Namjoon dühösen rohant a helyi rendőrkapitányság felé.Az eső,mintha csak direkt akarná lassítani úgy zuhogott mintha dézsából öntenék.Bár ő nem tudta mi az a dézsa,de se baj.
A manager pár perce hívta,hogy Jint lecsukták.Eddig Magyarország volt a kedvenc helye,hisz ilyen kalandokba sosem keveredett.Nem tudta,hogyan szedi ki onnan szegény társát,de már jön az ügyvédjük,szóval megpróbál segíteni.A negyedik ugyanolyan utcavég után megunta a szakadó esőben való rohanást és betért egy kávézóba.
A kis hely elég szimpatikusnak tűnt.Sárgás-szürke falaival,virágokkal az ablakán.Bár mint tudjuk,Nam elég vak,így nem vette észre a sötétített ablakokat.Amint belépett le is verte a víz.
Egy nagyobb terembe ért.A falak vörös bársonnyal voltak (Red Velvet xd) fedve.Asztaloknál pár holt részeg ember kártyázott.Pardon.Próbáltak kártyázni.
RM óvatosan lépkedett beljebb és próbálta az éppen útjába eső kellemes időtöltésre való hölgyeket kikerülni.A terem hátuljához indult,ugyanis egy fekete ajtó mögül zene szűrődött ki.A kíváncsiság, akárcsak V esetében, itt is a józan észt pótolta így kivágta a fekete,fém ajtót.Nagyot csapódott a falnak és a szeme elé tárult egy hatalmas casino.
Tipikus Las Vegas feeling.Sok asztal,mulató emberek akik ki tudja mikor vesztik el a házukat.
Csinos,felszolgáló nők és a fő játékos,aki bármit bármikor megtehet.Jelen esetben egy hosszú,szőke hajú,villogó zöld szemű hölgy aki az ajtó csapódásra felordít.
-KI MERTE BEVÁGNI AZ AJTÓM?!-kiabálta angolul.Hatalmas csönd telepedett a teremre.
Tekinte Namra vándorol aki félve lép az ajtó irányába.-Ne merj távozni!-mutat rá.-Aki az ajtóm csapkodja,annak játszania kell! Igaz fiúk?-kérdezni kajánul.A többiek mögötte egyenként ordított és ragadták meg a mit sem sejtő rappert.Odahurcolták egy asztalhoz,elé raktak egy zsák zsetont és kártyákat.
-Ezt kezdetnek kapod!14 ezer dollár.Ha nem tudod visszafizetni a játék végén,végzek veled!
-De...-dadogta miközben egy kemény, kissé széteső székre ültették.
-Tudod mi az a póker?-kérdezte a nő unottan.Mikor a kérdezett a fejét rázta,a homlokára csapott.-Verjétek szét!-majd elsétált.
A játék az elején borzasztóan ment neki.Mikor a negyedik körnél tarthattak amikor kezdett rájönni a lényegre így próbált a legokosabb idol címhez illően taktikázik.Az utolsó kör következett.Sikerült kisebb összeget összegyűjtenie.Ha most nyer akkor a pénz úgyis a hölgynek kell adni.De ha veszít,akkora pénzt kell visszafizetnie amennyit képtelen jelen helyzetben.
Épp az utolsó kártyát akarta húzni,számításai szerint az a lap az utolsó,valaki(vagyon mikor?)kicserélte a húzó pakli felső lapját így nem tudta az utolsó ászt kihúzni és vesztett.A körülötte állók röhögve néztek ahogy Nam visszanéz a lányra és rögtön megértette mit jelent ez.
A szőke lassan sétálva felé kihúzott egy szépen megmunkált kést és ezt sziszegte:
-Én a helyedben futnék.Nem kellett neki több.Úgy futott,mit eddig bármikor.
Hozzá képest profi módon ugrotta át az asztalokat.Az ajtón ki is jutott de a kávézó ajtaja zárva volt.Dörömbölni kezdett rajta,de hiába.Végül a legjobb megoldásnak az ablak tűnt.A legmagasabb ablak pont nyitva volt,és még ki is férne rajta.Azonban pár szekrény,pardon ember állta útját.Mit tesz ilyenkor az átlag ember?Megpróbálja kibeszélni magát a szituációból,esetleg elájul.
És Nam mit tesz?
Hát persze,hogy beveti a "mindent össze tudok törni" taktikáját.Egyszerűen egy random irányba meglendítette a karját.
Ez egy gigaméretű lánc reakciót indít be.
Meglök egy virág cserepet,az táborul egy részegen alvó emberre,aki hirtelen kapja fel a kezét,ezzel elrepítve egy kést,ami homlokon találja a pincért,aki hátra ejti a poharakat,amik szilánkokra törnek.Ekkor felugró emberke bele lép és elvágja a talpát,ugrálva felöki az asztalt,ami táborul egy pisztolyt szorongató emberre,aki ilyedtében szanaszét kezd el lövöldözni.El találja a fiú előtt álló 2 férfit,egyet az ablaknál,3 ku....élményt nyújtó nőt pár pincért végül agyon nyomja az asztal.
RM kihasználva a káoszt(amit egy kéz legyintéssel okozott) átugrálva a hullákat,felugrik az ablak alatt agyonlőtt fickó hátára és kiugrik az ablakon.A szőke lyány idegesen lépett be a kávézó részlegbe.Sokkoltan nézte a rengeteg hullát,felborított asztalokat,összetört poharakat.
A bárpult mögül egy fiatal srác ilyedten kelt fel és pórolta le magát.A lány rögtön garbón ragadta.
-Mégis a fene történt?!-kiabálja.
-Őőö...-a srác remegve néz körbe.
-Mond,hogy nyomós okod van! Atomtámadás?Apokalipszis?Tornádó?Ezt mégis mire véljem?!És hol van a kínai gyerek?!-teljesen kikelve magából ordított.
-Le...le.. borított egy...virágcserepet.-suttogta.
A lány hitetlenkedve nézett majd úgy döntött,hívja a takarítókat.Addig csinált egy fotót és elküldte a baráti csoportba.Balga szüzek
11:30Szabadság harcos képet küldött
Ez történt ma a belvárosi casinomba.Vagyis a kávézóban.
Most megint költhetek egy csomót a felújításra.😡Hexakosioihexekontahexafóbiás
XDSzabadság harcos
Mit röhögsz?Hexakosioihexekontahexafóbiás
Semmit.Mi történt?Működik az új gránátod?Szabadság harcos
Haha.Nagyon vicces.Kicsit valóban égő volt,hogy nem indult el,de mindegyHexakosioihexekontahexafóbiás
Nem indult el😂😂😂
Majdnem meghaltunk miatta
Az antiochiai szentkézigránátodnak hála ültem a kórházba és majdnem leesett a lábam!Szabadság harcos
Csak túlreagáltad.Ennyi vót a problémád.Hexakosioihexekontahexafóbiás
Voltam ma bent a cégnél.3 üzeneted is érkezett
1 Misi üzeni,hogy kész a busz
2 Az irritáló titkárnőd üzeni, hogy elromlott a kávautomata, szerezni kéne egy másikat.
3 Jonatán haverod üzeni,hogy megvan a pénzSzabadság harcos
Nem is Jonatánnak hívják!
Jonathan.A cég egyik fontos,nemzetközi képviselője.Hexakosioihexekontahexafóbiás
A lényeg megmaradt.
Jonatán 😂😂😂-Idióta.-sziszegte mikor lezárta a tekefonját.
ESTÁS LEYENDO
BTS vs Magyarország
FanficA magyarok mindig panaszkodnak azon, hogy nem elég híresek. Hogyan csináljunk világméretű botrányt?Majd én megmutatom! A BTS Magyarországra érkezik koncertezni. Mind úgy hiszik,békésen hazajutnak majd.............De vajon mihez kezdenek ha Nam sötét...