggódom,hogy szinte felrobbanok az idegességtől.
Arra gondoltam, kiszellőztetem a fejem.Épp nyomtam volna le a kilincset,amikor Nam megragadta a karom.
-Hova-hova?-kérdezte szemrehányóan.
-Ki.-feleltem flegmán.
-Nem mehetsz el.
-És mégis,miért?Idősebb vagyok,ne parancsolgass.
-Az a 2 év nem számít!Mit akarsz csinálni egy országban, ahol senki se beszél idegen nyelvet?
-Megoldom!-rántottam el a kezem.Meglepetten nézett rám.
-Légy óvatos!-suttogta majd otthagyott.
Furcsállva néztem utána.Biztos túlgondolja.Az utcára kiérve megcsapott a reggeli szellő.Az ősz javában tartott.A fák törzse tövébe csinos kupacokva hordták a leveleket.Elindultam fogalmam sincs merre.
A hétfői dugó itt sem maradt el, bár sokkal kisebb volt.

Megérkeztem egy hatalmas térre.Úgy tűnt tüntetés zajlik,ugyanis az emberek csoportokba tömörülve vonulnak a téren táblákkal a kezükben.Csatlakoztam az egyikhez hátha eltudom olvasni amiket írtak de esélyem sem volt.Megálltak egy hatalmas épület előtt.Egy mellettem álló embertől megkérdeztem (természetesen angolul,ugyanis egyesekkel ellentétben én jártam órákra)hol is vagyunk pontosan.
-Ez itt a Parlament.Azért vagyunk itt mert túlóráztatni akarnak minket.
Kihátráltam a tömegből,de nekiütköztem 2 embernek. Gonoszul rám vigyorogtak.
Az egyik lefogott,a másik pedig felgyújtott valamit ami egészen az épület bejáratáig gyulladt. Olyan volt mint amikor forgatunk és direkt robbantunk fel valamit.(A főnök kicsit piromániás.)De ez nagyon is valós volt.Megpróbáltam kiszabadulni de erősen tartott a mögöttem álló férfi.
Minden olyan gyorsan történt. Az épületből egy csomó egyenruhás alak jött ki. Körbevettek engem és s másik 2 embert.Nem igazán értettem semmit amikor montak valamit magyarul.Azt tettem amit a mellettem állok.Letérdektem és a fejem mögé tettem a kezem.
Megragadtak és egy fekete autóba löktek.Hadartam nekik valamit arról,hogy fogalmam sincs mi történt és nem csináltam semmit,de nem hatotta meg őket.Pár perc múlva végre megjelent egy tolmács.Hálásan magyaráztam arról,hogy végre valaki ért de csak a szokásos„Jogában áll hallgatni.Bármit mond felhasználható ön ellen a bíróságon."
Mi van? Bíróság?!Pár napja vagyok ebbe az országba de már utálom.
A bíróságon rögtön hívták a managert.Mondta,hogy nem tud most jönni,de küld valakit. Remek.Biztos lecsuknak ha mondjuk Sugat küldik.Vagy Jimint.Vagy Jungkookot.Vagy J-hope-ot.
Na jó,ismerjük be,a banda életképtelen.
Talán Nam kitudna hozni,de ne fűzzünk nagy reményeket.

Laura

-Édes jó istenem!-fogta fejét barátnőm amint megmutattam új szerzeményem.Igaz,ezt hajnali négykor tettem,de mikor érdekelt mennyi idő van?
Miután Taehyung beállított az ajtón,azonnal bekapcsolt az automata védelmi rendszer,amit anno 3 éve szereltem fel. Akkoriban elég paranoiás voltam,így beszereltem egy kábító gázzal teli mini tartályt (tubust?) az ajtófélfába.Azt hittem már nem működik,ezért nem piszkáltam,de ezek után ki kell szednem onnan.Tae azonnal összeesett tőle(azért annyira nem volt erős).Jobb ötlet hiányában barátnőm garázsába,egy székhez kötözve ott hagytam éjszakára.
És most itt áll előttem Layla,aki sokkoltan nézi az eszméletlen(helyes) biasom.
-Nem értem a problémád.Miért ne maradhatna itt?-néztem rá értetlenül.Szemei kikerekedtek.
-Elraboltál egy hírességet!Min csodálkozol?
-Akkor hova tegyem?
-Meg akarod tartani?Nem kutya ez,hogy csak úgy ide bezárt.
Egy embert sokkal nehezebb birtokolni,mint a világ legdrágább autóját.
-Akkor fogalmazom másképp. Hová vigyem,hogy ne kavarodj bele,ebbe a felettébb kellemetlen helyzetbe?
-Vidd Momohoz.Ő biztos segít neked.De mi a terved?Magán zenekarnak akarod a BTS-t?
-Most,hogy mondod lehet megteszem.-imitáltam gondolkodó fejet.Riadt arckifejezését látva,röhögő görcsöt kaptam.
-Laura.Állj le!-szólt rám határozottan,én pedig vihogva bólintottam.-A legfontosabb, hogy mielőtt magához tér, elvigyük innen!
-Rendben.Hívom Momot.

BTS vs Magyarország Donde viven las historias. Descúbrelo ahora